روانشناسی

روانشناسی

مبنای توصیه‌های اصلی آمریکا از این تصور سرچشمه می‌گیرد که مغز نیازمند زمان برای استراحت پس از ضربه مغزی است . با این حال , محققان دریافتند که بازیابی کودکانی که از فعالیت‌ها منع شده‌اند و الکترونیک می‌توانند احساسات انزوای اجتماعی , اضطراب و افسردگی را توسعه دهند.

یک کودک فعال به طور کامل احساس خوبی نمی‌کند و صراحتا ً می‌تواند باعث شود که آن‌ها احساس کنند که به خاطر آسیب دیدن تنبیه می‌شوند . " کودکان می‌توانند اضطراب را از طریق مدرسه گم کنند و ترس از اینکه پشت سر بگذارد می‌تواند آن‌ها را غرق کند . "

حیدروف گفت که ورزش‌کاران جوان باید بلافاصله پس از اینکه دچار ضربه مغزی شوند , بازی کنند . اما فعالیت فیزیکی نور , مانند پیاده‌روی سریع , در حال بهبودی است . به طور مشابه , حجم کاری دانشگاهی ممکن است پس از آسیب مغزی کم‌تر شود ; با این حال , این دانش آموزان نباید به دوره‌های طولانی مدرسه یا رها کردن در یادگیری نیاز داشته باشند .

حیدروف گفت : " یک روش درمانی کوکی - چین کار نمی‌کند , زیرا دو ضربه مغزی شبیه هم نیستند . " " اگرچه ما این توصیه‌ها را داریم , پزشکان و خانواده‌ها باید هر کودک یا نوجوان را با ضربه مغزی به یک اساس ارزیابی کنند . "

این گزارش برای پسران بیشتر ضربه مغزی را به بازی هاکی روی یخ , فوتبال و فوتبال نسبت داد . برای دختران , آسیب‌های سر اغلب از بازی فوتبال , ورزش و هاکی روی چمن ناشی می‌شود .

ای . پی . پی برآورد می‌کند که هر ساله یک میلیون کودک و نوجوان برای یک ضربه مغزی تفریحی یا ورزشی در نظر گرفته می‌شوند .

با این حال , به دلیل فقدان آگاهی در مورد آسیب‌های سر در میان خانواده‌ها و مربیان , ضربات مغزی بسیار محتمل است و به دلیل اعتقاد برخی از ورزش‌کاران جوان این است که آن‌ها باید به خاطر ترس از اینکه نمی‌توانند دوباره ورزش کنند , دچار آسیب شوند .

اصیل بکوا گفت : " تحقیقات بیشتری در زمینه ضربات مغزی مرتبط با ورزش بویژه در میان ورزش‌کاران مدارس ابتدایی و راهنمایی مورد نیاز است . " " بیشتر تمرکز روی ورزش‌کاران دبیرستانی بوده‌است . "

علاوه بر این, این گزارش به این نتیجه رسید که هر ضربه مغزی منحصر به فرد است , با نشانه‌هایی که در نوع و شدت متفاوت است ; بیشتر ورزش‌کاران و نوجوانان در چهار هفته اول پس از آسیب از یک ضربه مغزی ناشی از ورزش باز خواهند شد ; و اثرات بلند مدت یک یا بیشتر ضربه مغزی مشخص نشده است .

بینش‌های جدید به مغز پیر

دانشمندان عملکرد جدید دروازه‌بان مولکول ضد پیری را کشف کردند

منبع :

نهادها

خلاصه :

گروهی از دانشمندان به بررسی این مساله پرداختند که چرا شبکه کوروئید رسوب بیشتری نسبت به دیگر مغز دارد .

این پروتئین برای افزایش طول عمر و مقابله با اختلالات مرتبط با پیری نشان‌داده شده‌است . به نظر می‌رسد که احتمال بیشتری برای زندگی سالم‌تر و سالم‌تر وجود دارد , در حالی که تقلیل این مولکول سن پیری را سرعت می‌بخشد و ممکن است به بیماری‌های مرتبط با سن کمک کند . در مغز , یک سازه حاوی مقادیر بسیار بالاتری نسبت به بقیه است .

این ساختار شبکه کوروئید است که شامل مجموعه پیچیده‌ای از سلول‌هایی است که مایع مغزی - نخاعی تولید می‌کنند و یک مانع مهم بین سیستم عصبی مرکزی و خون ایجاد می‌کنند .

یک گروه از دانشمندان در موسسه گلدستون منجر به این شد که چرا شبکه کوروئید رسوب بیشتری نسبت به دیگر مناطق مغزی دارد . در یک مطالعه جدید که در مجلات علمی منتشر شد , آن‌ها نشان دادند که کارکرد غیر مجاز به عنوان نگهبان محافظ مغز از سیستم ایمنی محیطی محافظت می‌کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...