روانشناسی

روانشناسی

این افراد اغلب به عنوان overstimulated، هایپر اکتیو، یا بی‌اندازه حساس ارزیابی می‌شوند. Biotype ۲ همچنین از دست رفتن ماده خاکستری در مناطق قدامی و زمانی، اما کم‌تر از آنچه در Biotype ۱ یافت شد، برخوردار بود. Biotype ۲ نیز نمرات بدتر را در مقیاس‌های روحی، مانند افسردگی و شیدایی، داشت. * ۳ دارای حداقل impaired، با ارزیابی‌های نزدیک - نرمال از شناخت، عملکرد EEG، و ساختار مغزی بود. علایم آن‌ها از شدت کمتری برخوردار بود. افراد این گروه به احتمال کمی به اختلال دوقطبی (۶۰ درصد)تشخیص داده می‌شوند.

دکتر Tamminga، استاد برجسته لو و الن McGinley در تحقیقات روان‌پزشکی، و بنیاد جوامع تگزاس، رئیس هیات‌مدیره شرکت در علوم مغز، گفت: " What's گیج‌کننده و شگفت‌انگیز در همان زمان این است که همه سه ساختار بیولوژیکی ناشی از بیولوژیکی، یا اختلال دوقطبی، ممکن است به طور بالینی تشخیص داده شوند که اسکیزوفرنی، schizoaffective یا اختلال دو قطبی دارد."

 

دکتر Tamminga می‌گوید: " مثال‌های متعددی در زمینه‌های دیگر پزشکی وجود دارند که در آن استفاده از biomarkers، منجر به تمایز بیماری‌های خاص می‌شود که در ارایه‌های symptom اختلال ایجاد می‌کنند.

 

دکتر جان سوئینی، پروفسور رشته روانشناسی اجتماعی و امراض کودکان در جنوب غربی، a Co بود. دکتر سویینی "کرسی برجسته تاون" را در پژوهش درباره اختلالات طیفی اوتیسم در اختیار دارد.

 

B- snip از سوی موسسه ملی بهداشت روان (NIMH)تامین مالی شد و بخشی از ابتکار دامنه تحقیقات NIMH (RDoC)است که هدف از آن ایجاد داده‌های بنیادی برای تشخیص اختلالات روانی بر خصوصیات زیستی به جای تنها درمان علائم بالینی است. هدف توسعه یک چارچوب برای مدل‌سازی مکانیزم‌های مربوط به بیماری‌های مغزی است.

 

درمان شیزوفرنی جدید ممکن است برای گروه بیماران موثر باشد.

 

مبدا:

Elsevier

خلاصه:

افزایش شواهد نشان می‌دهد که اختلالاتی در مسیر گلوتامات brain's، به علائم شیزوفرنی کمک می‌کند. بنابراین، مسیر گلوتامات به هدف تعدادی از درمان‌های دارویی جدید تبدیل شده‌است. یافته‌ها حاکی از آن است که حداقل یکی از این داروها ممکن است برای افراد در دوره اولیه این بیماری، موثر باشد.

افزایش شواهد نشان می‌دهد که اختلالاتی در مسیر گلوتامات brain's، به علائم شیزوفرنی کمک می‌کند. بنابراین، مسیر گلوتامات به هدف تعدادی از درمان‌های دارویی جدید تبدیل شده‌است. یافته‌های منتشر شده در نشریه روان‌پزشکی زیستی نشان می‌دهد که حداقل یکی از این داروها ممکن است درمان موثری برای افراد در دوره اولیه این بیماری باشد.

 

داده‌های Re شده از آزمایش‌های بالینی ناتمام یک ترکیب به نام pomaglumetad methionil پیشنهاد می‌کند که یک جمعیت هدف تر از افراد - بیمارانی که زودتر دچار بیماری شده‌اند یا بیمارانی که در معرض داروهای ضدروان پریشی دیگر قرار نگرفته باشند - ممکن است یک واکنش آماری معنی‌دار ایجاد کرده باشند.

 

نویسندگان مطالعه حاضر فرض می‌کنند که این آزمایش‌ها قبلی ممکن است سهوا موضوعات انتخابی را انتخاب کرده باشند که در معرض دارو قرار می‌گیرند و نتیجه می‌گیرند که آزمایش‌ها اثربخشی آتی ممکن است نیازمند شناسایی گروه‌های جمعیت بیمار باشند.

 

دکتر بروس Kinon از Lundbeck LLC، می‌گوید: " پیچیدگی پیچیده شیزوفرنی و ناهماهنگی بیماران ناشی از این اختلال، چالش‌های مهم در توسعه درمان‌های جدید و موثر برای این اختلال است. با این حال، آزمایش آزمایشی ما با این که قابل آزمایش است، ممکن است یک جهت برای توسعه درمان‌های شخصی برای یک گروه بیمار ارایه دهد که بیماری آن با یک تابع گلوتامات مغز مرتبط است

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...