روانشناسی

روانشناسی

آن‌ها توانستند نمونه‌ها را براساس سن ، اینکه آیا نمونه از کسی بود که اثر هنری دریافت کرده یا درمان نشده بود ، و اینکه آیا کسی مبتلا به یک اختلال عصبی شناختی تشخیص داده شده‌بود یا خیر ، دسته‌بندی کنند .

آن‌ها نمونه‌ای از قشر پیش پیشانی را از هر فرد ارزیابی کردند و به دنبال تفاوت در سطح پروتیین میلین بودند .

وقتی آن‌ها گروه اچ آی وی مثبت را به گروهی از افراد مبتلا به HIV مقایسه کردند ، تفاوت قابل‌توجهی در سطح پروتئین میلین یافت نشد . زمانی که آن‌ها به طور خاص افرادی را معاینه کردند که مبتلا به اختلال شناختی عصبی مرتبط با اچ آی وی بودند و نیز در زمینه هنر بودند ، در مقایسه با هر دو گروه اچ آی وی مثبت و اچ آی وی - اچ آی وی - - - در مقایسه با هر دو گروه اچ آی وی مثبت و اچ آی وی - - به میزان قابل‌توجهی کاهش یافتند .

محققان هنوز نتوانسته اند مکانیزمی را تعیین کنند که در آن این سطوح پروتیین میلین با اثر هنری تغییر می‌کنند ، اما در حال تحقیق در مورد تعدادی از مسیرها هستند . آن‌ها همچنین در حال بررسی این هستند که چگونه داروهای مختلف اچ آی وی می‌توانند بر oligodendrocytes و میلین تاثیر بگذارند ، همان طور که مشروب توصیه شده به طور مرتب تغییر می‌کند .

مفاهیم این یافته‌ها می‌تواند به ویژه برای بیماران خردسال مهم باشد ، که برخی از آن‌ها ممکن است بر روی هنر از بدو تولد باشند . از آنجا که it's مشهور است که درمان‌های هنری با ریسک فزاینده اختلالات شناختی مانند اوتیسم ، اسکیزوفرنی ، افسردگی و اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی همراه هستند ، محققان بر این نکته تاکید دارند که یک نگاه بازنگری شده در درمان برای بیماران خردسال ممکن است توجیه شود ، یا یک روش درمانی دیگر برای جلوگیری از از دست دادن ماده سفید در هر دو بزرگ‌سال و هم کودکان را می‌توان برای دست دادن به دست هنر توسعه داد .

درک مکانیزم‌های اثرات مواد مخدر بر oligodendrocytes نیز می‌تواند در عملکرد of در شرایط دیگر مانند sclerosis چندگانه ، که با از دست دادن میلین در مغز مشخص می‌شود ، روشن شود .

متغیرهای ژنتیکی مرتبط با Schizophrenia بر تنظیم ژن در مغز در حال توسعه تاثیر می‌گذارند .

مبدا :

دانشگاه اکستر

خلاصه :

یک هم‌کاری تحقیقاتی بین‌المللی ، روشن کرده‌است که چگونه تنوع توالی DNA می‌تواند فعالیت ژن را در مغز انسان در حال توسعه تحت‌تاثیر قرار دهد . این گروه اولین مطالعه‌ای را انجام داد که نشان می‌دهد چگونه تنوع ژنتیکی روی متیلاسیون DNA تاثیر می‌گذارد ، یک اصلاح ژنتیکی که می‌تواند اثرات مستقیم بر بیان ژن و عملکرد در مغز در حال توسعه داشته باشد .

یک هم‌کاری تحقیقاتی بین‌المللی ، روشن کرده‌است که چگونه تنوع توالی DNA می‌تواند فعالیت ژن را در مغز انسان در حال توسعه تحت‌تاثیر قرار دهد .

این تیم که توسط محققانی در دانشکده پزشکی اکستر ، کالج King's لندن و دانشگاه کاردیف برگزار شد ، اولین مطالعه‌ای را انجام داد که نشان می‌دهد چگونه تنوع ژنتیکی بر روی متیلاسیون DNA تاثیر می‌گذارد ، یک اصلاح ساختاری که می‌تواند اثرات مستقیم بر بیان ژن و عملکرد در مغز در حال توسعه داشته باشد . آن‌ها در تحقیقات منتشر شده در علوم عصبی طبیعت و سرمایه‌گذاری توسط شورای تحقیقات پزشکی ، کاربرد بالقوه چنین داده‌هایی را برای تصفیه سیگنال‌های ژنتیکی مرتبط با بیماری‌ها و داشتن جز neurodevelopmental مثل شیزوفرنی ، نشان دادند .

متیلاسیون DNA ، تبدیل شیمیایی به یکی از چهار پایگاه است که کد ژنتیکی ما را می‌سازند ، کنترل زمانی که ژن‌ها نشان داده می‌شوند . همانند سایر نشانه‌ها ، مشخص است که در طول مسیر زندگی پویا است و توسط تعدادی از عوامل ، از جمله توالی ژنتیکی اساسی شناخته می‌شود . این نشان‌دهنده یک مسیر ممکن بین تغییر ژنتیکی و بیماری است ، با تفاوت‌های ژنتیکی که تنظیم بیان ژن را در نقاط خاص در توسعه تغییر می‌دهد . در این مطالعه نویسندگان دریافتند که انواع ژنتیکی مرتبط با schizophrenia برای تغییراتی که بر DNA DNA در مغز در حال توسعه تاثیر می‌گذارد غنی هستند . جالب توجه است که برخی از عوامل ژنتیکی ژنتیکی برای شیزوفرنی ، با تفاوت در متیلاسیون DNA در اوایل سه‌ماهه اول و دوم زندگی مرتبط است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...