روانشناسی

روانشناسی

برای مطالعه حاضر , چو پارک , دکترا , دکترای ژنتیک و واحد پیری , از آلزایمر در سیستم پتری دیش برای کشت سلول‌های بنیادی عصبی با متغیرهای هوس در اتاق مرکزی دستگاه چو استفاده کرد . چندین هفته بعد , نورون‌ها و آستروسیت ها, سلول‌های گلیا و سلول‌های عصبی که تمایز یافته‌اند , دارای سطوح بالایی از تجمعات آمیلوئیدی و تاو و فاکتورهای التهابی شناخته‌شده در بیماری آلزایمر هستند .

هنگامی که میکروگلیا های انسانی به اتاق بیرونی دستگاه اضافه شدند , به زودی تغییرات ساختاری را نشان دادند که نشان‌دهنده فعال‌سازی آن‌ها و مهاجرت از طریق کانال‌ها به داخل محفظه داخلی بود . هنگامی که میکروگلیا وارد اتاق داخلی شدند , به طور مستقیم به نورون‌ها حمله کردند و باعث آسیب دیدن ساختارهای کلیدی شدند, در حالی که سطوح فاکتورهای التهابی مانند tnf - alpha , il - ۱ و il - ۴ به طور معنی‌داری افزایش یافت. شش روز بعد , چمبرز ۴۱ درصد از نورون‌ها و آستروسیت های آن‌ها را از دست داد .

او می‌گوید : " ما همچنین مشخص کردیم که مسدود کردن دو گیرنده در سلول‌های میکروگلیا - - گیرنده اینترفرون گاما و گیرنده‌های شبه تول - می‌تواند مانع از ایجاد فرصت‌های جدید برای کشف دارو شود . " و رز . پروفسور عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی هاروارد . " این سیستم باید به ما کمک کند تا زمانی را بهتر درک کنیم که این وقایع پاتولوژیک منجر به زوال عقل می‌شود و ما را قادر می‌سازد تا برای داروهایی که رسوب پلاک را متوقف کنند , تشکیل گره خورده و نتیجه حاصل از آن را فعال کنیم . "

پیشبرد جستجو برای آنتی‌بادی برای درمان بیماری آلزایمر

دو مطالعه جدید بر روی خطرناک‌ترین اشکال بتا - بتا و چگونگی یافتن آنتی‌بادی برای هدف قرار دادن این ساختارها

منبع :

بیمارستان زنان بریگام یانگ

خلاصه :

دو مطالعه جدید نشان می‌دهند که همه اشکال پروتئین آمیلوئید بتا - - پروتئین تصور می‌شود که بیماری آلزایمر را آغاز کند - - نقش بسیار تهدید کننده‌ای در پیشرفت بیماری ایفا می‌کند . با استفاده از روش جدید تهیه و استخراج پروتئین و همچنین تکنیک جدیدی برای جستجوی کاندیداهای مناسب دارو , محققان بر اهمیت آزمایش و هدف قرار دادن اشکال مختلف آمیلوئید بتا تاکید کردند .

دو مطالعه جدید انجام‌شده توسط محققان از بیمارستان بریگام یانگ و زنان نشان می‌دهد که همه اشکال پروتئین آمیلوئید بتا - - پروتئین به آغاز بیماری آلزایمر - - نقش بسیار تهدید کننده در پیشرفت بیماری دارد . با استفاده از روش جدیدی برای تهیه و استخراج پروتئین و همچنین تکنیک جدیدی در جستجوی نامزدهای احتمالی دارویی , محققان بر اهمیت آزمایش و هدف قرار دادن اشکال مختلف آن تاکید کرده‌اند . کار آن‌ها ممکن است به پیشبرد جستجو برای جلوگیری یا توقف پیشرفت بیماری آلزایمر کمک کند .

" در حال حاضر بسیاری از تلاش‌های مختلف برای یافتن درمان بیماری آلزایمر در حال انجام است و در حال حاضر آنتی‌بادی‌های ضد ویروس در حال انجام هستند . اما سوال این است که مهم‌ترین اشکال برای هدف چیست ? مطالعه ما به برخی پاسخ‌های جالب اشاره می‌کند . "

این پروتئین می‌تواند شکل‌های مختلفی از یک مولکول - - یک مولکول داشته باشد - - توده‌های درهم‌پیچیده از پلاک‌ها که می‌تواند مغز را آلوده کند و به اندازه کافی بزرگ باشد که با یک میکروسکوپ معمولی دیده شوند . والش خود را با آجرهای لگو منفرد مقایسه می‌کند , که می‌تواند به هم وصل شود تا ساختارهای پیچیده با اندازه‌های مختلف ایجاد کند . این دو مطالعه به تازگی منتشر شده درباره نحوه یافتن درمان‌های بالقوه جدیدی که احتمال آسیب رساندن به ساختارها را دارند , تحقیق می‌کنند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...