روانشناسی

روانشناسی

ام . . . .. .. ....... ........................... .... ................ .... در این مطالعات ، تی. تی برای قشر پیش پیشانی dorsolateral ، ناحیه‌ای در نرمه پیشانی ، پنج بار در هفته برای سه یا شش هفته اعمال شده‌است . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی .

ام . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . چهل درصد از افرادی که تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . در مقایسه ، ۲۷ درصد از کسانی که تی . ام . ام . ام . ام . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی . تی. تی. تی . ام . تی . ام همچنین موثرترین راه جلوگیری از توسعه افکار خودکشی در افرادی بود که قصد خودکشی در ابتدای این مطالعه را نداشتند .

دکتر Weissman ، اولین مولف این مطالعه می‌گوید که در حالی که تی . تی یک نوع رایج است ، یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که هدف قرار دادن بخش جلویی جلویی ممکن است کلیدی برای درمان افکار خودکشی باشد . تحقیقات اولیه در مورد افراد مبتلا به افسردگی و خودکشی به خودکشی نشان می‌دهد که این منطقه مغزی ممکن است با impulsivity و مشکلات تنظیم احساسات مرتبط باشد . در مطالعات آتی ، محققان در نظر دارند تا در لوب قدامی راست صفر باشند .

دکتر Weissman می‌گوید : " به طور شگفت‌انگیز ، کاهش در تفکر خودکشی به شدت با کاهش در شدت نشانه‌های افسردگی مرتبط نبود " این نشان می‌دهد که suicidality لزوما ً یک نشانه افسردگی نیست - - ممکن است مربوط به یک موجودیت مستقل باشد . با توجه به این تفکر خودکشی در میان بیماری‌های روانی متعدد رخ می‌دهد ، تشخیص یک درمان موثر ممکن است از خودکشی برای طیف وسیعی از افراد مبتلا به بیماری‌های روانی جلوگیری کند .

مغز جوانان با مشکلات رفتاری شدید به طور متفاوتی برنامه‌ریزی شده‌است .

مبدا :

دانشگاه بث

خلاصه :

روانشناسان و عصب شناسان به تفاوت‌های ظریف در ارتباط مغز با افرادی که اختلال رفتاری دارند اشاره می‌کنند .

تحقیقات امروز ( سه‌شنبه ۱ مه ) سرنخ‌های جدیدی را آشکار کرده‌است که ممکن است به توضیح این موضوع کمک کند که چرا افراد جوان با جدی‌ترین شکل رفتار ضد اجتماعی برای کنترل و تنظیم احساسات خود مبارزه می‌کنند و ممکن است بیشتر در معرض اضطراب و یا افسردگی قرار بگیرند .

این مطالعه که در علوم شناختی اجتماعی شناختی و عاطفی رشد یافته ، از روش‌های تصویربرداری عصبی برای تحقیق درباره جوانان مبتلا به اختلال رفتار استفاده کرد - - که با نشانه‌هایی که از دروغ گفتن و گریز ، از طریق خشونت فیزیکی و استفاده از سلاح در نهایت نهایت استفاده می‌کنند ، طبقه‌بندی شده‌است .

محققان دانشگاه بث ( انگلستان ) ، کمبریج ( انگلستان ) و موسسه فن‌آوری کالیفرنیا ( آمریکا ) می‌خواستند بیشتر در مورد سیم‌کشی مغز نوجوانان با اختلال رفتار و اختلالات روانی - - اصطلاحی که برای تعریف کسری در احساس گناه ، پشیمانی و همدردی استفاده می‌شود ، درک کنند .

با اسکن کردن MRI از افراد جوان با اختلال رفتار و همچنین نوجوانان در حال توسعه ، تیم مراحل کلیدی مغز را تجزیه و تحلیل کرد - بخش کلیدی مغز که درگیر درک احساسات دیگران است - و چگونه با بخش‌های دیگر مغز ارتباط برقرار می‌کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...