روانشناسی

روانشناسی

دکتر Bitsko اظهار نظر می‌کند : " کودکان با اضطراب و افسردگی باید فراتر از تشخیص و درمان سلامت روانی بروند " ، " اضطراب و افسردگی همراه با مشکلات مدرسه ، استرس والدین ، و نیازهای پزشکی برآورده نشده است . محققان بر نیاز به تحقیقات بیشتر برای شناسایی عوامل مرتبط با شیوع فزاینده اضطراب تاکید می‌کنند و ارزیابی اینکه چگونه هماهنگی مراقبت و استراتژی‌های دیگر می‌تواند سلامت و سلامت کودکان را با اضطراب و افسردگی بهبود بخشد .

چاقی کودکان و افسردگی مرتبط با مغز

مبدا :

پزشکی استنفورد

خلاصه :

طبق گفته محققان ، چاقی و افسردگی در ابتدا ممکن است ناشی از اختلالات مشترک در مناطق مغزی باشد که پاداش را پردازش می‌کنند.

طبق گفته محققان دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ، چاقی و افسردگی در ابتدا ممکن است ناشی از اختلالات مشترک در مناطق مغزی باشد که پاداش را پردازش می‌کنند.

یافته‌های آن‌ها که در روز ۲۳ آوریل در مورد هورمون‌ها و رفتار منتشر خواهد شد براساس اسکن ام‌آرآی کودک از کودکان و نوجوانان در سنین ۹ - ۱۷ است که با علائم افسردگی و حفظ وزن سالم مبارزه می‌کنند . این مطالعه اولین مطالعه‌ای است که نشان می‌دهد چگونه چاقی و افسردگی همزمان در مغز این گروه سنی منعکس می‌شوند .

جوانانی که هر دو این شرایط را داشتند دارای حجم پایین در دو ناحیه پردازش پاداش ( hippocampus ) ، هیپوکامپ و قشر کمربندی قدامی بودند . اختلالات مغزی شرکت کنندگان نیز به میزان مقاومت انسولین ، که خودش یکی از precursor دیابت بود ، مرتبط بودند .

the سینگ ، نویسنده پیشتاز روانشناسی و علوم رفتاری ، گفت : " ما می‌خواهیم به کودکان و خانواده‌ها کمک کنیم تا درک کنند که این شرایط پدیده‌های مبتنی بر مغز هستند . "

سینگ که یک روان‌پزشک کودک و بزرگ‌سال در بیمارستان لوسیل پاکارد استنفورد است گفت : " کودکان و نوجوانانی که هر دو این شرایط را دارند ممکن است برای پی‌گیری درمان تردید داشته باشند . درک این که ایجاد یک پایه مغزی می‌تواند به کودکان و هم والدین کمک کند ، متمرکز هستند ."

نویسنده ارشد study's ، دکتر ناتالی Rasgon ، پروفسور روانشناسی و علوم رفتاری گفت : " با این مطالعه جدید ، ما می‌کوشیم تا سنین کودکی را درک کنیم که این آسیب‌پذیری آغاز می‌شود و همچنین اولین زمانی است که ما قادر به مداخله در هنگام یافتن مداخله مناسب خواهیم بود ." تیر دو تیر دو برابر است ."

چرخه چاقی و افسردگی

وقتی چاقی و افسردگی در دوران کودکی شروع می‌شود ، آن‌ها در تمام طول عمر پافشاری می‌کنند . ناراحتی جوانان ، ممکن است یک چرخه از پرخوری را تجربه کنند تا احساس بهتری داشته باشند و پس از آن با افزایش وزن ، احساسات افسرده و bullying مرتبط با وزن که بیشتر افسردگی آن‌ها را بدتر می‌کند ، احساس بهتری داشته باشند .

سینگ گفت : " ما فکر کردیم که شاید این پیوندی بوده که به ما کمک می‌کند درک بهتری از این که چرا این نشانه‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند ، داشته باشیم .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...