روانشناسی

روانشناسی

رایان ، که بیماران را به عنوان استادیار کلینیکی در دپارتمان روان‌درمانی زیر - M می‌بیند ، می‌افزاید : " این یافته‌ها از ایده دیدن اختلالات روحی در میان بیماری‌هایی که بیشتر به یکدیگر شباهت دارند ، پشتیبانی می‌کنند . اما the قطعی نیست - - ما تفاوت‌های زیادی بین آنچه که پزشکان به عنوان مقوله‌های بیماری می‌بینند نداریم . این مساله سوالاتی در مورد تشخیص‌های سنتی ایجاد می‌کند ."

رایان و همکارانش متوجه می‌شوند که این دیدگاه از اختلالات خلقی به نفع رشد است و حتی موسسه ملی بهداشت روان این موضوع را به عنوان حوزه‌ای از تمرکز تحقیق تحت نام دامنه تحقیقات نام قرار داده‌است . اما آن‌ها اظهار نمی‌کنند که متخصصین سلامت روانی باید از اسکن مغزی یا اسکن مغزی که به شرکت‌کنندگان مطالعه داده می‌شود ، برای تشخیص خطر یا تشخیص اختلال روحی استفاده کنند .

در RDoC ، NIMH با محققان برای توسعه روش‌های جدید طبقه‌بندی اختلالات سلامتی ذهنی ، مستقل از کده‌ای تشخیصی بالینی که در کتاب راهنما یافت می‌شود که متخصص بالینی از آن استفاده می‌کنند ، " راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات ذهنی " کار می‌کند .

نویسنده ارشد اسکات Langenecker ، دکترا ، قبلا ً در دانشگاه U شیکاگو و حالا در دانشگاه ایلینویز ، شیکاگو ، اضافه می‌کند : " این طرح ابتکاری به معنای جایگزین کردن این سیستم تشخیصی بالینی نیست . این طراحی به گونه‌ای طراحی شده‌است که راه‌هایی برای درک neurobiology ، عملکرد و ژنتیک را در درزه‌ای طبیعت گسترش دهد، به جای این که به دسته‌بندی علایم بالینی مبتنی بر یک خاطره فعلی از علایم بیماری و مشاهدات بالینی علایم بالینی بپردازد . ابتکار RDoC به رسمیت شناختن آن است که ما باید به شدت بر آنچه که این نتایج neurobiological به ما می‌گویند تکیه کنیم - - بیماری‌های روانی در مغز پایه و امضاهای ژنتیکی تداخل بیشتری دارند ."

محققان امیدوارند که یافته‌های آن‌ها به محققان دیگر کمک کند ، که می‌توانند از این تست‌ها به عنوان راهی برای تقسیم شرکت کنندگان برای مطالعه بیشتر استفاده کنند - یک فنوتیپ میانی برای اختلالات خلقی .

به عنوان مثال ، محققان می‌توانند بر روی مطالعه افراد با اختلالات روحی کلاسیک از ابتدا با دادن تست کنترل شناختی ، و سپس با استفاده از گزینه اسکن مغزی گران‌قیمت تنها بر روی افرادی که عملکرد ضعیف دارند ، تمرکز کنند . این می‌تواند استراتژی‌های کنترل بالینی آینده ، تشخیص و درمان را تحت‌تاثیر قرار دهد .

مطالب بیشتر در مورد این مطالعه

این تحقیق شامل ۱۵۰ زن سالم ، ۲۶۶ زن با افسردگی عمده‌ای بود که در زمان آزمایش فعال یا غیر فعال بودند ، و ۲۰۲ زن با اختلال دوقطبی که در هنگام آزمایش در حالت شیدایی نبودند .

تمام شرکت کنندگان یک آزمایش انجام دادند که توانایی حفظ توجه و واکنش سریع - - تمرکز بر روی مغز ، در اصل ، را اندازه‌گیری کرد . سپس ، ۱۷ نفر از زنان سالم ، ۱۹ زن افسرده و ۱۶ زن از دو قطبی ، بار دیگر همان آزمایش را در آزمایشگاه تصویربرداری رزونانس مغناطیسی U - M's انجام دادند . رایان خاطرنشان می‌کند که به دلیل هزینه این گونه اسکن و محدودیت برای یافتن شرکت کنندگان، گروه زیر fMRI ام . ام . ام. ام . ام . ام . ام . ام . ام . ام . ام . ام . ام . ام . ام . آی . ام . ام . آی . ام . ام . آی . ام . ام . آی . ام . ام . آی . ام . ام . آی . ام . آی . ام او امیدوار است که دیگران قادر به انجام بررسی‌های بیشتر در مورد این موضوع باشند .

اختلال دوقطبی : تصویرسازی MRI تصویر جدیدی را ارایه می‌دهد ، بینش جدید

مبدا :

دانشگاه مراقبت‌های بهداشتی آیووا

خلاصه :

محققان با استفاده از نوع متفاوتی از تصویرسازی MRI ، تفاوت‌های ناشناخته‌ای را در مغز بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی کشف کرده‌اند . به طور خاص ، این مطالعه نشان داد که تفاوت در مغز سفید مغز بیماران و در مخچه ، ناحیه‌ای از مغز که قبلا ً با این اختلال مرتبط نبوده است.

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...