روانشناسی

روانشناسی

درمان‌های خاص پس از درمان بیماران پس از درمان بیماران موثر هستند

کاهش شدت علائم اختلال استرس پس از حادثه دارای مفاهیم مهم سلامت عمومی و اقتصادی است .

مبدا :

دانشگاه کیس وسترن رزرو

خلاصه :

کاهش شدت علائم اختلال استرس پس از حادثه دارای تاثیرات قابل‌توجه سلامت عمومی و اقتصادی است .

براساس یک مطالعه جدید از دانشگاه کیس وسترن رزرو ، هم شهروندان و هم سربازان ارتش با اختلال استرس پس از حادثه از psychotherapies استفاده می‌کنند که برای درمان کوتاه‌مدت استفاده می‌شود .

یافته‌ها ، رویکردهای موثر و پایدار را برای نشانه‌های اختلال استرس پس از حادثه نشان می‌دهند - یک اختلال مزمن که به ندرت به طور خودبخود کاهش می‌یابد و با پریشانی ، اختلال و هزینه‌های قابل‌توجه اقتصادی همراه است .

براساس تحقیقاتی که اخیرا ً مورد بررسی قرار گرفته‌است ، برای سربازان نظامی مستقر در ایالات‌متحده ، بهره‌وری ، مراقبت بهداشتی و هزینه‌های دیگر میلیاردها دلار تخمین زده می‌شود .

این مقاله ، که در مجله روانشناسی بالینی ژورنال منتشر شد، براساس یک فراتحلیل از ۳۲ مطالعه مرتبط با PTSD - شامل ۷۲ شرایط درمانی - که حداقل شش ماه طول کشید و تا نزدیک به دو سال پس از پایان درمان ، پایه‌ریزی شد .

براساس این مطالعه ، بیماران علائم افسردگی کمتری را به مدت دو سال پس از پایان درمان در مقایسه با شش ماه پس از درمان به نمایش گذاشتند .

الکس کلاین ، یکی از نویسندگان این مطالعه و دانشجوی دکترای روانشناسی بالینی بزرگسالان در دانشکده علوم بالینی در دانشکده علوم روانی در کیس وسترن رزرو گفت : " این امکان وجود دارد که زمان طولانی‌تر بین ارزیابی پس از درمان و پی‌گیری پی‌گیری ، فرصت بهتری برای مهارت‌های جدید فراهم شود و تقویت شود . "

درمان‌های PTSD موثر در هر دو دوره کوتاه‌مدت و کوتاه‌مدت ، درمان رفتاری اجتماعی متمرکز و درمان قرار دارند . کلاین گفت که هر دو در تجهیزات قدیمی نسبتا ً شایع هستند اما در مناطق دیگر از مانع اصلی برای دسترسی و درمان موثر محسوب می‌شوند .

کلاین گفت : " نشان دادن درک بهتری از اینکه چه کسی به چه و چرا پاسخ می‌دهد مهم است .

به طور کلی ، درمان رفتاری شناختی علایم را با تغییر رفتار بیمار و پرداختن به افکار ناسازگارانه کاهش می‌دهد . به طور خاص ، درمان در معرض قرار گرفتن ، استاندارد فعلی درمان PTSD در نظر گرفته می‌شود - بیماران را در معرض خطر از محرک‌ها در شرایط کنترل‌شده و کنترل‌شده قرار می‌دهد .

در حالی که برخی از بیماران PTSD به درمان‌های فعلی واکنش نمی‌دهند ، اغلب آن‌ها در گستره‌ای از جمعیت‌ها ، تنظیمات و انواع آسیب هستند .

اختلال استرس پس از حادثه اغلب با افسردگی رخ می‌دهد ، اما یافته‌ها با مطالعه مشابهی از نتایج افسردگی دراز مدت همخوانی دارند ، که در آن اثربخشی با دوره‌های طولانی‌تری کاهش پیدا می‌کند . به گفته کلاین ، با توجه به سابقه تشخیصی بین استرس پس از حادثه و افسردگی و میزان بالای مشترک میان این دو اختلال ، کلاین گفت که این مساله قابل‌توجه بود .

او گفت : " در نهایت ، یافته‌های ما و دیگران می‌توانند درمان را بهینه‌سازی کنند .

دانشمندان ارتباط بین دوپامین و رفتار مربوط به درد و ترس را تشخیص می‌دهند .

تحقیقات جدید پیوندهای حیاتی بین رفتار اجتناب و مواد شیمیایی کلیدی مغز را روشن می‌کند .

خلاصه :

دانشمندان برای اولین بار ارتباط مستقیم علی بین دوپامین و رفتار اجتناب - - رفتار مرتبط با درد و ترس را یافتند . پژوهشگران مدت‌هاست می‌دانند که دوپامین نقش کلیدی در رانندگی در ارتباط با اهداف لذت بخش مانند غذا ، سکس و تعامل اجتماعی ایفا می‌کند . به طور کلی ، افزایش دوپامین می‌تواند محرک را به سمت این محرک‌ها افزایش دهد . اما نقش dopamine's در اجازه دادن به ارگانیسم‌ها برای اجتناب از رویداده‌ای منفی ، مرموز باقی مانده‌است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...