روانشناسی

روانشناسی

audiovisuals پویا توجه بیننده را افزایش می‌دهد، اما پردازش آگاهانه را متوقف می‌کند .

مبدا :

Universitat Autonoma د بارسلونا

خلاصه :

براساس یک مطالعه جدید ، تغییرات در صحنه باعث کاهش نرخ چشمک زدن می‌شود و باعث افزایش توجه می‌شود . نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که ویرایش تصویری پویا و نامنظم باعث فعالیت بیشتر در حوزه‌های پردازش بصری می‌شود ، در حالی که ویرایش منظم و منظم باعث فعالیت پردازش شناختی بیشتر می‌شود .

با توجه به تحقیقی که توسط the و the انجام‌شده ، تغییرات صحنه باعث کاهش نرخ چشمک زدن و افزایش توجه می‌شود . نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که ویرایش تصویری پویا و نامنظم باعث فعالیت بیشتر در حوزه‌های پردازش بصری می‌شود ، در حالی که ویرایش منظم و منظم باعث فعالیت پردازش شناختی بیشتر می‌شود .

صحنه‌ای تغییر می‌کند که سرعت پلک زدن را مهار می‌کند، در نتیجه توجه آن‌ها را افزایش می‌دهد . هم چنین جریانی از فعالیت‌های مغزی از بخش پس‌سر به بخش قدامی را ایجاد می‌کند . این نتایج به‌دست‌آمده توسط محققانی از دانشگاه Universitat Autonoma de Barcelona و دانشگاه پابلو د Olavide ، Sevilla است . این مطالعه که اخیرا ً در علم اعصاب مجلات منتشر شده‌است، با آنچه پس از تغییرات صحنه از یک رویکرد سه‌گانه تغییر می‌کند ، سر و کار دارد : فرکانس چشمک زدن، فعالیت الکتریکی در مغز و اتصال عملکردی مربوط به مغز .

این تحقیق همچنین نتیجه گرفت که سبک ویرایش ، ادراک spectator's را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . تغییرات صحنه‌ای در سبک پویا و آشفته ، مانند کلیپ ‌های ویدئویی ، فعالیت بیشتر در مناطق پردازش بصری را در مقایسه با تغییرات پیوسته و منظم ، ایجاد می‌کند . به همین ترتیب ، فعالیت در نواحی قدامی نسبت به فرایندهای پیچیده‌تر زمانی بالاتر است که سبک ویرایش پیوسته و منظم باشد .

پس از تجزیه و تحلیل همزمانی مغز در ارتباط با تغییرات صحنه ، محققین به این نتیجه رسیدند که شبکه‌های فعال مغزی پس از تغییر صحنه نسبت به قبل intence هستند . از نقطه‌نظر همزمانی هیچ تفاوتی با سبک ویرایش وجود ندارد .

مطالعات قبلی که توسط همان تیم انجام شد نشان دادند که سبک ویرایش بر نرخ چشمک زدن تماشاگران تاثیر گذاشته‌است . در این مقاله جدید ، محققان تحلیل مفصلی از آنچه در دومین مرحله بعد از تغییرات صحنه با توجه به سبک ویرایش رخ می‌دهد انجام دادند .

توصیه‌های جدید مغزی برای کودکان

مطالعه نشان می‌دهد که فعالیت نور ، الکترونیک و بهبود در طی بازیابی

مبدا :

دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس

خلاصه :

آکادمی پزشکان اطفال آمریکا توصیه‌های مغزی خود را برای حمایت از کودکان و نوجوانان درگیر در فعالیت‌های فیزیکی سبک و بازگشت به مدرسه به روز رسانی کرده‌است . این گزارش که برای اولین بار در هشت سال آینده مورد بازبینی قرار گرفته‌است همچنین توصیه می‌کند که حذف کامل دستگاه‌های الکترونیکی را انجام دهد .

آکادمی پزشکان اطفال آمریکا توصیه‌های مغزی خود را برای حمایت از کودکان و نوجوانان درگیر در فعالیت‌های فیزیکی سبک و بازگشت به مدرسه به روز رسانی کرده‌است . این گزارش که برای اولین بار در هشت سال آینده مورد بازبینی قرار گرفت ، همچنین توصیه می‌کند که حذف کامل دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلویزیون ، کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند به دنبال ضربه مغزی باشد.

در گذشته ، این آکادمی توصیه کرده بود که کودکانی که از ضربات مغزی جان سالم به در می‌برند فعال و یا از الکترونیک استفاده نکنند ، به خاطر نگرانی‌هایی که یا شبیه شبیه‌سازی هستند و ممکن است مانع از بازیابی مغز شوند . این توصیه‌ها در یک گزارش بالینی جدید که در روز ۱۲ نوامبر در انجمن پزشکان اطفال آمریکا منتشر شد ، گنجانده شده‌است .

دکتر مارک Halstead ، استادیار پزشکی اطفال و جراحی ارتوپدی و مولف اصلی گزارش پزشکی اطفال آمریکا ، توصیه‌های updated را در مورد ضربات مغزی ناشی از ورزش در کودکان و نوجوانان ارائه کرده‌است ، گفت : " ما یاد گرفته‌ایم که نگه داشتن کودکان در اتاق‌های تاریک و از بین بردن همه فعالیت‌های شناختی و فیزیکی باعث بدتر شدن تعداد زیادی از علائم کودکان می‌شود تا بهبود آن‌ها . "

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...