روانشناسی

روانشناسی

می‌گوید : " تمرین عالی است " . با این حال عملکرد مطلوب به بیش از استعداد , تلاش و تکرار نیاز دارد . آموزش مغز برای کاهش استرس از طریق نوروفیدبک می‌تواند موانع را بردارد و توانایی‌های ذاتی فرد را افزایش دهد.

مقاله ژورنال , روایت یک نوازنده ویولن جوان را نشان می‌دهد که قادر به درک پتانسیل استعداد خود و از بین بردن سردردهای میگرنی ناتوان‌کننده است . این مطالعه موردی بخشی از یک بخش ویژه در مساله فصل بهار با تمرکز بر عملکرد بهینه است .

بهبود عملکرد افراد در کسب‌وکار , اجرا و هنرهای تجسمی , دانشگاهی و ورزشی را می‌توان از طریق بیوفیدبک و آموزش نوروفیدبک تشخیص داد . ابزارهای کاهش استرس , آموزش تصویرسازی ذهنی , روان‌شناسی و فن‌آوری روانی - فیزیولوژیکی ترکیب شده‌اند تا به افراد در رسیدن به اهدافشان کمک کنند .

نویسنده و متخصص در این مطالعه, کار و مطالعه را در زمینه‌های تئاتر , کار اجتماعی , و نوروفیدبک ترکیب کرده‌است . او در عمل از مشتریان برای دستیابی به اجراهای برجسته استفاده می‌کند . برای مثال , یک خواننده می‌تواند یک انتخاب موسیقایی را بهتر درک کرده و تفسیر کند و به خواننده اجازه دهد که احساسات موسیقی را بهتر منتقل کند و منجر به بهبود قابل‌توجه عملکرد شود .

ویلیام , نوازنده جوان , از سردردهای میگرنی که تقریبا ً هر روز بر او تاثیر می‌گذاشت , رهایی یافت . با این حال , درمان او , رویکرد درمان سردرد را اتخاذ نکرد , بلکه از تمرکز روی ویلیام به عنوان یک فرد و به عنوان نوازنده . با بهبود کارکرد خود , کار کردن در لحظات حساس , انتقاد , ترس و اضطراب , سردرد را نیز برطرف کرد .

مشاور ویلیام , نوروفیدبک را انجام داد - با استفاده از سنسورها برای خواندن کتاب‌های خود , تجزیه و تحلیل آن‌ها با نرم‌افزار و سپس دادن بازخورد به مغز از طریق نمایش بصری و صدا . با این اطلاعات , مغز می‌تواند یادگیری خود را درست بیاموزد . این فن‌آوری به کمک به افراد در حال عبور از آن لحظه کمک می‌کند .

بازخورد , تصویرسازی هدایت‌شده , و مربی‌گری در مورد تصمیمات مربوط به موسیقی او به ویلیام کمک کرد که فراتر از مشکلات مواجه شود . در طول سخنرانی ارشد در کالج , او توانست عملکرد آرام و بااعتماد به نفس را بدهد که با تحسین ایستاده بود .

تکنولوژی درد میگرن را در مغز عمیق کاهش می‌دهد

منبع :

دانشکده شهر نیویورک

خلاصه :

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تکنولوژی تحریک مغز جدید می‌تواند از وقوع حملات میگرن ناتوان‌کننده پیش‌گیری کند . این تکنیک با استفاده از تحریک جریان مستقیم جمجمه , جریان الکتریکی ملایم به مغز از الکترودهای متصل به پوست را اعمال می‌کند .

درد میگرن در انتهای فوقانی مقیاس درد معمول قرار دارد . " در این شدت , درد ناتوان‌کننده است . با این حال بسیاری از مبتلایان به این بیماری کمک نمی‌کنند - - و یا نمی‌توانند تحمل درمان را تحمل کنند .

اخیرا , یک تیم متشکل از محققانی که در زمینه مهندسی پزشکی در دانشکده مهندسی پل گرو , استاد مهندسی پزشکی هستند , نشان داده‌است که تکنولوژی تحریک مغزی می‌تواند از وقوع حملات میگرن جلوگیری کند . روش آن‌ها با استفاده از تحریک جریان مستقیم جمجمه , جریان الکتریکی ملایم به مغز از الکترودهایی متصل به پوست را اعمال می‌کند .

" ما این تکنولوژی و روش را توسعه دادیم تا جریان را به اعماق مغز برسانیم . " هدف از انجام این تحقیق , استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی در تشخیص و تنظیم درد است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...