روانشناسی

روانشناسی

"پیترسون " می‌گوید : " کودکان به روش‌های مختلف به همان نشانه‌های اجتماعی واکنش نشان می‌دهند، و ما فکر می‌کنیم که به دلیل تفاوت‌هایی که در نحوه تفسیر این نشانه وجود دارد ، آن را خنثی و یا خصمانه می‌دانند . "

موج پی ۳ بخشی از مجموعه‌ای از امواج مغزی است که وقتی فرد ارزیابی و پاسخ می‌دهد به تغییر در محیط پاسخ می‌دهد - مانند نشانه‌های تغییر یافته در یک تعامل اجتماعی . تحقیقات پیشین ، در درجه اول در بزرگسالان ، نشان می‌دهند که افراد با پیک‌های تولید پی ۳ کوتاه‌تر وقتی با تغییر در محیط مواجه می‌شوند تمایل بیشتری به پرخاشگری دارند . به این ترتیب دانشمندان بر این باورند که پی پی ۳ یک شاخص کلیدی در پرخاشگری و نیز مرتبط با افسردگی و شیزوفرنی است .

محققان برای شوخی کردن این تفاوت‌ها در کودکان ، ۱۵۳ کودک نوپا را جذب کردند و در جلسات انفرادی ، هر یک با شبکه‌ای از سنسورهای سر که فعالیت موج مغزی را اندازه‌گیری می‌کردند ، تجهیز کردند در حالی که یک جریان ثابت صدا در اتاق به صدا در آمد. هنگامی که کودکان کارتون خاموش را در صفحه تلویزیون تماشا می‌کردند ، آهنگ آهنگ تغییر کرد و محققین موج مغزی پی ۳ را که هر تغییر را در گام همراه داشتند اندازه‌گیری کردند .

تغییر در گام مشابه تغییر در یک تعامل اجتماعی است ، که در آن مغز به طور آگاهانه یا ناخودآگاه به تغییر در محیط واکنش نشان می‌دهد . در این مورد ، این تغییر در تبلیغ بود .

کودکان نوپا با یک قله کوتاه‌تر در موج مغزی پی ۳ همراه با تغییر لحن از سوی والدین خود نسبت به کودکانی که بیش از کودکان با spikes پی ۳ مشخص شده‌بودند ، rated بودند .

" پیترسون " می‌گوید : تفاوت در قله‌های پی ۳ در کودکان پرخاشگر و غیر پرخاشگر " به لحاظ آماری معنی‌دار بود " ، و این اثر برای پسران و دختران هم یک‌سان بود .

"پیترسون " می‌گوید : " مغز آن‌ها در تشخیص تغییرات در محیط کم‌تر موفق است " و چون آن‌ها کم‌تر قادر به تشخیص تغییر در محیط هستند ، ممکن است بیشتر اطلاعات اجتماعی مبهم را به عنوان دشمن تفسیر کرده و آن‌ها را هدایت کنند تا به شدت واکنش نشان دهند. این فرضیه ما است ، اما مهم است توجه داشته باشیم که احتمالات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است مانع پرخاشگری آن‌ها شوند که تحقیقات آتی باید مورد بررسی قرار گیرند ."

محققان در سن ۳۰ و ۳۶ سالگی همان کودکان را آزمایش کردند و ۴۲ ماه طول کشید تا ارتباط با موج مغزی پی ۳ و پرخاشگری را بیشتر مورد بررسی قرار دهند .

پترسون ، که در موسسه علوم عصبی آیوا قرار دارد ، می‌گوید : " این نشانگر مغزی به طور گسترده در کودکان مورد مطالعه قرار نگرفته است و هرگز در دوران کودکی در رابطه با پرخاشگری مطالعه نشده است .

پترسون ، که یک روانشناس بالینی است می‌گوید : این تحقیق مهم است زیرا مداخلات اولیه برای ریشه‌کن کردن پرخاشگری موثر هستند .

او می‌گوید : " شواهد نشان می‌دهند که مداخلات اولیه و روش‌های پیشگیرانه برای کاهش پرخاشگری موثرتر از مداخلات هستند که پرخاشگری را بعدا ً در زمان کودکی یا در نوجوانی انجام می‌دهند هنگامی که این رفتار ingrained و پایدار است . "

کودکان در دانشگاه ایندیانا - بلومینگتون مورد آزمایش قرار گرفتند . Contributing نویسندگان در دانشگاه ایندیانا عبارتند از کارولین Hoyniak و جان بیتس . آنجلا نورث در دانشگاه میشیگان شرقی و دنیس Molfese در دانشگاه نبراسکا به نویسندگان کمک می‌کنند .

ارتقا دوره توان‌بخشی برای بهبود حرکات دو نفره

مبدا :

دانشگاه تگزاس در دالاس

خلاصه :

یک روش درمانی جدید در یک مطالعه آزمایشی برای دو برابر کردن میزان بهبود عضو بالا در بیماران سکته ، گامی به جلو در درمان حدود ۸۰۰۰۰۰ آمریکایی که هر ساله متحمل ضربه می‌شوند ، نشان‌داده شده‌است .

یک تکنیک درمانی جدید که توسط محققان دانشگاه تگزاس در دالاس ابداع شد ، در یک مطالعه آزمایشی برای دو برابر کردن میزان بهبود عضو بالا در بیماران سکته ، گامی به جلو در درمان حدود ۸۰۰۰۰۰ آمریکایی که هر ساله متحمل ضربه می‌شوند ، نشان‌داده شده‌است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...