روانشناسی

روانشناسی

چرخه چاقی و افسردگی

وقتی چاقی و افسردگی در دوران کودکی شروع می‌شود ، آن‌ها در تمام طول عمر پافشاری می‌کنند . ناراحتی جوانان ، ممکن است یک چرخه از پرخوری را تجربه کنند تا احساس بهتری داشته باشند و پس از آن با افزایش وزن ، احساسات افسرده و bullying مرتبط با وزن که بیشتر افسردگی آن‌ها را بدتر می‌کند ، احساس بهتری داشته باشند .

سینگ گفت : " ما فکر کردیم که شاید این پیوندی بوده که به ما کمک می‌کند درک بهتری از این که چرا این نشانه‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند ، داشته باشیم .

محققان ۴۲ شرکت کنندگان جوان را با شاخص وزن بدن بیش از ۸۵ درصد جذب کردند که علائم افسردگی درمان نشده منفی نیز داشتند . قبل از درمان ، آن‌ها با آزمون‌های بالینی استاندارد و پرسشنامه برای ارزیابی سطح افسردگی ، تجربه لذت و رفتارهای خاص تغذیه مانند خوردن کنترل‌نشده و تغذیه عاطفی مورد ارزیابی قرار گرفتند . آن‌ها همچنین مقاومت انسولین خود را هنگام روزه گرفتن و پس از مصرف یک دوز استاندارد گلوکز ، قند خون ما اندازه‌گیری کردند . انسولین به انتقال قند از خون به سلول‌های body's که می‌تواند به عنوان سوخت مورد استفاده قرار گیرد ، کمک می‌کند . هنگامی که فرد در برابر انسولین مقاوم می‌شود ، هورمون کم‌تر از حد معمول کار می‌کند ؛ مقاومت انسولین نشانه اختلال عملکرد متابولیک است که پیش از دیابت نوع ۲ پیش می‌رود . در نهایت آن‌ها یک MRI از مغز برای ارزیابی ساختار و عملکرد مغز خود داشتند .

در مقایسه با شرکت‌کنندگان حساس انسولین ، کسانی که مقاومت انسولین بیشتری نسبت به خوردن دارند ، بیشتر خوردن disinhibition را تجربه کردند ( به این معنی که آن‌ها بیشتر تمایل به خوردن به روش نامحدود داشتند ) و همچنین anhedonia تعمیم‌یافته را داشتند - یعنی به سختی تجربه لذت را تجربه می‌کنند .

درک بهتر مکانیسم‌های مشترک

ویژگی‌های هیپوکامپ و قشر قدامی مغز ، با سطح مقاومت انسولین و همچنین میزان افسردگی آن‌ها ، با حجم کم‌تر از دو منطقه مغز در کودکان و نوجوانانی که مقاومت انسولین یا افسردگی شدید داشتند ، هم‌بسته بودند .

مقاومت انسولین بیشتر و افسردگی بیشتر با اتصالات قوی بین دو مرکز پاداش مرتبط است . سطح انسولین در روزه یا پس از مصرف گلوکز وابسته به مکان دقیق و ماهیت اختلالات مغزی آن‌ها ، با ویژگی‌های کمی متفاوت در مغز کودکانی که انسولین آن‌ها در طول روزه نسبت به بعد از گلوکز بالاتر بود .

نویسندگان در این مطالعه می‌نویسند : " ما به درک مکانیسم‌های مشترک خاص بین این syndromes و مارکرهای neurofunctional متناسب که آن‌ها را همراهی می‌کنند نزدیک‌تر شده‌ایم . "

تیم Singh's در حال حاضر یک مطالعه طولی متشکل از یک گروه از کودکان و نوجوانان ، از جمله شرکت کنندگان این مطالعه کامل را انجام می‌دهد تا بررسی کند که چگونه مغز و علائم بالینی آن‌ها در طول زمان به هم می‌رسند .

سینگ گفت که درک این که چطور مغز در جوانان با چاقی و افسردگی تفاوت دارد ، همچنین دانشمندان را با یک اساس مهم برای تحقیقات آینده برای آزمایش اثربخشی روش‌های درمانی جدید ، فراهم می‌کند . سینگ گفت : " در آزمایش‌های بالینی درمان‌های آتی ، محققان مغز می‌توانند به محققان کمک کنند تا درک کنند که آیا این درمان‌ها تاثیر مورد نظر را دارند یا خیر " .

این مطالعه نمونه‌ای از تمرکز Stanford بر سلامت دقتی است که هدف آن پیش‌بینی و پیش‌گیری از بیماری در سلامت و تشخیص دقیق و درمان بیماری در بیمار است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...