روانشناسی

روانشناسی

مطالعات قبلی توسط تیم تحقیق نشان داد که نوجوانان رفتاری را برای تشخیص حالات چهره خشمگین و ناراحت پیدا می‌کنند و بنابراین هدف از این آزمایش مشخص کردن آنچه در سطحی از مغز رخ می‌دهد که می‌تواند این موضوع را توضیح دهد .

آن‌ها دریافتند که جوانان دارای اختلال رفتاری به طور قابل‌توجهی کم‌تر از پاسخ‌ها را به چهره‌های عصبانی و غمگین نشان می‌دهند . بیماران مبتلا به صدمات بادامه ، انواع مشکلاتی از قبیل خواندن احساسات دیگران را نشان می‌دهند و با توجه به شباهت‌های بین این بیماران و جوانان با اختلال رفتاری ، پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که مغز به طریقی صدمه‌دیده یا ناکارآمد است .

هنگامی که محققان اتصال بین بادامه و قشر پیش پیشانی brain's را تحلیل کردند ، منطقه‌ای که مسئول تصمیم‌گیری و مهار رفتار بود ، نشانه‌های شگفتی آوری را یافتند که می‌تواند توضیح دهد که چرا برخی از گروه‌های خاص جوانان با رفتار ، کنترل احساسات خود را دشوار می‌یابند .

برخلاف تفکر قبلی ، جوانان دارای اختلال رفتاری و سطح بالای اختلالات روانی ، اتصال طبیعی بین بادامه و قشر پیش پیشانی را نشان می‌دهند ، در حالی که افرادی که دارای اختلال رفتاری هستند اتصال غیرطبیعی بین این نواحی مغز را نشان می‌دهند .

دکتر Graeme Fairchild ، از گروه روان‌شناسی دانشگاه بث ، توضیح داد : " این نتایج ممکن است توضیح دهند که چرا افراد جوان دارای اختلال هستند ، اما فاقد اختلالات روانی ، کنترل احساسات خود را مشکل می‌یابند - - به ویژه احساسات منفی قوی مانند عصبانیت .

قسمت‌هایی از مغز که به طور معمول در تنظیم قسمت‌های عاطفی مغز دخیل هستند ، کم‌تر قادر به انجام این کار در جوانان با تنها اختلال هستند . در طول زمان ، این می‌تواند منجر به توسعه مشکلات سلامتی ذهنی مانند افسردگی یا اضطراب شود در حالی که جوانان مبتلا به بیماری‌های روانی ممکن است از توسعه چنین مشکلاتی محافظت شوند .

این مطالعه نشان می‌دهد که ممکن است تفاوت‌های مهمی بین جوانان با سطوح بالا و پایین دچار بیماری روانی در نحوه برنامه‌ریزی مغز وجود داشته باشد . این یافته‌ها می‌تواند پیامدهای بالینی داشته باشد ، چرا که آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که درمان‌های روان‌شناختی که توانایی‌های تنظیم احساسات را افزایش می‌دهند، به احتمال زیاد در جوانان تنها اختلال عملکرد داشته باشند تا این که دچار بیماری روانی شوند .

به عنوان یک وضعیت تحت تحقیق و اغلب نادرست ، این تیم اکنون امیدوار است که یافته‌های آن‌ها بتواند به مداخلات هدفمند بیشتری برای کمک به جوانان با عملکرد و خانواده‌های آن‌ها کمک کند . این می‌تواند شامل روش‌های neurofeedback باشد که جوانان را آموزش می‌دهند تا فعالیت را در بخش‌های ویژه‌ای از مغز خود با استفاده از MRI کنترل کنند .

آن‌ها در حال حاضر در حال اجرای یک مطالعه در مقیاس بزرگ اروپایی هستند - - بررسی تفاوت‌های جنسی در رفتار ضد اجتماعی برای تحقیق در مورد این که آیا پسران و دختران دارای اختلال رفتار مشابه یا متفاوتی را نسبت به زنان و دختران در حال توسعه نشان می‌دهند یا نه .

این پژوهش از سوی شورای تحقیقات Wellcome و موسسه تحقیقات پزشکی تامین شده‌است .

اثرات نور شب بر ساعت داخلی بدن

مبدا :

جامعه فیزیولوژیکی

خلاصه :

تحقیقات جدید تاثیرات نور زمان - زمان را بر روی فرآیندهای ساعت داخلی بدن روشن کرده‌است . این برای کمک به کسانی مهم است که خواب کیفیت ضعیف دارند ، مانند کارگران شیفت ، و می‌توانند به بهبود درمان‌ها برای افسردگی کمک کنند .

تحقیقات جدیدی که در مجله فیزیولوژی منتشر شد ، اثرات تابش نور شبانه را بر روی فرآیندهای ساعت داخلی بدن روشن کرده‌است . این برای کمک به کسانی مهم است که خواب کیفیت ضعیف دارند ، مانند کارگران شیفت ، و می‌توانند به بهبود درمان‌ها برای افسردگی کمک کنند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...