روانشناسی

روانشناسی

دکتر Thayyil اضافه کرد که این اسکن ممکن است به دانشمندان کمک کند تا درمان‌های جدیدی برای مقابله با آسیب مغزی در کودکان ایجاد کنند : " در حال حاضر، هنگامی که پزشکان یک درمان جدید تجویز می‌کنند که ممکن است توسعه کودکان با آسیب مغزی را افزایش دهد، آن‌ها باید دو سال صبر کنند تا بتوانند ارزیابی کنند که آیا درمان موثر است یا خیر. آن‌ها همچنین باید تعداد زیادی از کودکان را مورد مطالعه قرار دهند . اما با این اسکن جدید ، آن‌ها می‌توانند این کار را فورا ً و با تعداد کمی از نوزادان ارزیابی کنند ."

وی افزود که گام بعدی این است که در بیمارستان‌های بیشتری در بریتانیا به عنوان یک ابزار بالینی اسکن شود و افزود: " بیشتر بیمارستان‌های خدمات بهداشت و خدمات درمانی فاقد امکانات و نرم‌افزار برای انجام این اسکن هستند که تنها موردی برای افزایش آگاهی و آموزش است ."

" من این ترور را زمانی به یاد می‌آورم که صدای فریاد " - " را می‌شنویم .

کریستین Reklaitis در سال ۲۰۱۶ ، دختر خود جورجیا را به دنیا آورد و در دادگاه بخش خدمات بهداشت و سلامت ملی ( NHS ) در لندن شرکت کرد .

او گفت : " من یک بارداری سالم داشتم ، اما در طی کار ، ماما تلاش کرد که ضربان قلب را پیدا کند ، و مدت کوتاهی پس از آن از طریق بخش اورژانس به دنیا آمد .

بعد از اینکه او به دنیا آمد ، وحشت را به یاد می‌آورم ، اما خدا را شکر کرد که نفس می‌کشید و به سرعت به بخش مراقبت‌های ویژه رفت و در یک دستگاه انکوباتور قرار گرفت . دکترها به ما گفتند

آن‌ها می‌خواستند او را خنک کنند ، که ما فکر می‌کردیم غیر عادی به نظر می‌رسد ، اما به ما گفتند که خطر آسیب مغزی را کاهش می‌دهد .

از ما خواسته شد تا در یک محاکمه شرکت کنیم و سریعا ً موافقت کردیم . ما احساس کردیم که درمان daughter's از مطالعات گذشته بهره‌مند شده‌است ، بنابراین ما می‌خواستیم به توسعه درمان‌های آتی کمک کنیم .

بعد از اسکن اولیه ، گفته شد که سطح یک ترکیب در سلول‌های مغز او پایین است ، اما هنگامی که چند هفته بعد یک اسکن به سطح نرمال رسید ، به شدت احساس راحتی کردند .

او از آن زمان به تمام اهداف توسعه خود رسیده و یک فرد دو ساله معمولی و پر از انرژی است . ما شوخی می‌کنیم که درمان با او ماند ، چون هیچ وقت نمی‌خواهد وقتی بیرون برویم کت بپوشد .

ما بسیار خوشحالیم که در این محاکمه شرکت کردیم - و امیدواریم که این تحقیق به خانواده‌های دیگر کمک کند ."

neuroengineering دقت ، تولید مثل عملکردهای پیچیده مغز در آزمایشگاه را ممکن می‌سازد .

مبدا :

دانشگاه بارسلونا

خلاصه :

محققین طراحی مدارات عصبی را طراحی کرده‌اند که رفتار پیکربندی مجدد دینامیکی مغز را تولید می‌کنند .

یکی از مهم‌ترین و شگفت‌انگیزترین ویژگی‌های مغز توانایی آن برای پیکربندی پویای ارتباطات برای پردازش و واکنش درست به محرک‌ها است . محققان دانشگاه توهوکو ( سندای ، ژاپن ) و دانشگاه بارسلونا با استفاده از ابزارهای neuroengineering ، در مدارهای عصبی مصنوعی ایجاد شده‌اند که ظرفیت تفکیک و یکپارچه‌سازی مدارهای مغزی را ایجاد می‌کنند و به محققین اجازه می‌دهند تا کلیدهای پیکربندی مجدد دینامیکی را درک کنند . این مطالعه در علوم علوم به چاپ رسیده‌است .

ساختاربندی مجدد پویا به عنوان تقویت یا تضعیف روابط با افزایش یا کاهش فعالیت نورون‌ها درک می‌شود . در مغز ، افزایش چسبندگی مدارهای نورونی به عنوان ادغام شناخته می‌شود و کاهش به عنوان تبعیض نژادی شناخته می‌شود . این مطالعه اهمیت سازمان پیمانه‌ای برای به حداکثر رساندن انعطاف‌پذیری یک مدار عصبی را نشان می‌دهد . جردی همچنین پتانسیل ابزار آزمایشگاهی و مدل‌های بیوفیزیکی را برای پیشرفت در درک پدیده‌های جمعی در چنین سیستمی بسیار جذاب و غنی مثل مغز را نشان می‌دهد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...