روانشناسی

روانشناسی

دکتر Tammy Corr ، نویسنده اصلی این مطالعه ، گفت : " در حضور اپیدمی فلج‌اطفال در سرتاسر آمریکای شمالی و فراتر از آن ، ارزیابی پیامدهای دور از دسترس این بحران حیاتی است .

برای درمان درد ، باید بیمار را درمان کنید

متخصصان تشخیصی برای کمک به هدایت پزشکان مراقبت‌های اولیه

مبدا :

دانشگاه علوم پزشکی واشینگتن / uw

خلاصه :

افرادی که درد مزمن دارند ، برخی از دشوارترین بیماران برای درمان هستند . Clinicians دریافت که یک پرسشنامه در عمق می‌تواند به شما کمک کند .

افرادی که درد مزمن دارند ، برخی از دشوارترین بیماران برای درمان هستند . آن‌ها دارای شرایط پیچیده‌ای هستند که درمان پزشکی همیشه علاج آن است . درد می‌تواند با افسردگی و اضطراب ، ژنتیک و کیفیت زندگی تقویت شود . ژنتیک هم چنین می‌تواند نقشی در نحوه تجربه افراد ایفا کند .

پزشکان کم‌تر مستعد تجویز دارو افیونی برای بیماران مبتلا به درده‌ای بلند مدت هستند - - اما آن‌ها به گزینه‌های درمانی بیشتری نیاز دارند .

Clinicians و محققان در مرکز Medicine's Medicine's برای آسودگی خاطر نشان دادند که یک پرسشنامه عمیقا ً می‌تواند به شما کمک کند . تلاش آن‌ها برای ایجاد یک ارزیابی درد با هر کلینیک مراقبتی اولیه ، به تازگی در ژورنال پزشکی داخلی منتشر شده‌است .

" PainTracker " ، همانطور که به آن می‌گویند ، یک ارزیابی است که می‌تواند بصورت آنلاین از هر ابزار دیجیتالی و یا کامل شده روی کاغذ پر شود .

نویسنده اصلی دیل Langford ، استادیار تحقیقات در anesthesiology و داروی درد در دانشکده پزشکی واشنگتن ، گفت : " برای درمان موثر بیمار ، باید از این سوالات پرسیده شود . "

او و همکارانش تخمین زدند که ۴۰ تا ۶۰ درصد بیماران مبتلا به درد مزمن ، دارای مدیریت درد ناکافی هستند .

آن‌ها نوشتند : " این فقدان پیشرفت ممکن است تا حدی ناشی از فقدان درده‌ای مزمن باشد که به طور معمول در ارزیابی و مدیریت گنجانده نمی‌شود ."

این ارزیابی تاریخچه درمان patient's ، اهداف و انتظارات ، شدت درد ، ناتوانی مرتبط با درد ، مشکلات با داروهای درد ، و مشکلات کیفیت زندگی مانند خواب ، افسردگی و اضطراب را مورد بررسی قرار می‌دهد . یک نمودار بدنی به مشخص کردن جایی که درد بیش‌ترین تاثیر را دارد کمک می‌کند .

قبل از هر قرار قبلی ، بیماران زیر مجموعه‌ای از سوالات را تکمیل می‌کنند که یک نمودار بصری نشان می‌دهد که نشان‌دهنده حوزه‌های بهبود است. نمودارها همچنین به ارایه دهندگان کمک می‌کنند تا نشان دهند که چگونه بهبود در خواب ، عملکرد و حالت اغلب قبل از کاهش درد رخ می‌دهد .

مارک سالیوان ، پروفسور - ، گفت : " PainTracker تصویری غنی‌تر از واکنش‌های بیماران نسبت به درمان‌های درده‌ای مزمن نسبت به مقیاس درجه‌بندی درد (۰ - ۱۰ ) فراهم می‌کند ."

دیوید Tauben ، رئیس مرکز درمان درد و یکی از نویسندگان این مقاله ، گفت که این ابزار " به طور چشمگیری " توانایی خود را برای ارزیابی درست ، درمان و مدیریت درد مزمن " تغییر داده‌است .

او پرونده بیمار را برای کلینیکی که هفت پزشک دیگر از جمله دو متخصص درد را دیده و مقدار زیادی دارو و داروهای مسکن تجویز کرده بود ، توصیف کرد . نظرات patient's در PainTracker حاکی از افسردگی شدید ، اضطراب متوسط ، کیفیت پایین زندگی ، گرفتگی تنفس ، و اختلال استرس پس از حادثه است . Tauben گفت که در اولین نشست خود ، بیمار مسئولیت بهبود وضعیت روحی، خواب و دیگر روش‌ها برای بهبود کیفیت زندگی خود را پذیرفت .

بیمار با آموزش بهداشت خواب و آموزش انعطاف‌پذیری از روان‌شناس بالینی center's تسکین یافت . در مسیر center's ، او به دنبال جلسات توان‌بخشی کارکردی از یک درمانگر فیزیکی بود . او یوگا را در یک استودیوی " and" و " mindfulness" که توسط یکی از پزشکان center's رهبری می‌شد ، به کار گرفت .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...