روانشناسی

روانشناسی

خبره‌ای خوب

منبع :

بیمارستان زنان بریگام یانگ

خلاصه :

میگرن در حال حاضر حدود 90 / 57 درصد از جمعیت زنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و در حالی که این سردردها مشترک هستند , پرسش‌های بی‌جواب زیادی پیرامون این بیماری پیچیده وجود دارد . مطالعات قبلی این اختلال را به خطر افزایش خطر سکته مغزی و آسیب‌های ساختاری مرتبط می‌دانند , اما هنوز مشخص نشده است که آیا میگرن پیامدهای منفی دیگری مانند زوال عقل یا زوال شناختی داشته‌است یا خیر. براساس تحقیقات جدید , میگرن با کاهش شناختی همراه نیست .

میگرن در حال حاضر حدود 90 / 57 درصد از جمعیت زنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و در حالی که این سردردها مشترک هستند , پرسش‌های بی‌جواب زیادی پیرامون این بیماری پیچیده وجود دارد . مطالعات قبلی این اختلال را به خطر افزایش خطر سکته مغزی و آسیب‌های ساختاری مرتبط می‌دانند , اما هنوز مشخص نشده است که آیا میگرن پیامدهای منفی دیگری مانند زوال عقل یا زوال شناختی داشته‌است یا خیر. براساس تحقیقات جدید از بیمارستان جنت و زنان , میگرن با کاهش شناختی همراه نیست .

این مطالعه توسط مجله پزشکی بریتانیا انجام شده‌است . مطالعات قبلی در زمینه میگرن و کاهش شناختی کوچک بودند و نمی‌توانستند ارتباط بین این دو را شناسایی کنند . این مطالعه ما آنقدر بزرگ بود که نشان دهد میگرن , در حالی که دردناک است , به شدت با کاهش شناختی مرتبط نیست . "

تیم پژوهش , داده‌های مطالعه سلامت زنان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد . مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . شرکت کنندگان به چهار گروه تقسیم شدند : هیچ سابقه میگرن , میگرن با اورا ( نشانه‌های گذرای مغز ) , میگرن بدون هاله و سابقه قبلی میگرن . آزمایش به مدت دو سال و سه بار انجام شد .

در مقایسه با زنانی که سابقه میگرن نداشتند , آن‌هایی که میگرن را با یا بدون هاله تجربه می‌کردند , مقادیر متفاوتی از افت شناختی نداشتند . این یافته مهم برای پزشکان و بیماران است . بیماران مبتلا به میگرن و درمان آن‌ها باید مطمئن شوند که میگرن پیامدهای بلندمدت بر روی عملکرد شناختی ندارد . "

هنوز چیزهای زیادی در مورد میگرن وجود دارد . با این حال این مطالعه شواهد قانع‌کننده‌ای برای بیماران و درمان پزشکان ارائه می‌دهد . تحقیقات بیشتری نیاز به درک پیامدهای میگرن بر مغز و ایجاد استراتژی‌هایی برای تاثیر بر مسیر بیماری به منظور بهینه‌سازی استراتژی‌های درمانی دارد.

این پژوهش با هدف بررسی سلامت زنان از طریق کمک‌های بلاعوض از موسسه ملی قلب , ریه و قلب انجام شده‌است . ارزیابی شناختی مطالعه سلامت زنان توسط یک کمک بلاعوض از موسسه ملی پیری ( ag - ir ) انجام شد . pmr شامل معافیت آموزشی از موسسه ملی پیری بود . tk با پشتیبانی یک صندلی از موسسه ملی تحقیقات ملی فرانسه ( آژانس ملی تحقیق ) حمایت می‌شود .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...