روانشناسی

روانشناسی

همچنین ، یافته‌ها می‌تواند به بهبود ابزارهای موجود برای تشخیص زودهنگام خطر ابتلا به بیماری اسکیزوفرنی و جنون کمک کند که معمولا ً تا اواخر دوران نوجوانی تشخیص داده نمی‌شوند . اگر متخصصین بالینی بتوانند از اسکن مغزی برای شناسایی افراد مبتلا به خطر بالای آسیب‌پذیر در اوایل نوجوانی استفاده کنند ، هنگامی که مغز هنوز در حال توسعه است ، ممکن است برای جلوگیری از توسعه این اختلال و کمک به جلوگیری از most تاثیرات آن امکان پذیر باشد . Belger همچنین نشان داد که مطالعات نقشه‌برداری با ریسک بالا در حال حاضر در دانشگاه کارولینای شمالی در هم‌کاری با دیانا پرکینز ، MD ، و همکاران در چندین موسسه در سراسر کشور تحت مطالعات طولی Prodrome آمریکایی شمالی ( NAPLS ) انجام شده‌است .

مکانیسم انتقادی شکل‌گیری حافظه توسط دانشمندان

خلاصه :

در یک مطالعه جدید که می‌تواند پیامدهایی برای تلاش‌های کشف دارو در آینده برای تعدادی از بیماری‌های دامی باشد ، دانشمندان دریافتند که تعامل بین یک جفت پروتیین‌های مغز یک اثر قابل‌توجه و پیش‌تر ناشناخته‌ای در شکل‌گیری حافظه دارد .

در یک مطالعه جدید که می‌تواند پیامدهایی برای تلاش‌های کشف دارو در آینده برای تعدادی از بیماری‌های دامی باشد، دانشمندان دانشگاه فلوریدا از موسسه تحقیقات Scripps ( TSRI ) دریافته اند که تعامل بین یک جفت پروتیین‌های مغز یک اثر قابل‌توجه و قبلا ً ناشناخته در شکل‌گیری حافظه دارد .

این مطالعه که در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵ توسط سلول ژورنال منتشر شد بر روی دو گیرنده تمرکز دارد که قبلا ً باور داشتند نامربوط است - - یکی برای انتقال‌دهنده عصبی که در یادگیری و حافظه ، رفتار با انگیزه پاداش ، کنترل موتور و دیگر عملکردها دخیل است ، و دیگری برای هورمون hormone که به اشتها و نیز توزیع و استفاده از انرژی متصل بوده‌است .

سوال فوری ما این بود که گیرنده ghrelin در مغز چه کار می‌کند چون لیگاند های طبیعی - - برای آن گم شده‌است ؟ نقش کاربردی آن چیست ؟ روی اسمیت ، رئیس بخش متابولیسم و پیری ، ما در مدل‌های حیوانی پیدا کردیم که وقتی این دو گیرنده با هم اندرکنش دارند ، گیرنده ghrelin ساختار گیرنده دوپامین را تغییر داده و مسیر سیگنال دهی آن را تغییر می‌دهد . این بسیار مهم است زیرا بسیاری از داروها که در حال حاضر در کلینیک استفاده می‌شوند ، برای مثال اسکیزوفرنی ، به دلیل عوارض جانبی مضر ، سازگاری ضعیف دارند . این کشف در را برای استفاده از عامل‌های عصبی باز می‌کند که به طور غیر مستقیم سیگنال دهی دوپامین را با هدف قرار دادن گیرنده ghrelin تغییر می‌دهند و به طور بالقوه اثرات جانبی را کاهش می‌دهند ."

andras کرن ، نویسنده اول مطالعه و دانشمند محقق در آزمایشگاه اسمیت ، می‌گوید : " این مفهوم به طور بالقوه اثرات درمانی عمیق دارد ، " و به یک استراتژی احتمالی برای تنظیم fine انتخابی دوپامین در نورون‌ها مربوط به حافظه اشاره کرد . با استفاده از مولکول‌های کوچک اتصال به گیرنده ghrelin ، می‌توانیم سیگنال دهی دوپامین را افزایش یا مهار کنیم ."

با به چالش کشیدن نظریه جریان ، که شامل سیگنال دهی دوپامین در نورون‌ها است ، مطالعه جدید نشان می‌دهد که کمپلکس biologically active - دوپامین ( بخش‌هایی از سلول‌های عصبی که با دیگر سلول‌های عصبی ارتباط برقرار می‌کنند ) تا رشد و گسترش یابد، فرآیند بیولوژیکی تشکیل حافظه بلند مدت را شکل می‌دهد.

علاوه بر این، زمانی که محققان گیرنده ghrelin را مسدود کردند ، تشکیل حافظه وابسته به دوپامین در مدل‌های حیوانی مهار شد ، نشان دادن مکانیزم برای آن فرآیند ضروری است .

در ترکیب با نتایج حاصل از مطالعات پیشین که نقش مهمی را برای گیرنده ghrelin در نورون‌ها نشان داد که دریافت غذا ، انتشار انسولین و زوال سیستم ایمنی را به خاطر پیری منظم می‌کنند ، مطالعه جدید اهمیت receptor's را افزایش می‌دهد . در مدل‌های حیوانی ، ghrelin از دست دادن نورونی با بیماری Parkinson's جلوگیری می‌کند و سکته مغزی، اسمیت اشاره کرد و مطالعه جدید بر نقش احتمالی آن در درمان از دست دادن حافظه ، سن مرتبط یا در غیر این صورت تاکید می‌کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...