روانشناسی

روانشناسی

یک دانشجوی دکتری که رهبری این مطالعه را برعهده داشت , گفت : " وقتی مردم درباره حالات روحی منفی و استرس فکر می‌کنند , به عوامل روان‌شناختی فکر می‌کنند , نه لزوما ً عوامل متابولیکی . " اما ما یافتیم که رفتار تغذیه‌ای ضعیف می‌تواند تاثیری داشته باشد . "

موش‌ها با یک مسدود کننده متابولیسم گلوکز تزریق شدند که باعث تجربه هیپوگلیسمی شده و سپس در یک اتاق اختصاصی قرار داده شدند . در یک موقعیت مجزا , به آن‌ها تزریق آب داده شد و در یک محفظه متفاوت قرار گرفتند . هنگام انتخاب اتاق برای ورود , آن‌ها فعالانه از اتاقی که دچار هیپوگلیسمی شده بودند خودداری کردند .

رب . حیوانات از این اتاق دوری می‌کنند چون تجربه پر تنشی در آنجا دارند . آن‌ها نمی‌خواهند دوباره آن را تجربه کنند . "

محققان سطوح خونی موش‌های صحرایی را بعد از هیپوگلیسمی تجربه کرده و کورتیکوسترون بیشتر را نشان دادند .

با توجه به مسدود کننده متابولیسم گلوکز , موش‌ها نیز به تدریج ظاهر شدند .

وی گفت : " ممکن است استدلال کنید که این به این دلیل است که آن‌ها به گلوکز نیاز دارند تا عضلات شان کار کنند . " " اما وقتی ما به آن‌ها داروی ضد افسردگی استفاده می‌کردیم , رفتار کند مشاهده نشد . حیوانات معمولا ً به اطراف حرکت می‌کردند . این جالب است چون ماهیچه‌ها هنوز گلوکز نداشتند اما رفتار آن‌ها تغییر کرد . "

او گفت که این یافته از این ایده حمایت می‌کند که حیوانات دچار افسردگی و افسردگی شده‌اند .

برای افرادی که اضطراب و افسردگی را تجربه می‌کنند , نتایج مطالعه دارای مفاهیمی برای درمان است .

عواملی که منجر به افسردگی و اضطراب می‌شوند می‌تواند از یک فرد به فرد دیگر متفاوت باشد . با توجه به اینکه تغذیه فاکتوری است , ما می‌توانیم عادات غذایی را در درمان احتمالی قرار دهیم . "

این یافته‌ها همچنین بینشی در رابطه بین افسردگی و بیماری‌هایی مانند چاقی , دیابت , جوع عصبی و بی‌اشتهایی ارائه می‌دهند .

با توجه به ثابت بودن هیپوگلیسمی در حالات خلقی منفی , محققان در نظر دارند تا مشخص کنند که آیا هیپوگلیسمی مزمن , یک عامل خطر برای توسعه رفتارهای مانند افسردگی است یا خیر .

در حالی که از دست دادن یک وعده غذایی ممکن است شما را به دردسر بیاندازد .

" وضعیت ضعیف و خوردن ضعیف می‌توانند تبدیل به یک چرخه معیوب شوند , در صورتی که یک فرد به درستی غذا نمی‌خورد , آن‌ها می‌توانند یک قطره از حالت روحی را تجربه کنند و این کاهش در حالت روحی آن‌ها را مجبور می‌کند که غذا بخورند . اگر کسی دائما ً وعده‌های غذایی را از دست بدهد و دائما ً این استرس زا را تجربه کند , پاسخ می‌تواند بر وضعیت احساسی آن‌ها در یک سطح ثابت بیشتر تاثیر بگذارد . "

علت جدید خونریزی مغزی

منبع :

دانشگاه کالیفرنیا - ایروین

خلاصه :

متخصصین اعصاب برای اولین بار نشان داده‌اند که ذخایر خون در مغز ممکن است نیاز به پارگی رگ خونی نداشته باشند. محققان دریافتند که سلول‌های اندوتلیال مغز , سلول‌هایی که رگ‌های خونی مغز را خط می‌زنند , ظرفیت انتقال گلبول‌های قرمز خون را دارند و آن‌ها را خارج از رگ‌های خونی و به درون ماده مغز ذخیره می‌کنند , بدون نیاز به اختلال عروقی .

یک تیم از محققان از جمله یک متخصص پروژه uci , رئیس ام . فیشر , md برای اولین بار نشان می‌دهد که ذخایر خون در مغز ممکن است نیاز به پارگی رگ خونی نداشته باشد. محققان دریافتند که سلول‌های اندوتلیال مغز , سلول‌هایی که رگ‌های خونی مغز را خط می‌زنند , ظرفیت انتقال گلبول‌های قرمز خون را دارند و آن‌ها را خارج از رگ‌های خونی و به درون ماده مغز ذخیره می‌کنند , بدون نیاز به اختلال عروقی .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...