روانشناسی

روانشناسی

آزمون ورودی بالا برای بیماران دو قطبی ، پیدا کردن

تاریخ :

۴ فوریه ۲۰۱۴

مبدا :

دانشگاه براون

خلاصه :

گروهی از محققان به دنبال تعیین کمیت نرخ " polypharmacy پیچیده " بودند و دریافتند که ۳۶ درصد از بیماران مبتلا به اختلال دو قطبی در سال ۲۰۱۰ ، polypharmacy پیچیده ‌تری از ارایه دهندگان جامعه خود دریافت کرده‌اند . نرخ polypharmacy برای زنان بسیار بالاتر بود . از جمله شرایط دیگر ، بیمار به طور متوسط ۶ دارو مصرف می‌کرد .

مطالعه ۲۳۰ بیمار مبتلا به اختلال دوقطبی اول که علائم آن به اندازه کافی شدید بودند که اجازه پذیرش در بیمارستان روانی رود آیلند در سال ۲۰۱۰ را داشته باشند، نشان می‌دهد که با وجود چهار یا چند داروی روانی ، بیش از یک سوم وجود دارد . از جمله دارو برای شرایط دیگر مانند بیماری‌های cardiometabolic ، بیمار به طور متوسط به بیمارستان آمد و شش دارو دیگر را مصرف کرد .

این مطالعه یک نتیجه دشوار برای بسیاری از بیماران مبتلا به این اختلال دشوار درمان را مورد بررسی قرار داد و گفت که آن‌ها بار زیادی از تجویز دارو را همراه با اثرات جانبی خودشان ، همراه با کمی پیچیدگی که ممکن است منجر به عدم پذیرش داروها به عنوان تجویز شده ، افزایش دهند . این بار دارو شامل هزینه کلی بالا برای بیماران و سیستم بهداشت و درمان نیز می‌شود .

Weinstock گفت که با این حال برای بیمارانی که باید به بیمارستان مراجعه کنند ، این ترکیبات پیچیده از داروها به اندازه کافی موثر بوده‌اند .

این مطالعه که در روز ۱ فوریه در نشریه روان‌پزشکی مطبوعات به صورت آنلاین منتشر شد ، همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر این که بار سنگین دارو برای زنان نسبت به مردان بیشتر است گزارش می‌دهد .

Weinstock ، استادیار روان‌پزشکی و رفتار انسانی در براون ، گفت : " نرخ بالای of پیچیده نشان‌دهنده چالش‌های عظیم مدیریت بیماری است که در حال حاضر با اختلال دوقطبی روبرو هستیم . مهم است که علم و درمان اختلال دوقطبی را پیش ببریم به طوری که این بار دارو را می‌توان برای بیماران ما به حداقل رساند ."

Weinstock که روان‌درمانی را به عنوان مکمل درمان پزشکی در باتلر مطالعه می‌کند گفت که او و همکارانش انگیزه کمی برای کمی کردن بار دارویی برای افراد مبتلا به اختلال biploar پس از مشاهده آن در بین بیماران دارند .

"polypharmacy پیچیده "

Weinstock و همکارانش داده‌ها را از سوابق پذیرش بیمارستان بیماران در سال ۲۰۱۰ جمع‌آوری کردند . تنها معیارهای ورود ، ۱۸ یا بالاتر بودند ، و تشخیص اختلال دوقطبی اول در پذیرش بیمارستان و تخلیه .

Weinstock گفت : " این داده‌ها با مشارکت فعال someone's در یک مطالعه تحقیقاتی درهم آمیخت .

آنچه آن‌ها دریافتند این است که هنگامی که آن‌ها به بیمارستان رسیدند ، بیماران به طور متوسط ۳ / ۳ داروی روان گردان و بطور متوسط ۵ کیلوگرم مواد مخدر مصرف می‌کرده‌اند . تقریبا ً یک نفر در پنج بیمار در هر یک از داروهای روان گردان فعالیت می‌کرد ، اما بیش از نیمی از آن‌ها ۳ یا بیش از یک سوم را در نظر می‌گرفتند و تعریف " polypharmacy پیچیده " را برآورده می‌کردند .

Weinstock گفت که نرخ بیکاری پیچیده ۳۶ درصد بیشتر از چند مطالعه قبلی است که به بیماران دو قطبی نگاه می‌کنند ، زیرا این مطالعات همیشه شامل تمام داروهای روان گردان ، مانند داروهای تجویز شده تجویز شده ، نمی‌شوند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...