روانشناسی

روانشناسی

این یافته‌ها با هم‌کاری محققان دیگر با موضوع تحقیقات رفتار و توسعه مغز در کودکان و کودکان , به بررسی اثرات توسعه‌ای افسردگی مادران بر کودکان و کودکان می‌پردازد . آن‌ها همچنین بر روی برنامه تحقیقاتی دیاموند در هم‌کاری با سایر محققان علوم اعصاب در ubc و جاه‌ای دیگر , بررسی چگونگی تحت‌تاثیر عوامل بیولوژیکی ( مانند ژن‌ها و ژن‌ها ) و عوامل محیطی ( برای مثال , کاهش استرس یا بهبود توسط مداخلات ) انجام دادند .

آقای هاتکینسون در طی نشست روز یکشنبه در روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت : " رویارویی ضد افسردگی سروتونین در دوران بارداری اثرات ضد افسردگی سروتونین ( sri ) را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . " هم‌کاری بیشتر در این زمینه عبارتند از : " لوئیز لوئیز نا " , " مار وی تنی " , " ویتنی یو زی " , " اورسولا اورسولا " , " مغز اورسولا " و " سیسیل " .

مادران کودکان متولد شده با نواحی شمالی از مشکلات بهداشت روانی رنج می‌برند.

منبع :

انجمن‌های دانشگاهی کودکان

خلاصه :

چکیده فارسی: زنانی که سابقه اختلالات مصرف مواد مخدر دارند , دارای شیوع بالای اختلالات روانی و روحی و اختلالات خلقی نیز هستند . این ویژگی‌ها ممکن است بر توانایی یک زن باردار با سابقه سود برای مقابله با یک نوزاد مبتلا به سندروم پرهیز از دوران نوزادی , بویژه یکی از بخش‌های ویژه مراقبت ویژه نوزادان , تشدید علایم اختلالات روانی , تاثیر بگذارد .

براساس مطالعه جدید , مادران نوزادان با سندروم ترک نوزادی , در دو ماه اول پس از زایمان , شیوع بیشتری در تشخیص بهداشت روانی دارند . یافته‌های این مطالعه در طی نشست انجمن دانشگاهی کودکان در تورنتو ارائه خواهد شد .

چکیده فارسی: زنانی که سابقه اختلالات مصرف مواد مخدر دارند , دارای شیوع بالای اختلالات روانی و روحی و اختلالات خلقی نیز هستند . این خصوصیات ممکن است بر توانایی زنان باردار مبتلا به عوارض ناشی از این بیماری تاثیر بگذارد , به ویژه در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان , تشدید علایم اختلالات روانی .

داده‌های تحقیق با استفاده از ادعاهای تجاری مورد بررسی قرار گرفته و از طریق پایگاه اطلاعاتی از پایگاه اطلاعات جغرافیایی به دست آمد . نوزادان مبتلا به نواحی شمالی با استفاده از قانون منع مصرف دارو در نوزاد شناسایی شدند . معیارهای ورود تازه متولد شده شامل کده‌ای زایمان , کد سن حاملگی یا سایر قوانین پری ناتال , سن حاملگی دو هفته یا بیشتر , وضعیت تخلیه شناخته‌شده و پیوستگی با پرونده مادر بود . معیارهای ورود مادر , ادعای بستری شدن نوزادان تازه متولد شده و دایمی نه ماه قبل و یک سال پس از زایمان بود . نوزادان با بیماری‌های مهم پزشکی از مطالعه خارج شدند . محققان در نه ماه پیش از زایمان با مادر یک تازه متولد شده با نواحی شمالی به مادر یک تازه متولد شده مبتلا شدند .

این مطالعه نشان داد که زوج‌های مادر - شیرخوار با همه معیارهای ورود و خروج مواجه شده و با یک گروه کنترل همتا شدند . متوسط طول اقامت برای این نوزادان در مقایسه با سه روز بیشتر بود ( p < 0.05 ) . در مقایسه با گروه شاهد , مادر یک نوزاد با نواحی شمالی به طور معنی‌داری بیشتر از گروه شاهد بود ( p < 0.05 ) . ( p < 0.05 ) . ( p < 0.05 ) . ( p < 0.05 ) . p .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...