روانشناسی

روانشناسی

روده و چربی قهوه‌ای برای گفتن زمان به مغز برای توقف خوردن تعامل دارند .

مبدا :

انتشارات سلول

خلاصه :

محققان نشان داده‌اند که به اصطلاح " چربی قهوه‌ای " با هورمون gut در موش تعامل دارد تا سیگنال‌های تغذیه‌ای در مورد کامل بودن مغز در طی غذا را رله کند . این مطالعه درک ما از نقش بسیار مشکوک بافت چربی قهوه‌ای ( BAT ) را تقویت می‌کند - - نوعی چربی بدن که زمانی که یک حیوان سردش است گرما تولید می‌کند - در کنترل جذب غذا .

محققان آلمان و فنلاند نشان داده‌اند که به اصطلاح " چربی قهوه‌ای " با هورمون gut در موش تعامل دارد تا سیگنال‌های تغذیه‌ای در مورد کامل بودن مغز در طی غذا را رله کند . این مطالعه که در ۱۵ نوامبر در سلول مجله ظاهر شد، درک ما از نقش بسیار مشکوک بافت چربی قهوه‌ای ( BAT ) را تقویت می‌کند .

نویسنده اصلی مارتین Klingenspor ، رئیس مرکز پزشکی مواد مغذی در دانشگاه فنی مونیخ ، می‌گوید : " ما یک ارتباط بین شکم ، مغز و بافت قهوه‌ای را نشان می‌دهیم و یک جنبه ناشناخته از سیستم تنظیمی پیچیده را برای کنترل تعادل انرژی کشف می‌کنیم .

در طول غذا ، سیگنال‌های کد گذاری شده توسط هورمون‌ها ، از طریق خون یا از طریق اعصاب فعال شده در روده کوچک به مغز می‌رسند . کار توسط Klingenspor و همکارانش نشان می‌دهد که هورمونی که اولین بار در سال ۱۹۰۲ به رسمیت شناخته شد تا پانکراس را تحریک کند تا به روده کوچک واکنش دهد و مواد مغذی پر مصرف را خنثی کند - - دارای نقش underappreciated در satiation است .

در مطالعه آن‌ها ، موش‌های گرسنه که با secretin تزریق می‌شدند ، اشتهای خود را پنهان کرده بودند . موش‌های Injecting با secretin همچنین مقدار گرما را افزایش دادند که چربی قهوه‌ای آن‌ها تولید شد . موش با بافت چربی قهوه‌ای inactivated ، با این حال ، هنگامی که هورمون تزریق شد ، didn't همان کاهش اشتها را هنگامی که هورمون تزریق شد تجربه می‌کند - - که نشان می‌دهد تاثیر آن بر BAT برای ایجاد احساس کامل بودن است .

علاوه بر مطالعه تاثیرات of بر روی چربی قهوه‌ای در موش‌ها ، سطوح secretin در ۱۷ داوطلب انسانی اندازه‌گیری شد . در مطالعه‌ای در فنلاند ، مصرف اکسیژن بافت قهوه‌ای و جذب اسیده‌ای چرب پس از روزه گرفتن و ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بعد از غذا ، در خون شرکت کنندگان اندازه‌گیری شدند . محققان دریافتند که سطوح بالاتر secretin در خون افراد با چربی قهوه‌ای فعال‌تر more متناظر است .

Klingenspor می‌گوید که یک روز ، ما ممکن است به اندازه کافی درباره ارتباط چربی قهوه‌ای - قهوه‌ای برای تحریک تولید secretin با خوردن غذاهای خاص بدانیم .

او بر این باور است که نقش‌های fat's قهوه‌ای در کنترل گرسنگی و satiation به عنوان یک هدف جذاب برای رویکردهای جدید درمان چاقی هستند . او می‌گوید که هدف قرار دادن چربی قهوه‌ای از طریق secretin ممکن است به وعده‌های غذایی آینده بالقوه یا مداخلات دارویی در برابر چاقی و بیماری‌های متابولیکی ، نوید دهد .

حرکت و خاطرات ، آیا به هم متصل شده‌اند ؟

مبدا :

دانشکده پزشکی Baylor

خلاصه :

محققان اولین مدرک مستقیم را مبنی بر اینکه مخچه تنها فعالیت ماهیچه‌ای را کنترل می‌کند ، گزارش می‌دهند . همچنین نقش در کارکرده‌ای شناختی بازی می‌کند .

مشخص است که مناطق خاصی از مغز مسئول برخی از وظایف خاص بدن هستند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...