روانشناسی

روانشناسی

در مطالعه افراد مبتلا به میگرن از سه گروه - یک گروه کنترل بدون سردرد , آن‌هایی که میگرن با اورا داشتند و آن‌هایی که دچار میگرن بودند - - تیم متوجه شد که یک دایره کامل از ویلیس در افراد مبتلا به میگرن با اورا شایع‌تر است . این تیم از آنژیوگرافی تشدید مغناطیسی برای بررسی ساختار عروق خونی و یک روش غیرتهاجمی تصویربرداری تشدید مغناطیسی در دانشگاه پنسیلوانیا استفاده کرد .

ناهنجاری‌های در هر دو حلقه ویلیس و جریان خون در پشت مغز , جایی که قشر بصری در آن قرار دارد , برجسته‌تر بود . نویسنده ارشد این مطالعه , جان مک کین , پروفسور عصب‌شناسی و رادیولوژی , می‌گوید : " این امر ممکن است به توضیح این مساله کمک کند که چرا شایع‌ترین نوع درد میگرن شامل علایم بصری مانند مشاهده عیوب , لکه‌ها یا خطوط موجی است . "

هم میگرن و هم حلقه ناقص ویلیس شایع هستند و ارتباط مشاهده‌شده احتمالا ً یکی از عوامل موثر در میگرن در هر فرد است . محققان پیشنهاد می‌کنند که در برخی آزمون‌های تشخیصی دایره درستی و عملکرد ویلیس به مشخص کردن این عامل کمک‌کننده در یک بیمار کمک کند . استراتژی‌های درمانی ممکن است شخصی شده و در زیرگروه‌های مشخصی تست شوند .

آشنایی با میگرن : محققان برخی از ریشه‌های بیولوژیکی میگرن را از مطالعه ژنوم بزرگ تشخیص می‌دهند .

منبع :

ای .

خلاصه :

میگرن یک اختلال بسیار مشکل است . بین اپیزودها , بیمار اساسا ً سالم است و کشف پاتولوژی زمینه‌ای بسیار مشکل است . در بزرگ‌ترین مطالعه میگرن , یک گروه بین‌المللی از محققان نواحی ژنتیکی مرتبط با شروع و حساسیت میگرن را شناسایی کرده‌اند .

میگرن یک اختلال بسیار مشکل است . بین اپیزودها , بیمار اساسا ً سالم است و کشف پاتولوژی زمینه‌ای بسیار مشکل است . در بزرگ‌ترین مطالعه میگرن , یک گروه بین‌المللی از محققان نواحی ژنتیکی مرتبط با شروع و حساسیت میگرن را شناسایی کرده‌اند .

در بزرگ‌ترین مطالعه میگرن , محققان تشخیص داده‌اند که برای اولین بار دچار میگرن شده‌اند . این مطالعه دره‌ای جدیدی را برای درک علل و محرک‌های زیستی که زمینه‌ساز حملات میگرن هستند , می‌گشاید .

این تیم سه ناحیه ژنتیکی مرتبط با حساسیت میگرن را شناسایی کرد . هشت مورد از این نواحی در ژنه‌ای نزدیک یا نزدیک شناخته‌شده که نقش مهمی در کنترل مغز دارند و دو ناحیه مربوط به ژن‌هایی هستند که مسئول حفظ بافت مغز سالم هستند . تنظیم این مسیرها ممکن است برای حساسیت ژنتیکی میگرن مهم باشد .

میگرن یک اختلال ناتوان‌کننده است که حدود ۵۳ % از بزرگسالان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. میگرن اخیرا ً به عنوان هفتمین ناهنجاری در بار جهانی بررسی بیماری تشخیص‌داده شده‌است و تخمین زده شده‌است که شایع‌ترین اختلال نورولوژیک است . این یک اختلال بسیار مشکل است زیرا هیچ نشانگرهای زیستی بین یا در طول حمله تاکنون شناسایی نشده اند .

این مطالعه بینش بیولوژیکی ما را در مورد علت میگرن پیشرفت کرده‌است . " " میگرن و صرع شرایط عصبی دشواری برای مطالعه هستند ; بین اپیزودها , بیمار اساسا ً سالم است , بنابراین کشف سرنخ‌های بیوشیمیایی بسیار مشکل است .

ما ثابت کرده‌ایم که این موثرترین روش برای مطالعه این نوع از اختلالات عصبی و درک زیست‌شناسی نهفته در قلب آن است . "

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...