روانشناسی

روانشناسی

نمونه‌ای از ارایه دهندگان مراقبت‌های اولیه ( N = ۳۰ ) نسخه اولیه of را به راحتی برای استفاده ( ۷۰ درصد ) پیدا کردند و فکر کردند که این کار به بیماران کمک می‌کند تا در مدیریت درد خود شرکت کنند ( ۷۷ درصد ) .

PainTracker در حال حاضر خارج از مرکز uw برای آسودگی درد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد ، اما بیش از ۱۲ آزمایش را در خود جای داده‌است که آزادانه در دسترس هستند و در مقاله شرح داده می‌شوند . آن‌ها شامل استفاده از الکل ( AUDIT ) ، علایم fibromyalgia ( AUDIT ) ، اختلال کلی اضطراب ۷ ( gad - ۷ ) ، Opioid ، خستگی ، مشاهده تنفس متوقف‌شده ( STOP ) ، فشار خون بالا و شاخص درد گسترده ( WPI ) می‌شوند .

تحریک مغز باعث کاهش تفکر خودکشی در افراد مبتلا به افسردگی شدید می‌شود .

یافته‌ها جهت پیش‌گیری از خودکشی در میان بیماری‌های روانی را نشان می‌دهند .

مبدا :

مرکز اعتیاد و بهداشت روانی :

خلاصه :

به گفته یک مطالعه جدید ، نوع خاصی از تحریک مغزی در کاهش تفکر خودکشی در بخش مهمی از افراد مبتلا به افسردگی سخت موثر است . چهل درصد از مردم در این مطالعه گزارش دادند که پس از دریافت تحریک مغناطیسی تکراری دو جانبه ، دیگر افکار خودکشی را تجربه نکرده اند .

طبق مطالعه جدیدی که در مجله روان‌پزشکی بالینی منتشر شد ، نوع خاصی از تحریک مغزی در کاهش تفکر خودکشی در بخش قابل‌توجهی از افراد مبتلا به افسردگی شدید موثر است . چهل درصد از مردم در این مطالعه گزارش دادند که پس از دریافت تحریک مغناطیسی تکرار شونده دو جانبه ، دیگر افکار خودکشی را تجربه نمی‌کنند .

دکتر جف Daskalakis ، مولف ارشد مرکز درمانی و مداخله در موسسه تحقیقات سلامت روانی خانواده CAMH's کمپبل ، می‌گوید : " این یکی از اولین مطالعات بزرگ است که در درمان اعتیاد به خودکشی موثر است .

این یافته‌ها حاکی از این است که. اس ممکن است برای جلوگیری از خودکشی افراد مبتلا به افسردگی حاد و نیز دیگر بیماری‌های روانی ، راه جدیدی را برای جلوگیری از خودکشی در مردم ارائه دهد . تفکر Suicidal می‌تواند در چندین بیماری روانی ، از جمله اختلال استرس پس از حادثه ، اختلال دوقطبی ، اسکیزوفرنی و اختلال شخصیت مرزی رخ دهد . It's تخمین زده‌است که حدود ۹۰ درصد از افرادی که با خودکشی جان خود را از دست می‌دهند ، یک بیماری روانی دارند .

دکتر Daskalakis می‌گوید : " در حالی که medications درمان‌های موثر برای بسیاری از افراد مبتلا به بیماری‌های روانی هستند ، نیاز مبرمی به درمان‌های جدید وجود دارد که به سرعت و به طور خاص تفکر خودکشی را معکوس می‌کند . کم‌تر از یک درصد بیماران مبتلا به درمان سخت یا مقاوم در برابر درمان ، ECT را مبتلا می‌کنند .

افسردگی مقاوم در برابر درمان به عنوان شرط زمانی تعریف می‌شود که افراد بهبود قابل‌توجهی را در علایم خود پس از امتحان حداقل دو داروی ضد افسردگی متفاوت تجربه نمی‌کنند . تا ۴۰ درصد از افراد مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان هستند و حدود ۶۰۰، ۰۰۰ کانادایی در سال می‌باشند . ام . . ..... .... ..... ........ ............... ........ ...

محققان برای مطالعه جدید به رهبری دکتر psychiatry Weissman در مرکز درمانی مداخله مغز ، داده‌ها را از دو مطالعه پیشین در اس . تی . تی . اس به افراد مبتلا به افسردگی مقاوم در برابر درمان تجزیه و تحلیل کردند . در آغاز این مطالعات ، ۱۵۶ نفر گزارش دادند که افکار خودکشی را تجربه کرده‌اند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...