روانشناسی

روانشناسی

دکتر جان Krystal، ویراستار روان‌پزشکی زیستی، می‌گوید: "همانطور که ما مواد مخدر را توسعه می‌دهیم که با هدف قرار دادن آسیب‌شناسی مغزی اولیه در شیزوفرنی کار می‌کنند، این احتمال وجود دارد که تفاوت بین بیماران در تعیین درمان بهینه نقش بزرگتری ایفا کند".

Cannabis باعث افزایش نویز در مغز شما می‌شود

 

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که مهم‌ترین سازنده اصلی گیاه شاهدانه، دلتا - ۹ - tetrahydrocannabinol، اثرات گذرا را در موضوعات سالم مشابه آنچه در شیزوفرنی نشان‌داده شده‌است، القا می‌کند. با این حال، مکانیسم‌های اساسی این اثرات روشن نیستند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این جز فعال، فعالیت عصبی تصادفی را افزایش می‌دهد، و در مغز افراد سالم، اختلال عصبی نامیده می‌شود. یافته‌ها حاکی از آن است که افزایش نویز عصبی ممکن است نقشی در فرآیند جنون گاوی داشته باشد.

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که مهم‌ترین سازنده اصلی گیاه شاهدانه، دلتا - ۹ - tetrahydrocannabinol، اثرات گذرا را در موضوعات سالم مشابه آنچه در شیزوفرنی نشان‌داده شده‌است، القا می‌کند. با این حال، مکانیسم‌های اساسی این اثرات روشن نیستند.

 

یک مطالعه جدید که در نشریه روان‌پزشکی بیولوژیکی منتشر شد، گزارش می‌دهد که ۹ - THC، فعالیت عصبی تصادفی را افزایش می‌دهد، و در مغز افراد سالم، اختلال عصبی نامیده می‌شود. یافته‌ها حاکی از آن است که افزایش نویز عصبی ممکن است نقشی در فرآیند جنون گاوی داشته باشد.

 

نویسنده ارشد دکتر Deepak Cyril D ' که پروفسور رشته روانشناسی در دانشکده پزشکی ییل است توضیح داد: " در دوزهای تقریبا معادل نیمی یا یک ماده معمولی، ۹ - THC تولید شده در جنون و افزایش نویز عصبی در انسان‌ها."

 

دکتر خوزه کورتس - Briones، دانشیار Postdoctoral در رشته روانشناسی در دانشکده پزشکی ییل، افزود: " رابطه مثبت و قوی بین این دو یافته نشان می‌دهد که اثرات ناشی از جنون گیاهان ممکن است مربوط به نویز عصبی باشد که فرآیند اطلاعات نرمال را مختل می‌کند."

 

بازرسان اثرات ۹ - THC را بر فعالیت مغز الکتریکی در ۲۴ نفر انسان مطالعه کردند که در یک مطالعه سه روزه حضور داشتند و در طی آن دو دز دارو ۹ میلی‌متری و یا placebo را در یک طرح دو کور، تصادفی، تصادفی، و counterbalanced دریافت کردند.

 

اگر تایید شود، ارتباط بین اختلال عصبی و جنون می‌تواند در زیست‌شناسی برخی از علایم مرتبط با شیزوفرنی، نور ایجاد کند.

 

دکتر جان Krystal، ویراستار روان‌پزشکی زیستی، اظهار داشت: " این مطالعه جالب توجه مشترک بین اثرات مغز فعال اصلی در ماری‌جوانا و علائم شیزوفرنی را نشان می‌دهد. این یافته‌ها نه تنها به درک ما از فرایندهای underlying کمک می‌کند، بلکه نگرانی مهمی در بحث پیرامون پزشکی و دسترسی قانونی به ماریجوانا را نشان می‌دهد."

داروهای ایدز / اچ آی وی با عایق "brain's" تداخل دارند.

داروهای antiretroviral که معمولا از داروهای ضد antiretroviral استفاده می‌شود، عملکرد of، تحقیقات، و سلول‌های مغزی حیاتی که میلین تولید می‌کنند را مختل می‌کنند، مواد چرب که برای عایق کردن نورون‌ها عمل می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند سیگنال‌های مغزی را به سرعت و به طور موثر انتقال دهند.

درمان‌های Antiretroviral، یا هنر، افراد مبتلا به اچ آی وی و ایدز را قادر ساخته‌است تا زندگی طولانی تری داشته باشند، که تبدیل آن به یک جمله مرگ به یک وضعیت مزمن در نظر گرفته شده‌است. با این وجود، نگرانی‌ها در مورد این بیماران همچنان ادامه دارد. تا نیمی از افراد مبتلا به ویروس اچ آی وی در این رژیم غذایی نوعی اختلال شناختی دارند، از جمله از دست دادن حافظه و یا مشکلات با عملکرد اجرایی، با وجود این که ویروس در بدن آن‌ها غیرقابل‌تشخیص است.

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...