روانشناسی

روانشناسی

اشارات رفتاری منجر به کاهش قابل‌توجه نسخه‌های ضدروان پریشی قوی می‌شود.

منبع :

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کلمبیا

خلاصه :

با هدف قرار دادن داروهای ضد جنون با عوارض جانبی بالقوه در افراد مسن , تعداد نسخه‌ها را برای بیماران در مدیکر کاهش داد . نتایج نشان داد که نامه‌های مقایسه نظیر به لحاظ آماری معنی‌دار , کاهش مداوم در تجویز دارو و بدون تاثیر منفی بر روی بیماران است .

مطالعه انجام‌شده توسط دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه کلمبیا نشان داده‌است که با هدف قرار دادن داروهای ضد روان‌پریشی با عوارض جانبی بالقوه مضر در سالمندان , تعداد نسخه‌ها را به طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهند . نتایج نشان داد که نامه‌های مقایسه نظیر به لحاظ آماری معنی‌دار , کاهش مداوم در تجویز دارو و بدون تاثیر منفی بر روی بیماران است . یافته‌ها آنلاین در زمینه روان‌پزشکی آنلاین هستند .

آدام اسمیت , استادیار رشته سیاست و مدیریت بهداشت در مدرسه بهداشت عمومی کلمبیا و نویسنده اول دانشگاه کلمبیا , گفت : " مطالعه ما در مقایسه با کار موجود بر روی کیفیت , نمونه‌ای منحصر به فردی از یک مداخله در مقیاس بزرگ , با هزینه کم و تاثیرات طولانی‌مدت ارائه می‌دهد . " این کار با اداره علوم ارزیابی در اداره خدمات عمومی انجام شد که ارزیابی و آزمایش در دولت فدرال را ترویج می‌کند ; مراکز مدیکر و خدمات مدیکید که برنامه بیمه مراقبت‌های پزشکی را اداره می‌کند; و محققان در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد .

این مطالعه یک کارآزمایی کنترل‌شده تصادفی بود که بیش‌ترین مراقبت از پزشکان مراقبت‌های اولیه را در سراسر کشور در سراسر کشور در برنامه درمان دارویی بخش مراقبت‌های پزشکی در بخش مراقبت‌های پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی انجام می‌داد. نیمی از پزشکان به بازوی درمان اختصاص داده شدند و نامه‌ها را با مقایسه شیوه‌های تجویز آن‌ها به همسالان خود دریافت کردند . نامه بازوی درمان بیان کرد که تجویز پزشک در مقایسه با همسالان خود تحت بررسی است . همچنین متن مورد بحث قرار گرفت که تجویز بالا ممکن است مناسب باشد , اما به خاطر استفاده غیرموجه از نظر پزشکی بود . این نامه پزشکان مراقبت‌های اولیه را به بررسی الگوهای تجویز آن‌ها تشویق می‌کرد .

پزشکانی که نامه‌های مقایسه‌ای همتایان خود را دریافت می‌کردند , در طی چند ماه آینده , در طی چند ماه آینده , به طور کلی نسخه‌های خطی خود را به دست آوردند . با این حال , تغییرات جدیدی در این زمینه وجود دارد .

او گفت : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که برای سازمان‌های مراقبت بهداشتی و پزشکان با هدف بهبود کیفیت تجویز , پیام‌های مقایسه هم‌کار می‌توانند مفید و موثر باشند , به ویژه زمانی که آن‌ها با مرور فعالیت تجویز قبلی جفت می‌شوند . " " پیام‌های مشابه می‌توانند تجویز بیش از حد داروهای دیگر , مانند مخدرها را مورد خطاب قرار دهند, یا آن‌ها می‌توانند مراقبت را هدف قرار دهند که برخلاف دستورالعمل‌های بالینی است . "

محققان به دنبال بیمارانی بودند که در این مطالعه توسط پزشکان درمان شده‌بودند . به طور متوسط , بیمارانی که در گروه درمان قرار داشتند , در طی سال‌های گذشته بیش از ۸۰ درصد از کل دوره درمان را دریافت نمودند . بیمارانی که سابقه جنون دارند, در مواردی که دستورالعمل‌ها باعث جلوگیری از تجویز دارو می‌شوند , کاهش بیشتری را نسبت به روزه‌ای کمتری تجربه کرده‌اند . هیچ شاهدی مبنی بر عوارض جانبی ناشی از نامه‌ها وجود نداشت : استفاده از بخش اورژانس , بستری و مرگ و میر در بیماران تحت درمان و شاهد مشابه بود .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...