روانشناسی

روانشناسی

این تیم ابتدا به نورون‌های قشری و هیپوکامپ پشتی که از موش‌های معمولی و نرمال گرفته شده‌بودند , نگاه کردند . ? / ? / ? / ? / ? / ? / ? / ? / ? / ? / ? آن‌ها دریافتند که مهار برخی از میکرو rna ها در مقابل , و برخی دیگر برای تشدید , آسیب‌شناسی بتا آمیلوئید و گلوتامات دهیدروژناز همراه است . از این تعداد می ‌توان استفاده نمود .

روش بررسی : این مطالعه به روش توصیفی - تحلیلی انجام شده‌است . آن‌ها شاهد کاهش سطوح سمی پروتئین تاو , گلوتامات و مرگ سلولی بودند . آن‌ها همچنین مصرف مکمل میر را در مدل‌های زنده موش سوری بیماری نورودژنراتیو انسان مورد بررسی قرار دادند . در مقایسه با گروه شاهد , موش‌های تزریق‌شده با تزریق میر , افزایش پروتئین تاو و تقویت تقویت طولانی‌مدت هیپوکامپ را نشان دادند .

هنگامی که پژوهشگران next را به سلول‌های انسانی معرفی کردند , نتایج مشابهی مشاهده کردند : کاهش شکل‌های سمی تاو و مرگ سلولی کم‌تر .

این تحقیق یک دیدگاه جدید در جستجوی درمان‌های احتمالی آلزایمر ارائه می‌دهد . امروزه بیش از mrna ها و پروتئین‌ها کشف شده‌اند و نقش‌های پیچیده آن‌ها در مسیرهای زیستی متعدد باعث شده‌است که بسیاری از آن‌ها تردید داشته باشند که دستکاری آن‌ها می‌تواند یک استراتژی درمانی مناسب باشد .

او گفت : " اکنون که ما دانش و فن‌آوری داریم که دستکاری ریزآرایه‌ها را ممکن می‌سازد , می‌توانیم احتمالات جدیدی را کشف کنیم . " در ساله‌ای اخیر تحقیقات زیادی بر روی تجمعات آمیلوئیدی متمرکز شده‌است . ما هنوز امیدوار به این رویکرد هستیم , اما باید در استراتژی‌های جدید نیز سرمایه‌گذاری کنیم . "

این مطالعه با کمک مالی از انجمن آلزایمر و بنیاد تاو / آب باران انجام شده‌است .

روانشناسان کشف می‌کنند که بازیگری کلیدی برای یادآوری وظایف است

تحقیق به بررسی حافظه احتمالی می‌پردازد که به مردم یادآوری می‌کند که در آینده اقدام کنند

منبع :

دانشگاه اوکراین

خلاصه :

محققان دریافته اند که روش‌های جایگزین جایگزین - مانند عمل - می‌توانند حافظه بیماران را بهبود بخشند. دانشگاهیان درگیر در این مطالعه ادعا می‌کنند که روش جدید به ویژه برای افراد دارای اختلال شناختی خفیف ( که می‌تواند مراحل اولیه بیماری آلزایمر را پیشنهاد کند ) مفید است و می‌تواند جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ای برای حمایت از زندگی مستقل باشد .

آیا تا به حال خرید کرده‌اید و به خانه بازگشته اید تا متوجه شوید که خریدی را که برای خرید می‌روید فراموش کرده‌اید ? آیا می‌دانستید که باران خواهد آمد ? تلویزیون رو خاموش کردی ?

تمام این مثال‌ها مثال‌هایی هستند که در آن‌ها حافظه آینده شکست خورد - - شما به یاد ندارید که کاری را که برنامه‌ریزی کرده‌اید انتخاب کنید . در حالی که این مثال‌ها نسبتا ً ناچیز هستند , حافظه آینده ضعیف می‌تواند عواقب جدی داشته باشد - - فراموش کردن درمان , یا ترک اجاق برای مثال .

یک حافظه احتمالی ناموفق می‌تواند یک نشانه اولیه بیماری آلزایمر باشد , با توجه به دانشگاه یک روانشناس و روش‌های درمانی جدید برای استفاده از سطوح حافظه آینده به عنوان وسیله‌ای برای تشخیص دقیق بیماری‌های اختلال شناختی استفاده می‌شود . این روش‌ها می‌توانند جایگزین‌های غیر تهاجمی برای روش‌های معمول بالینی مانند استخراج مایع نخاع باشند .

در تحقیقی که در ژورنال " عصب روان‌شناسی " منتشر شد , یک تیم به رهبری این دانشگاه عملکرد حافظه احتمالی شرکت کنندگان را مورد مطالعه قرار داد که شامل بیمارانی با اختلال شناختی خفیف تا 15 / 12 سال , افراد مسن با سنین بالای ۱۸ تا ۱۵ سال و افراد بالغ در سنین ۱۵ تا ۱۵ سالگی بودند.

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...