روانشناسی

روانشناسی

صحبت در مورد درمان برای افراد مبتلا به تشخیص اختلال دوقطبی اخیر

مبدا :

دانشگاه لنکستر

خلاصه :

گروهی از افراد مبتلا به تشخیص دو قطبی که به طور متوسط ۱۴ ساعت در درمان رفتاری رفتاری رفتاری دارند ، که شامل دارو و حمایت از تیم‌های سلامت روانی اجتماعی ، روان‌پزشکی یا پزشک عمومی است ، در مقایسه با گروهی از ۳۴ نفر که فقط طبق معمول تحت درمان تصادفی قرار گرفته‌اند . این گروه درمان رفتاری شناختی را دریافت می‌کند - - یک درمان روان‌شناختی که به مردم کمک می‌کند تا الگوهای فکری و رفتاری را که می‌خواهند تغییر دهند را درمان کنند - - بهبودی پایدار تری ایجاد کردند .

مطالعه جدیدی که در نشریه روان‌پزشکی بریتانیا منتشر شد نشان می‌دهد که درمان رفتاری رفتاری می‌تواند به افراد مبتلا به اختلال دوقطبی اخیر فرصت بهتری برای بازیابی بدهد .

تحقیقات جدید ، در مقایسه با گروهی از افراد تشخیص دو قطبی که به طور متوسط ۱۴ ساعت درمان رفتاری رفتاری را در کنار درمان به صورت معمول داشتند ، منتشر شد که شامل دارو و حمایت از تیم‌های سلامت روانی اجتماعی ، روان‌پزشکی یا پزشک عمومی است . این گروه با گروهی از ۳۴ نفری مقایسه شد که تنها در یک آزمایش تصادفی کنترل‌شده ، تنها تحت درمان قرار گرفتند .

این گروه درمان رفتاری رفتاری شناختی را دریافت می‌کند - - یک درمان روان‌شناختی که به مردم کمک می‌کند تا الگوهای تفکر و رفتاری را که می‌خواهند تغییر دهند را درمان کنند - - بهبود بیشتری کسب کنند .

پروفسور استیون جونز از مرکز Spectrum Lancaster که ریاست این مطالعه را بر عهده داشت نتایج را " بسیار امیدوار کننده " توصیف کرد .

او گفت : " در مقایسه با این گروه که تنها تحت درمان قرار گرفتند ، CBT متمرکز بهبود یافته به طور قابل‌توجهی بهبود فردی را تا ۱۲ ماه پس از پایان درمان بهبود بخشید . این یک نتیجه مهم است زیرا نتایج بهبود بهتر می‌توانند به مردم اجازه دهند تا به جای اینکه جانشان را با تجربه اختلال دوقطبی کنترل کنند ، به زندگی خود ادامه دهند .

بهبودی به مردم این امکان را می‌دهد که بتوانند در مدیریت سلامت خود شرکت کنند ، فعالیت‌هایی را انجام دهند که شخصا ً معنی‌دار باشند و به عنوان یک فرآیند طولانی‌مدت و بالقوه در نوسان باشند .

او گفت : " دولت و مردم با تشخیص دو قطبی اهمیت بهبود سلامت روانی را برجسته کرده‌اند . در اختلال دوقطبی به طور خاص ، دستورالعمل‌های NICE نشان می‌دهند که با درمان بهینه ، بسیاری از افراد با این تشخیص می‌توانند به کار خود باز گردند و زندگی پر رونق و شکوفایی زندگی کنند ."

اختلال مستی خواب ممکن است در ساعت هفت تاثیر بگذارد

مبدا :

آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )

خلاصه :

یک مطالعه بر روی اختلال خواب که به نام " مستی خواب " گفته می‌شود ، روشن است . این اختلال ممکن است به اندازه تاثیر گذاشتن بر روی هر هفت نفر شایع باشد . اختلال خواب خواب شامل گیجی و یا رفتار نامناسب است ، از جمله پاسخ دادن به تلفن به جای خاموش‌کردن زنگ خطر ، در طول شب یا بعد از خواب ، یا در طول نیمه اول شب یا در صبح . یک قسمت که اغلب با بیدار شدن اجباری تحریک می‌شود ممکن است موجب رفتار خشونت‌آمیز در طول خواب یا فراموشی این قسمت شود .

یک مطالعه بر روی اختلال خواب که به نام " مستی خواب " گفته می‌شود ، روشن است . این اختلال ممکن است به اندازه تاثیر گذاشتن بر روی هر هفت نفر شایع باشد . این تحقیق در ۲۶ آگوست ۲۰۱۴ ، مجله پزشکی عصب‌شناسی آکادمی آمریکایی عصب‌شناسی منتشر شد .

اختلال خواب خواب شامل گیجی و یا رفتار نامناسب است ، از جمله پاسخ دادن به تلفن به جای خاموش‌کردن زنگ خطر ، در طول شب یا بعد از خواب ، یا در طول نیمه اول شب یا در صبح . یک قسمت که اغلب با بیدار شدن اجباری تحریک می‌شود ممکن است موجب رفتار خشونت‌آمیز در طول خواب یا فراموشی این قسمت شود .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...