روانشناسی

روانشناسی

افزایش MWF پس از TBI خفیف که در این مطالعه یافت می‌شود یک فرآیند remyelination فعال بعد از TBI ملایم را نشان می‌دهد . با این حال ، همانطور که محققان اشاره می‌کنند ، افزایش میلین به تنهایی لزوما ً چیز خوبی نیست . مطالعات حیوانی نشان داده‌اند که remyelination به دنبال TBI خفیف ممکن است منجر به disorganized و در نتیجه کم‌تر کارکردی شوند .

در یک بررسی مرتبط ، محققان نقشه MWF بدست‌آمده در این مطالعه را با اسکن PET حاصل از بیمارانی که مظنون به CTE هستند ، مقایسه کردند . محققان دریافتند که محل افزایش MWF در CSPs در هر دو نقطه زمانی با محل تغییرات مغز در بیماران مظنون به داشتن CTE بود .

این مطالعه اولیه است و هیچ انشعاب بالینی روشنی از تغییرات MWF مشهود نیست . نویسندگان خواهان مطالعات بیشتر در این زمینه هستند که در آن یک خط پایه حقیقی می‌تواند قبل از رخ دادن آسیب ، قبل از رخ دادن جراحت تعیین شود و نه تکیه‌بر پایه جایگزین MWF از بازیکنان ورزشی غیر تماسی . محققان همچنین به نیاز به جمعیت مطالعه بزرگ‌تر اشاره می‌کنند . با این وجود ، آن‌ها توجه دارند : " این مطالعه مبنایی برای مطالعات بیشتر با هدف درک the اساسی بازیابی brain's از [[ ملایم ] فراهم می‌کند ."

هنگامی که از دکتر Spader در مورد این مطالعه سوال شد، دکتر Spader در پاسخ گفت : " ما از یافتن حساسیت شدید نسبت به بازیکنان ورزشی در ارتباط با بازیکنان ورزشی غیر تماسی در سطح پایه و ۳ ماه پس از جراحت شگفت‌زده شدیم . با استفاده از توالی mcDESPOT ، می‌بینیم که یک فرآیند remyelination بعد از جراحت وجود دارد . با این حال ، سوال بعدی مشخص کردن این مساله است که آیا افزایش میلین منجر به تشکیل نوعی از بافت زخم می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد سیگنال در مغز شود و در نهایت منجر به افزایش حساسیت این اختلالات عصبی مانند زوال عقل شود ."

ویرایش فعالیت مغزی با holography

با استفاده از طرح optogenetics و holographic ، دانشمندان قصد دارند تا perceptions را در مغز قرار دهند.

مبدا :

دانشگاه کالیفرنیا - برکلی

خلاصه :

هدف از کاشت مغز این است که فعالیت نورون‌ها را مطالعه کرده و با فعال کردن نورون‌ها به آن‌ها واکنش نشان دهند ، به عنوان مثال ، اعضای مصنوعی را حرکت دهند یا شبیه‌سازی را شبیه‌سازی کنند. محققان یک وسیله برای انجام این کار ایجاد کرده‌اند و یک تصویر holographic را به لایه بالایی مغز طرح‌ریزی کرده‌اند تا تعداد زیادی از نورون‌ها را صدها بار در ثانیه برای شبیه‌سازی الگوهای واقعی فعالیت فعال کند . مجهز به سوئیچ‌های دارای سرعت جدید ، سریع یا خاموش ، نورون‌ها به مشاهده چیزهایی که در آنجا وجود ندارد ، فریب‌خورده اند .

چه می‌شود اگر بتوانیم احساسی را که احساس می‌کنیم را ادیت کنیم ؛ در تصاویر ذهنی مان که هرگز ندیده ایم ، درد ناخواسته را حذف کرده و یا بوهای غیر موجود را در حافظه وارد کنیم ؟

دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی و عصب شناسان در حال ساختن تجهیزات لازم برای انجام این کار هستند که با استفاده از projection holographic به مغز فعال کردن یا سرکوب کردن ده‌ها و در نهایت صدها بار در هر ثانیه ، کپی الگوهای واقعی فعالیت مغز برای فریب دادن مغز به فکر کردن ، دیده شدن یا حس کردن چیزی است.

هدف مطالعه مداوم فعالیت عصبی و تصمیم‌گیری براساس فعالیت است، که نورون‌ها را برای شبیه‌سازی الگوی و ریتم واکنش واقعی مغز تنظیم می‌کند ، به طوری که برای مثال ، جایگزین کردن احساسات از دست رفته پس از آسیب عصبی محیطی ، یا کنترل یک عضو مصنوعی می‌شود.

" این پتانسیل بالایی برای prostheses عصبی دارد چون دقت مورد نیاز مغز برای تفسیر الگوی فعال‌سازی را دارد . آلن Mardinly ، یک fellow در آزمایشگاه برکلی UC ، استادیار زیست‌شناسی مولکولی و سلولی ، گفت : " اگر بتوانید زبان مغز را بخوانید می‌توانید با آن در زبان خود صحبت کنید و می‌تواند پیام را بسیار بهتر تفسیر کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...