روانشناسی

روانشناسی

ادغام با تبادل سریع اطلاعات بین مدارهای متفاوت و دور مرتبط است در حالی که تفکیک به پردازش اطلاعات در مدارهای متمرکز مربوط است . مغز بسته به طبیعت و قدرت محرک‌ها از یک حالت تفکیک‌شده به یک فرد یکپارچه می‌رود . ساختاربندی مجدد پویا از ایجاد و نابود کردن ارتباطات فیزیکی اجتناب می‌کند ، یک استراتژی که به شدت پر هزینه نیست . بنابراین ، محرک‌ها که از نظر شنوایی ، شنوایی و بویایی می‌رسند ، در یک روش جداسازی شده در قشر مخ ، تا حدی و یا کاملا ً با توجه به نیازها پردازش می‌شوند . در حالی که ما یک فیلم تماشا می‌کنیم ، تصاویر و صداها را با توجه به بوها و سایر محرک‌ها ادغام می‌کنیم . با این حال ، زمانی که متوجه بوی چیزی در حال سوختن مغز می‌شویم ، مغز وارد یک حالت هشدار می‌شود تا ما تمام اطلاعات موجود در دسترس را برای اتخاذ تصمیمات سریع ادغام و تجزیه و تحلیل کنیم .

با وجود اهمیت یکپارچگی و تفکیک ، مکانیسم‌های بیوفیزیکی متصل به بازسازی پویا هنوز بخوبی شناخته‌نشده اند . همچنین ، یک عنصر ناشناخته دیگر ، حساسیت توانمندی انسجام - تفکیک در رابطه با مقدار ارتباطات فیزیکی موجود بین مناطق مغز است .

مدل ذهنی آزمایشگاه که محققان توسعه‌یافته از چهار ماژول به‌هم‌پیوسته تشکیل شده‌اند . هر ماژول نشان‌دهنده یک مدار نورونی تخصصی است ( برای مثال ، برای مثال ) . این چهار ماژول توسط پروتئین‌های چسب و مواد غذایی که نورون‌ها در آن‌ها رشد می‌کنند ، پوشانده می‌شوند . این نورون‌ها در بین آن‌ها در یک ماژول و همراه دیگر نورون‌ها در ماژول‌های دیگر به هم متصل شده‌اند . neuroengineering دقت اجازه کنترل اتصالات را می‌دهد که از یک ماژول به واحد دیگر می‌روند ، و در نتیجه ، تنظیم سطح جفت سازی فیزیکی بین ماژول‌ها را ممکن می‌سازد . محرک در این مدل متناظر با محرک عصبی عصبی است .

آنچه ما دیدیم این است که مدار به طور کامل ادغام یا جداسازی شده‌است وقتی تعداد اتصالات بین ماژول ‌ها بسیار بزرگ یا بسیار کوچک باشد . مدار بهینه این است که در آن چهار ماژول ارتباطی درست زیر حداقل برای ادغام دارند ، به طوری که پالس‌های فعالیت‌های عصبی برای تقویت ارتباطات و ادغام کامل کافی هستند . در نتیجه ، این مدار بهینه - به طور خودکار فعال - - در رژیمی کار می‌کند که در آن یکپارچه‌سازی و تفکیک پذیری با هم هم‌زیستی دارند . Hideaki Hideaki ، محقق دانشگاه توهوکو ، می‌گوید : " البته ، پویایی مشاهده‌شده هنوز از پیچیدگی مغز واقعی فاصله دارد ، اما ما قادر به کسب بینش در مکانیسم‌های اساسی شکل دادن پویایی مغز بودیم ."

این مطالعه توسط Ayumi Hirano - و Hideaki Yamamoto از دانشگاه توهوکو ( ژاپن ) و جردی Soriano در دانشگاه توهوکو ( دانشگاه توهوکو ) و Michio Tanii ( دانشگاه توهوکو ) و سارا گو ( دانشگاه بارسلونا ) برگزار شده‌است .

بررسی میزان بالای سر نوزادان می‌تواند به تشخیص مشکلات هوشی بلند مدت کمک کند .

مبدا :

دانشگاه وارویک

خلاصه :

ارزیابی محیط اولیه منظم ، اطلاعات ارزشمندی را در هنگام غربال کردن برای ریسک شناختی بلند مدت ، با توجه به تحقیقات جدید ، به آن اضافه می‌کند .

طبق نظر محققان دانشگاه وارویک و دانشگاه تنسی ، مرکز مطالعات منظم و منظم کودکان از سنین پایین ، اطلاعات ارزشمند را در هنگام غربالگری برای مدت بلند مدت ، با توجه به ریسک شناختی بلند مدت ، به آن اضافه می‌کنند .

Very ( VP ) و نوزادان بسیار پایین ( VLBW ) دارای سره‌ای کوچک‌تری در هنگام تولد و در نتیجه مغز کوچک‌تر هستند ، اما اندازه‌گیری رشد مغز آن‌ها به پایش خطرات رشد مغز و IQ آینده کمک می‌کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...