روانشناسی

روانشناسی

نویسنده ارشد ریچاردسون می‌گوید : " از آنجا که قطر axonal با گذشت زمان تغییر نکرده است ، ما استدلال می‌کنیم که myelination این آکسون‌ها با افزایش قابل‌توجه سرعت تغییر نمی‌کنند و این تغییرات می‌توانند به برخی از پیشرفت‌های رشد در عملکرد قشر پیش پیشانی کمک کنند ."

او و سیلوا - Gotay اضافه می‌کنند که این مساله ممکن است چیزی در مورد سایر نواحی مغزی که در همین زمان در حال رشد هستند به ما بگوید . سیگنال‌های الکتریکی می‌توانند با سرعت بیشتری در این مناطق در امتداد آکسون‌ها راه یابند و همچنین مهم است که عواملی را در نظر بگیرید که می‌توانند در این فرآیند myelination اختلال ایجاد کنند . ما و دیگران دریافته ایم که الکل می‌تواند میلین را در این بخش از مغز کاهش دهد . Richardson می‌گوید : " ممکن است که سرعت انتقال در این آکسون‌ها به طور منفی تحت‌تاثیر قرار گرفته باشد و چیزی که ما می‌توانیم در یک مطالعه آینده تست کنیم، " Silva - Gotay می‌افزاید .

نویسندگان دیگر عبارتند از : شان اول ، شان مک دوگال و Wanette وارگاس ، الیزابت Tavares و divya Harpalani ، همگی در UMass Amherst در هنگام انجام کار . حمایت اولیه از این مطالعه از دو پروژه کالج Honors undergraduate توسط مک دوگال و Harpalani حاصل شد . این اثر همچنین با کمک‌های مالی موسسه ملی NIH's در رابطه با مصرف الکل و الکل الکل به ریچاردسون ، یک موسسه ملی در زمینه Deafness و سایر اختلالات ارتباطی به لی و دیگر موسسه ملی آموزش تحقیقات Post به Vargas ریاض کمک مالی شده‌است .

آزاد کردن راز این که چگونه مغز گفتار را رمز گذاری می‌کند آزاد می‌کند

پیشرفت به سمت رمز گشایی برای کمک به افرادی که کاملا ً فلج شده‌اند، مانند استیون هاوکینگ دوباره صحبت می‌کند .

مبدا :

دانشگاه Northwestern

خلاصه :

افرادی مثل استیون هاوکینگ به دلیل فلج شدن ماهیچه‌ها قادر به صحبت کردن نیستند . دانشمندان می‌خواهند به این افراد کمک کنند با توسعه یک رابط ماشین مغزی برای رمزگشایی دستور که مغز به زبان ، palate ، لب‌ها و حنجره ارسال می‌کند ، ارتباط برقرار کنند . تحقیقات جدید با باز کردن اطلاعات جدید در مورد این که چگونه مغز گفتار را رمز گشایی می‌کند ، علوم را نزدیک‌تر کرده‌است . آن‌ها کشف کردند که مغز گفتار را به روشی مشابه کنترل می‌کند و نحوه کنترل حرکات دست را کنترل می‌کند .

افرادی مثل استیون هاوکینگ می‌توانند در مورد آنچه می‌خواهند بگویند ، فکر کنند ، اما قادر به صحبت کردن نیستند ، زیرا ماهیچه‌های آن‌ها فلج شده‌اند . برای برقراری ارتباط ، آن‌ها می‌توانند از وسایلی استفاده کنند که یک چشم person's یا حرکات گونه را حس کنند تا کلمات را در یک زمان هجی کنند . با این حال ، این فرآیند کند و غیر طبیعی است .

دانشمندان می‌خواهند به این افراد کاملا ً فلج شده کمک کنند ، یا " قفل‌شده " ، افراد با توسعه یک رابط ماشین مغزی برای رمزگشایی دستور که مغز به زبان ، palate ، لب‌ها و حنجره ارسال می‌کند ، ارتباط برقرار می‌کنند .

فرد به سادگی سعی می‌کند بگوید که کلمات و رابط ماشین مغزی ( BMI ) به گفتار تبدیل خواهند شد .

تحقیقات جدید در بخش پزشکی Northwestern و واینبرگ کالج هنرها و علوم ، علوم را به ایجاد رابط دستگاه مغز - مغز با باز کردن اطلاعات جدید در مورد این که چگونه مغز گفتار را رمز گشایی می‌کند ، نزدیک‌تر کرده‌است .

دانشمندان کشف کرده‌اند که مغز تولید گفتار را به شیوه‌ای مشابه کنترل می‌کند و چگونگی کنترل تولید بازو و حرکات دست را کنترل می‌کند . برای انجام این کار ، محققان سیگنال را از دو بخش مغز ثبت کرده و کشف کرده‌اند که این سیگنال‌ها چگونه نشان داده می‌شوند. دانشمندان دریافتند که مغز هر دو هدف چیزی را نشان می‌دهد که ما سعی داریم بگوییم ( صداهای گفتار مانند " pa " و " با " ) و حرکات فردی که ما برای رسیدن به آن اهداف استفاده می‌کنیم ( این که چگونه لب‌ها ، ذائقه ، زبان و حنجره را حرکت دهیم ) . نمایش‌های مختلف در دو بخش مختلف مغز رخ می‌دهند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...