روانشناسی

روانشناسی

برای اندازه‌گیری تعادل ph در حالت بدون شکست , از کاوشگرهای حساس ph که توسط نور خورشید جذب می‌شوند و نور منتشر می‌کنند , استفاده می‌شود . آن‌ها دریافتند که لاین‌های سلولی موش حاوی ژن بیماری آلزایمر دارای قابلیت اسیدی بیشتری نسبت به لاین‌های سلولی بدون تغییر ژن هستند .

رائو می‌گوید : " بدون اینکه عملکرد درست داشته باشند , آن‌ها بسیار اسیدی می‌شوند و در آستروسیت ها می‌مانند و از وظایف خود برای مشخص کردن پروتئین‌های بتا آمیلوئید اجتناب می‌کنند . "

در حالی که احتمال بروز بیماری آلزایمر در طول زمان در افراد مبتلا به آلزایمر پراکنده اتفاق می‌افتد , افرادی که جهش در بیماری آلزایمر را به ارث برده‌اند , چیزی را که در کودکی اتفاق می‌افتد , گسترش می‌دهند و منجر به انحطاط مغزی می‌شوند .

هم چنین مشخص شد که یک پروتئین به نام پروتئین آمیلوئید که پروتئین‌های بتا آمیلوئید را خارج از آستروسیت تغذیه می‌کند و آن‌ها را به دی فنیل می‌رساند , نیمی از سلول‌های آستروسیت های پرورش‌یافته در آزمایشگاه است که با یک نوع ژن انسانی بنام بیماری آلزایمر ارتباط دارد .

پس از جستجو به دنبال روش‌هایی برای بازگرداندن عمل‌کرد این آنزیم در مخمر به دنبال پیدا کردن پایگاه‌های اطلاعاتی در مورد مخمر می‌باشد . این ژن در تمام گونه‌ها مانند مگس‌ها , موش و انسان مشابه است .

تام و رائو نه نوع از مهار کننده‌های اینتگراز را در کشت سلولی آستروسیت های موش آزمایش کردند . بازدارنده‌های طیف پهن طیف وسیعی را در ارتباط با آستروسیت های موشی افزایش دادند . آن‌ها همچنین دریافتند که بازدارنده بازدارنده , عدم تعادل ph را در درون خود اصلاح می‌کند و به سطح آستروسیت می‌رسد که منجر به پاک‌سازی موثر پروتئین بتا آمیلوئید می‌شود .

مولکول جدید دارای امکانات برای درمان‌های جدید آلزایمر است.

منبع :

بیمارستان زنان بریگام یانگ

خلاصه :

مطالعه توسط محققان مولکول‌های شناخته‌شده مرتبط با آلزایمر مانند آلزایمر را بررسی کرده‌است . آن‌ها بر روی میکرو rna ها ( میکرو rna ها ) متمرکز هستند . آن‌ها نشان دادند که برخی از این سلول‌ها دارای اثرات محافظت نورونی هستند .

بیماری آلزایمر یک بیماری نورودژنراتیو رایج است که از حافظه و دیگر عملکردهای شناختی می‌کاهد . درمان‌های این بیماری پیچیده دست‌نیافتنی شده‌است , اگرچه محققان پیش از این ویژگی‌های زیستی اصلی آن را کشف کرده‌اند : پلاک‌های آمیلوئیدی و پروتئین تاو .

مطالعه‌ای توسط محققان از بیمارستان زنان " بریگام یانگ و زنان " , به تازگی در فیلم " پات " منتشر شده‌است . آن‌ها بر روی میکرو rna ها ( میکرو rna ها ) متمرکز هستند . آن‌ها نشان دادند که برخی از این سلول‌ها دارای اثرات محافظت نورونی هستند .

مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . آن‌ها کشف کردند که میر تل به نظر می‌رسد در برابر آمیلوئید بتا و تاو در هر دو مدل موش و نورون‌های انسان محافظت می‌کند .

او گفت : " نتایج ما از این ایده حمایت می‌کند که میرعلی یک تنظیم‌کننده اصلی سلامت عصبی با پتانسیل به عنوان هدف درمان است . "

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...