روانشناسی

روانشناسی

بیش از ۱ نفر در ۲۰ کودک و نوجوانان مبتلا به افسردگی و یا افسردگی هستند .

مبدا :

Wolters سلامت Kluwer

خلاصه :

در حدود ۲.۶ میلیون کودک و نوجوان آمریکایی در ۱۲ - ۲۰۱۱ اضطراب و یا افسردگی را تشخیص داده و تحلیل داده‌های کشوری را گزارش کرده‌اند .

در حدود ۲.۶ میلیون کودک آمریکایی و نوجوانان در ۱۲ - ۲۰۱۱ دچار اضطراب و یا افسردگی تشخیص‌داده شده‌اند و تحلیلی از داده‌های سراسر کشور در ژورنال رشد رفتاری انجمن پزشکان اطفال را گزارش کرده‌اند . این نشریه توسط Wolters Kluwer منتشر شده‌است .

براساس این گزارش جدید ، تعداد کودکانی که دچار اضطراب تشخیص‌داده شده‌اند - - اما افسردگی - - در سال‌های اخیر افزایش‌یافته است . نویسنده اصلی ربکا اچ . Bitsko ، دکترا ، مرکز ملی نقص‌های تولد و معلولیت‌های رشدی ، مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها .

مطالعه نرخ بالا و تاثیر اضطراب و افسردگی در جوانان آمریکایی

محققان داده‌ها را از نظرسنجی ملی ملی بهداشت Children's برای سال‌های ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ ، و ۲۰۱۱ - ۱۲ مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . در تازه‌ترین سال ، بیش از ۶۵، ۰۰۰ والد در حدود ۶۵، ۰۰۰ والد در سنین ۶ تا ۱۷ سال در مورد مشکلات با اضطراب و / یا افسردگی سوال شدند .

در تحقیق ۱۲ - ۲۰۱۱ ، ۵.۳ درصد کودکان و نوجوانان دچار اضطراب و یا افسردگی شده بودند . شیوع نگرانی کنونی بین برآورده‌ای انجام‌شده : از ۳.۵ درصد در سال ۲۰۰۷ به ۴.۱ درصد در سال ۲۰۱۱ - ۲۰۱۱ افزایش‌یافته است. در مقایسه ، شیوع افسردگی فعلی هیچ تغییر معنی‌داری را نشان نداد : ۲.۵ تا ۲.۷ درصد .

دکتر Bitsko و همکاران دیگر نوشته‌اند : " این برآوردها با حدود دو میلیون کودک ۶ تا ۱۷ سال در سال‌های ۲۰۱۱ - ۲۰۱۱ با اضطراب فعلی ، ۱.۴ میلیون کودک با اضطراب فعلی یا depression و ۷۶۰، ۰۰۰ کودک با هر دو برابر است ." درصد کودکانی که دچار اضطراب و یا افسردگی تشخیص‌داده شده‌اند از ۵.۴ درصد در سال ۲۰۰۳ به ۸.۴ درصد در سال ۲۰۱۱ - ۲۰۱۱ افزایش‌یافته است.

کودکان مبتلا به اضطراب و یا افسردگی بیشتر در معرض بیماری‌های مزمن سلامت هستند ، از جمله اختلالات neurobehavioral و چاقی . حتی بعد از تنظیم برای دیگر مشکلات بهداشتی ، حضور اضطراب و یا افسردگی با افزایش استفاده از خدمات بهداشتی ، مشکلات بیشتر در مدرسه و سطوح بالاتر تشدید برای والدین همراه بود .

دکتر Bitsko و نویسندگان دیگر گزارش می‌دهند : " علی‌رغم نیازهای مهم مراقبت‌های بهداشتی ، نزدیک به ۲۰ درصد از کودکان مبتلا به اضطراب و یا افسردگی در سال گذشته درمان سلامت روانی دریافت نکرده اند ." تنها حدود یک سوم از کودکان مبتلا به اضطراب یا افسردگی یک " خانه پزشکی " داشتند - یعنی منبع معمول مراقبت‌های بهداشتی با ارجاع و هماهنگی مراقبت ، در صورت نیاز .

براساس برآورده‌ای مکرر یک نمونه ملی از والدین ، این مطالعه اطلاعات جدیدی را در مورد بار اضطراب و افسردگی بین کودکان و نوجوانان ایالات‌متحده فراهم می‌کند . دلایل افزایش نگرانی والدین گزارش نشده است . نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که این روند ممکن است منعکس‌کننده شناسایی بهبود یافته یا افزایش استفاده از خدمات بهداشت روانی ، یا افزایش تعداد کودکانی که علائم اضطراب را تجربه می‌کنند ، باشد .

براساس بررسی‌های مکرر در نمونه‌های نمایندگی ملی ، این مطالعه بینش‌های جدیدی را در مورد شیوع و بار اضطراب و افسردگی در کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند . محققان بر این نکته توجه دارند که برآورده‌ای ملی کم‌تر از داده‌های مطالعات مبتنی بر جامعه هستند " که حاکی از آن است که اضطراب کودک ممکن است تحت تشخیص قرار گیرد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...