روانشناسی

روانشناسی

Wemmie می‌گوید : " اگر تاثیر lithium's بر مخچه نقش کلیدی در اثربخشی آن به عنوان تثبیت‌کننده روحی دارد ، پس یک درمان هدفمند دیگر که باعث تغییر یک‌سان در مخچه بدون تاثیر بر سیستم‌های دیگر می‌شود ممکن است درمان بهتری برای بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی باشد ."

اسکن مغزی ، ناهنجاری‌های frontal را به رفتارهای انتحاری در نوجوانان و بزرگسالان جوان پیوند می‌دهد .

مبدا :

کالج آمریکایی of

خلاصه :

دانشمندان به درک این که چگونه افکار و رفتارهای انتحاری تولید می‌شوند ، نزدیک هستند . با توجه به مطالعه ، کاهش انسجام ماده سفید در سیستم‌های مغزی کلیدی پیشانی که احساس ، انگیزه و حافظه را کنترل می‌کند در مطالعه شرکت کنندگانی مشاهده شد که اقدام به خودکشی کردند و یافته‌های این پژوهش نشان داد که بین کمبودها در ارتباطات ساختاری brain's و تعداد و شدت پزشکی تلاش‌های قبلی وجود دارد .

طبق گزارش امروز در کالج آمریکایی Neuropsychopharmacology در Phoenix آریزونا ، Abnormalities در قشر پیش پیشانی و نواحی مربوط به مغز در نوجوانان دیده می‌شوند که اقدام به خودکشی کرده‌اند . این مطالعه نشان می‌دهد که کسری در سیستم‌های پیشانی ممکن است با ریسک تلاش‌های انتحاری در جوانان با اختلالات خلقی مرتبط باشد .

اکثر تلاش‌ها در زمینه اختلالات خلقی ، از جمله اختلال دوقطبی و اختلال افسردگی اصلی رخ می‌دهند . اختلال دوقطبی شیوع ۳ - ۴ % در جمعیت آمریکا را دارد و ۲۵ تا ۵۰ درصد از افراد مبتلا به خودکشی ، ۱۵ تا ۲۰ درصد از افراد مبتلا به این اختلال در نتیجه کشته می‌شوند . مداخله اولیه به عنوان رفتار خودکشی برای اولین بار در دوران بلوغ مورد نیاز است . با این حال توسعه مداخلات جدید مستلزم شناخت بهتر این است که چگونه ویژگی‌های ساختار و عملکرد مغز با رشد رفتارهای خودکشی مرتبط هستند .

با استفاده از تصویربرداری تشدید مغناطیسی ، هیلاری Blumberg و همکارانش در دانشکده پزشکی ییل ساختار مغزی و عملکرد نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۵ ساله را بررسی کردند . شصت و هشت شرکت‌کننده با اختلال دو قطبی که ۲۶ نفر از آن‌ها اقدام به خودکشی کردند ، با ۴۵ داوطلب سالم که برای سن و جنسیت مناسب بودند ، مقایسه شدند . محققان دریافتند که در مقایسه با بیماران دو قطبی که اقدام به خودکشی و کنترل سالم نکردند ، شرکت کنندگانی که تلاش به خودکشی کردند ، یکپارچگی کمتری از ماده سفید در سیستم‌های کلیدی مغز را نشان دادند ، از جمله the fasciculus ، یک دستگاه فیبر که لوب قدامی را با بخش‌های کلیدی مغز مرتبط می‌کند که احساسات ، انگیزه و حافظه را کنترل می‌کنند. چیزی که قابل‌توجه بود این بود که کمبودها در ارتباطات ساختاری با اتصالات ضعیف‌تر بین قشر پیش پیشانی و بادامه ارتباط داشتند و این نشان می‌دهد که اختلالات ماده سفید باعث اختلال در توانایی این اجزای سیستم برای کار با یکدیگر می‌شوند . علاوه بر این ، ارتباط بین کسری مدارات و ideation خودکشی ، تعداد تلاش‌های انتحاری و مرگبار بودن نسبی آن اقدامات انتحاری قبلی وجود داشت .

این کار اولین گام مهم در شناخت the از چگونگی ایجاد افکار و رفتارها است و ممکن است شناسایی اولیه افراد در معرض خطر و توسعه مداخلات هدفمند برای توقف خودکشی را تسهیل کند .

ثروت ، قدرت یا فقدان آن در قلب بسیاری از اختلالات روانی

مبدا :

دانشگاه کالیفرنیا - برکلی

خلاصه :

شخصیت دونالد Trump's ممکن است اندازه امپراطوری مالی او باشد ، اما این موضوع به معنای واقعی بودن تصویر سلامت ذهنی است . در مورد اعتماد به نفس افرادی که از چک حقوق به چک و یا بی‌کار زندگی می‌کنند ، میتوان گفت . تحقیقات جدید ، این ارتباط ذهن - کیف ، ارتباط احساسات ارزش خود به چنین بیماری‌هایی مانند اختلال دوقطبی ، اختلال شخصیت خودشیفته ، اضطراب و افسردگی را تایید می‌کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...