روانشناسی

روانشناسی

گرچه این روش عملکرد بالایی برای طبقه‌بندی بیماران از کنترل نشان داد , اما در افتراق بین بیماران ad و mci کم‌تر موفق بود . mci یک مرحله گذار از آگهی محسوب می‌شود که در آن بیماران دچار مشکل حافظه هستند , اما هنوز کارکرد شناختی کلی دارند . بسیاری از بیماران همراه mci در نهایت به تبلیغ خود ادامه می‌دهند , اما در حال حاضر هیچ راهی برای تشخیص دقیق این بیماری وجود ندارد . همچنین نویسندگان روش جدیدی را برای طبقه‌بندی بیمارانی که از mci به ad تبدیل شده‌بودند , و روش پیش‌بینی پیشرفت mci را با دقت ۹۷ درصد پیش‌بینی کردند.

این سیستم در مدل " آلزایمر " قرار دارد .

سیستم کامل بیماری آلزایمر شامل مرگ سلول‌های عصبی

منبع :

بیمارستان عمومی ماساچوست

خلاصه :

با ساخت اولین سیستم پرورش برای تکثیر کامل پاتولوژی در پشت بیماری آلزایمر , یک تیم تحقیقاتی در حال حاضر یک سیستم تولید کرده‌است که شامل یک واکنش بیولوژیکی کلیدی است که منجر به مرگ سلول‌های مغزی می‌شود .

ساخت اولین سیستم پرورش برای تکثیر کامل پاتولوژی در پس بیماری آلزایمر , یک تیم تحقیقاتی بیمارستان عمومی ماساچوست در حال حاضر یک سیستم تولید کرده‌است که شامل واکنش بیولوژیکی است که منجر به مرگ سلول‌های مغزی می‌شود . محققان سیستم خود را توصیف می‌کنند , که شامل سلول‌های گلیا است که نه تنها نورون‌ها را احاطه کرده و حمایت می‌کنند بلکه برخی از عملکردهای سیستم ایمنی را در مقاله‌ای که در علم اعصاب طبیعت منتشر شده‌است , ارائه می‌کنند .

رودولف دوم , دکترا , مدیر بخش تحقیقات ژنتیک و پیری در موسسه تحقیقات بیماری‌های تحلیل‌برنده سیستم عصبی ( ذهن ) و نویسنده ارشد مقاله حاضر می‌گوید : " آلزایمر اصلی ما در یک سیستم ظرف از روی پلاک رشد می‌کند و به طور معمول مغز بیماران مبتلا به بیماری آلزایمر را دیده می‌شود . " مطالعات نشان داده‌اند که ما می‌توانیم پلاک‌های زیادی داشته باشیم و بدون هیچ گونه علائمی در مغز خود گرفتار شویم , اما هنگامی که ضربه وارد می‌شود , نورون‌های بیشتری می‌میرند و اختلال شناختی منجر به زوال عقل می‌شود . یک مدل کامل از پاتولوژی آلزایمری باید آن را در پای سوم پایه قرار دهد . "

در این مقاله , یک سیستم کشت سه‌بعدی با استفاده از یک سیستم کشت سه‌بعدی با استفاده از یک سیستم کشت سه‌بعدی تولید می‌شود - - برای القای تشکیل پلاک‌های آمیلوئید بتا و اختلال در سلول‌های عصبی انسان حامل ژن‌های مرتبط با بیماری آلزایمر زودرس , بیماری آلزایمر فامیلی ( fad ) . این مطالعه تایید کرد که رسوب آمیلوئید اولین گام ضروری برای تشکیل یک دسته از ترکیبات حاوی پروتئین تاو پروتئین می‌باشد.

این سیستم به روز رسانی شده توسط نویسنده ارشد , چو چو , دکترا , در حال حاضر در دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت , زمانی که او یک گروه فوق دکتری در مرکز منابع آب شور بود , ایجاد شد . در یک مقاله معتبر علمی , چو و همکارانش با استفاده از یک دستگاه میکروسیال که شامل دو اتاق مدور , یکی در دیگری است , برای اندازه‌گیری مهاجرت سلول‌های میکروگلیا ارائه شده‌است که به عنوان سلول‌های ایمنی سیستم عصبی عمل می‌کنند - - از اتاق بیرونی به درون محفظه داخلی با استفاده از کانال‌های ارتباطی .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...