روانشناسی

روانشناسی

نویسنده اصلی دکتر مارک Slutzky ، دانشیار of و فیزیولوژی در دانشکده پزشکی University University و a Northwestern Northwestern می‌گوید : " این می‌تواند به ما کمک کند سخنرانی بهتری برای BMIs بسازیم ، که ما را به هدف کمک به مردمی که در قفل هستند نزدیک‌تر کند . "

این مطالعه در روز ۲۶ سپتامبر در ژورنال علم اعصاب منتشر خواهد شد .

این کشف می‌تواند به طور بالقوه به افراد مبتلا به اختلالات گفتاری دیگر مانند apraxia سخن که در کودکان نیز پس از سکته در بزرگسالان دیده می‌شود ، کمک کند . در گفتار apraxia ، یک فرد در ترجمه پیغام‌های گفتاری از مغز به زبان گفتاری دچار مشکل می‌شود .

چگونه کلمات از مغز خود به سخنرانی ترجمه می‌شوند

گفتار از صداهای مجزا ، به نام آواها تشکیل‌یافته است که با حرکات هماهنگ لب‌ها ، زبان ، palate و حنجره تولید می‌شوند . با این حال ، دانشمندان didn't دقیقا ً می‌دانند که این حرکات ، که اشارات بیانی و حرکتی نامیده می‌شوند ، توسط مغز برنامه‌ریزی شده‌اند . به طور خاص ، مشخص نیست که پوسته مخ چگونه تولید گفتار را کنترل می‌کند ، و هیچ نشانه‌ای از نمایش ژست در مغز نشان داده نشده است .

Slutzky گفت : " ما فرض کردیم که نواحی حرکتی مغز یک سازمان مشابه را برای کنترل نواحی حرکتی مغز داشته باشد .

آن‌ها دقیقا ً همان چیزی را پیدا کردند که آن‌ها پیدا کرده بودند.

Slutzky گفت : " ما دو بخش از مغز را مطالعه کردیم که به تولید گفتار کمک می‌کند . قشر رویی جلویی ، که یک ناحیه گفتاری سطح بالاتر است، هر دو واج و هم آهنگ را نشان می‌دهد ."

در مغز بیماران صحبت می‌کنند تا سیگنال‌های مغزی خود را رمزگشایی کنند .

دانشمندان شمال غربی سیگنال‌های مغزی را از سطح cortical و با استفاده از الکترودهای موجود در بیمارانی که تحت عمل جراحی مغزی قرار گرفته‌اند ، ثبت کرده‌اند تا تومور مغزی را از بین ببرند . بیماران مجبور بودند در طول جراحی خود بیدار باشند ، بنابراین محققان از آن‌ها خواستند تا کلمات را از یک صفحه بخوانند .

پس از جراحی ، دانشمندان زمان‌هایی را مشخص کردند که بیماران آواها و ژست‌ها را تولید می‌کردند . سپس آن‌ها سیگنال‌های مغزی ثبت‌شده را از هر ناحیه قشری به منظور رمزگشایی کلمات و حالات به کار بردند و دقت رمزگشایی را اندازه‌گیری کردند . سیگنال‌های مغزی در قشر مخ (precentral ) در حرکات رمزگشایی از واج دقیق‌تر بودند ، در حالی که افرادی که در قشر رویی جلویی مغز قرار دارند ، در رمزگشایی هر دو واج و حالات ، به یک اندازه خوب عمل می‌کنند . این اطلاعات به حمایت از مدل‌های زبانی تولید گفتار کمک کرد . همچنین به هدایت مهندسین در طراحی واسط‌های ماشین مغزی برای رمزگشایی کلام از این مناطق مغز کمک خواهد کرد .

گام بعدی برای این تحقیق ، توسعه الگوریتمی برای رابط‌های ماشین مغزی است که نه تنها حالات را رمزگشایی می‌کند بلکه با ترکیب آن اشارات کشف‌شده را ترکیب می‌کند تا کلمات را شکل دهد .

این یک بررسی بین دانشگاهی و بین دانشگاهی بود ؛ نویسندگان شامل یک جراح مغز ، یک متخصص اعصاب ، یک متخصص کامپیوتر ، یک زبانشناس ، و مهندسی بیوپزشکی بودند . علاوه بر Slutzky ، authors Northwestern، Emily M هستند . Mugler ، متیو C . تیت ( جراحی عصبی ) ، جسیکا دبلیو . Templer ( عصب‌شناسی ) و ماتیو ای . زبان‌شناسی ( زبان‌شناسی ) .

این مقاله با عنوان " نمایش تفاضلی of Gestures و Phonemes در Precentral و gyri پایینی Frontal " عنوان شده‌است .

این اثر بخشی از بنیاد خیریه دوریس دوک ، بنیاد مموریال Northwestern Dixon Translational ( از جمله تامین مالی بخشی از مرکز ملی برای ترویج علوم Translational ، UL۱TR۰۰۰۱۵۰ و UL۱TR۰۰۱۴۲۲ ) ، آی اچ آی ، F۳۲DC۰۱۵۷۰۸ و بنیاد ملی علوم ملی ، حمایت شد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...