روانشناسی

روانشناسی

مبتلایان به میگرن کیفیت زندگی را به خوبی اختلال جسمی , اجتماعی و شغلی کاهش داده‌اند . اعتقاد بر این است که پیشرفت در دانش میگرن منجر به ایجاد ترکیبات جدید و انتخابی و درمان‌های موثر برای درمان حاد و پیشگیرانه میگرن شده‌است . این یک بیماری عصبی با معانی سیستمیک است .

اساس درمان پیشگیرانه این است که عوامل خطرزا برای میگرن ممکن است قبل از حملات میگرنی اصلاح یا حذف شوند . عوامل خطر عمده شامل استفاده بیش از حد از داروهای حاد , به ویژه مخدرها , داروهای مسکن , مسکن و سایر اختلالات خلقی , چاقی , خرناس , ضربه سر و مصرف بیش از حد کافئین هستند . او معتقد است کنترل عوامل خطر می‌تواند به پیش‌گیری از درده‌ای مزمن ناشی از میگرن کمک کند .

او گفت : " عوامل خطر میگرن می‌توانند بطور موثر در محیط مراقبت‌های اولیه درمان شوند و ما باید به افراد حرفه‌ای آموزش دهیم تا از میگرن در بیماران خود جلوگیری کنند . " در حدود ۱۰ درصد از بیماران مبتلا به میگرن , کاندید درمان‌های پیشگیرانه هستند , اما تنها درصد مبتلایان به میگرن آن‌ها را دریافت می‌کنند . پزشکان فقط می‌خواهند درد را درمان کنند چون وقت چندانی ندارند که با بیماران برای کشف گزینه‌های دیگر کار کنند . آن‌ها باید به درمان میگرن در یک محیط مدل بیماری , به همان روش فشار خون یا دیابت , فکر کنند . "

برای مثال , او اشاره کرد که افراد چاق ریسک پنج برابر برای توسعه میگرن و افراد افسرده دارای ریسک سه برابر بیشتر هستند . بنابراین درمان این عوامل خطرزا یک استراتژی پیش‌گیری موثر است .

در ماه آوریل آکادمی علوم اعصاب آمریکا و انجمن سردرد آمریکا دستورالعمل‌های جدیدی را برای درمان میگرن اعلام کردند . این رهنمودها , درمان‌های پیش‌گیری کننده را با استفاده از طیف گسترده‌ای از داروها از داروهای ضد افسردگی گرفته تا داروهای کاهش‌دهنده فشار خون , تایید می‌کنند . این دستورالعمل جدید نشان می‌دهد که درمان‌های زیادی برای حمایت از ایمنی و کارایی آن‌ها برای درمان پیشگیرانه میگرن وجود دارد . " پزشکان باید از دستورالعمل‌های مربوط به درمان مبتنی بر همزمان و همراه استفاده کنند که ممکن است در بیماران آن‌ها وجود داشته باشد, با داروهایی که بالاترین سطح مدرک را دارند . "

درمان‌های حاد وقتی صورت می‌گیرد که یک حمله میگرن رخ می‌دهد , اما رژیم‌های پیشگیرانه باید هر روز برای پیش‌گیری از حملات یا کاهش شدت و مدت آن‌ها اتخاذ شوند . " برخی مطالعات نشان داده‌اند که حملات میگرنی می‌تواند در نیمی یا بیشتر با درمان‌های پیشگیرانه قطع شود . "

رسیدن به عملکرد بهینه از طریق نوروفیدبک

منبع :

خدمات انتشار مطبوعات آلن

خلاصه :

می‌گوید : " تمرین عالی است " . با این حال عملکرد مطلوب به بیش از استعداد , تلاش و تکرار نیاز دارد . آموزش مغز برای کاهش استرس از طریق نوروفیدبک می‌تواند موانع را بردارد و توانایی‌های ذاتی فرد را افزایش دهد.

می‌گوید : " تمرین عالی است " . با این حال عملکرد مطلوب به بیش از استعداد , تلاش و تکرار نیاز دارد . آموزش مغز برای کاهش استرس از طریق نوروفیدبک می‌تواند موانع را بردارد و توانایی‌های ذاتی فرد را افزایش دهد.

مقاله ژورنال , روایت یک نوازنده ویولن جوان را نشان می‌دهد که قادر به درک پتانسیل استعداد خود و از بین بردن سردردهای میگرنی ناتوان‌کننده است . این مطالعه موردی بخشی از یک بخش ویژه در مساله فصل بهار با تمرکز بر عملکرد بهینه است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...