روانشناسی

روانشناسی

بلوم گفت که بیماران بالقوه باید قبل از ظهور علایم بیماری آلزایمر غربال شوند . بیماران انتخاب‌شده پس از آن باید در امید به توقف بیماری از هر زمان در حال توسعه یا توسعه بیشتر درمان شوند .

بلوم گفت : " من نمی‌خواهم امیدهای کاذب افزایش دهم, اما " اگر این ایده استفاده از آن به عنوان یک کارتر پیش‌گیری کننده باشد , به این دلیل است که ما اکنون درک می‌کنیم که کلسیم یکی از عواملی است که بیماری را آغاز کرده‌است و ما می‌توانیم در صورت انجام خیلی زود , روند را متوقف یا کند کنیم . "

در حال حاضر بلوم در حال کار با همکاران در دانشکده پزشکی " uva " است .

نه نفر از افرادی که به یک عضو خانواده مبتلا هستند, خواب کافی ندارند

مراقبان خانوادگی خوابشان را ضعیف می‌دانند , اما محققان کیفیت استراحت خود را اندازه گرفتند و واقعیت را بسیار بدتر یافتند.

منبع :

دانشگاه بوفالو

خلاصه :

براساس تحقیقات جدید , بیش از ۷۰ درصد از مردم در حال مراقبت از یک عضو خانواده دچار زوال عقل هستند .

طبق تحقیقات جدید انجام‌شده توسط دانشگاه در مدرسه پرستاری بوفالو بیش از ۸۰ درصد از افراد مبتلا به جنون , خواب ضعیفی دارند .

این مطالعه نشان داد که بیشتر شرکت کنندگان در هر شب کم‌تر از ۶ ساعت می‌خوابند .

این اختلالات می‌تواند به محرومیت مزمن خواب و مراقبان محلی در خطر افسردگی , افزایش وزن , بیماری قلبی و مرگ زودرس منجر شود . و ریچارد ای . او استاد دانشکده پرستاری بود .

چانگ , رئیس دانشکده پرستاری و تحقیق در دانشکده پرستاری , می‌گوید : " اگر چه از دست رفتن حافظه بهترین نشانه زوال عقل است , بیش از ۹۰ درصد افراد مبتلا به جنون نیز اختلالات خواب , اضطراب و سرگردانی را تجربه خواهند کرد . "

این اختلالات اثرات منفی بر سلامت مراقبان دارند که به نوبه خود توانایی آن‌ها در تامین مراقبت مطلوب را کاهش می‌دهند . "

نزدیک به ۱ میلیون نفر با بیماری آلزایمر زندگی می‌کنند . با این حال , براساس اعلام انجمن آلزایمر , این اثرات توسط بیش از یک میلیون نفر که اغلب اعضای خانواده هستند , احساس می‌شود .

یافته‌های پژوهش حاکی از آن است که بین دو گروه از دانشجویان دختر و پسر تفاوت معنی‌داری وجود دارد . به گفته چانگ , محققان کمی اندازه‌گیری‌های عینی برای به دست آوردن تصویری دقیق‌تر از کیفیت خواب مراقبین انجام داده‌اند .

این مطالعه که در ماه جولای در زمینه مراقبت روانی منتشر شد , خواب افرادی را بررسی کرد که به عنوان پرستار اولیه یک عضو خانواده با جنون عمل می‌کردند . کلیه شرکت کنندگان در این پژوهش شرکت کردند .

شرکت کنندگان به مدت هفت روز یک ساعت استراحت ( یک سنسور بر روی مچ ) را برای اندازه‌گیری زمان خواب , کارایی و طول مدت خواب دریافت کردند .

مراقبت کنندگان همچنین ملزم به تکمیل دفتر خاطرات خواب خود و دریافت کنندگان مراقبت و خود مراقبتی در مورد افسردگی , بار مراقبتی , کیفیت خواب و رفتارهای بهداشتی خواب هستند که ممکن است با خواب مانند خواب روز , ورزش و تماشای تلویزیون قبل از خواب تداخل داشته باشند .

محققان دریافتند که تقریبا ً ۹۰ درصد از شرکت کنندگان کیفیت خواب ضعیفی دارند , اغلب از خواب بیدار می‌شوند و کم‌تر از ۶ ساعت در شب می‌خوابند .

بهداشت ضعیف خواب برای افزایش تاخیر خواب و یا میزان زمانی که به خواب می‌رود , یافت شد . داده‌ها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

نتایج بیانگر شکاف بین ادراک ذهنی مراقبان و اندازه‌گیری عینی کیفیت خواب آنهاست .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...