روانشناسی

روانشناسی

در عوض ، غرب گفت که تکنیکی که برای پردازش داده‌های EEG ، زمان سازمان دهی زمان سازماندهی ، یا روش SOTC توسعه یافت ، یک استراتژی را در بر می‌گیرد که تعمیم تیوری بازی تکاملی به طور مستقیم به مدل‌سازی دینامیکی brain's است .

غرب گفت : " وضعیت جمعی یا حیاتی ، وضعیت شبکه عصبی به طور خود به واسطه پویایی درونی مغز حاصل می‌شود و با همه پدیده‌های حیاتی ، ویژگی‌های نوظهور آن به طور مستقل از دینامیک‌های microscale تعیین می‌شوند . "

این macroscale را می‌توان به طور مستقیم از طریق طیف EEG به دست آورد .

طیف EEG به دست آمده توسط روش SOTC ، مانند حرکت Brownian در فرکانس‌های بالا ، به اوج خود در فرکانس متوسط ( موج آلفا ) و در فرکانس‌های پایین یک قانون قدرت معکوس دارد .

در مورد مغز ، قانون قدرت معکوس نشان داده‌است که گستره وسیعی از مقیاس‌های زمانی وجود دارد که در آن مغز قادر است به تقاضاهای ارائه‌شده بر روی آن پاسخ دهد .

این طیف ، انعطاف‌پذیری در پاسخ را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده گستره بالقوه از تمرکز بر روی یک کار واحد برای ساعت‌ها مقابله سریع با یک حمله فیزیکی است .

غرب گفت : " این به این معنی است که در آینده نزدیک ، آموزش فیزیکی جنگجویان همراه با نظارت لازم از پیشرفت همراه با این آموزش ، توسعه تکنیک‌های قابل‌اطمینان برای کاهش استرس ، افزایش آگاهی از وضعیت و افزایش توانایی مقابله با عدم اطمینان ، هم در مسیر و هم خارج از میدان جنگ را هدایت خواهد کرد ."

غرب گفت که تیم تحقیقاتی حتی فکر می‌کند که چنین شناختی از پویایی مغز ممکن است برای کاهش ظهور اختلال استرس پس از استرس و مداخله اولیه ضروری باشد ، همان طور که به طور معمول برای بیماری‌های آشکار بیشتر انجام می‌شود .

به گفته غرب ، این تحقیق می‌تواند حداقل به دو روش ادامه دهد .

غرب گفت : " یک راه برای اعمال این نتایج امیدبخش به مجموعه داده مورد علاقه ارتش است . برای مثال ، تعیین کمیت چگونه سوابق EEG با PTSD از گروه کنترل مبارزان متفاوت است و این که چگونه این مقیاس تحت درمان مختلف و پروتکل‌های دارویی تغییر می‌کند . به عبارت دیگر ، اصلاح تکنیک ، برای مثال ، تعیین مکان روی پوست سر ، the و حفظ حساسیت است ."

با این حال این تحقیقات ادامه دارد ، این دانشمندان ارتش بر به ثمر رساندن فن‌آوری برای کمک به سرباز در آینده در حال تغییر در جهان و میدان جنگ متمرکز شده‌اند .

در اوایل امسال ، تیم تحقیقاتی روی کار منتشر شد که به پردازش داده‌های ضربان قلب و این که چگونه ضربان قلب به طور غیر مستقیم از طریق تفکر از طریق پویایی مغز تاثیر داشت ، را منتشر کرد . این کار بررسی می‌کند که چگونه مغز به طور مستقیم بر عملکرد بدن تاثیر می‌گذارد با اندازه‌گیری مستقیم این که چگونه سیستم فیزیولوژیک ( عروقی در این مورد ) به تغییرات در مغز پاسخ می‌دهد ( به وسیله تفکر ) .

این اثر حاضر بر پردازش داده‌های EEG و تفسیر مستقیم پویایی مغز متمرکز است؛ به بررسی این مساله می‌پردازد که چگونه رفتار موزون امواج مغزی ( آلفا ، بتا ، گاما و غیره ) را می‌توان با نوسانات داده‌های موج مغزی سازگار دانست .

هر دو مقاله بخشی از یک تحقیق در حال پیشرفت در دانشگاه تگزاس در تگزاس هستند تا مشخص شود که آیا نوسانات در تمام سیستم‌های فیزیولوژیکی به وسیله یک مکانیسم شناسایی نشده قبلی تولید می‌شوند که ما آن را رویداده‌ای حیاتی می‌نامیم .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...