روانشناسی

روانشناسی

Pegard سیستم projection holographic را با استفاده از صفحه بلوری مایع توسعه داد که مانند یک holographic negative عمل می‌کند تا نور را از لیزر ۴۰ W به الگوی سه‌بعدی دل‌خواه خود تبدیل کند . لیزرها در ۳۰۰ femtosecond - طولانی در هر microsecond جریان می‌یابند . او ، Mardinly ، اولدنبورگ و همکاران آن‌ها یک مقاله در سال گذشته منتشر کردند و این دستگاه را توصیف کردند ، که آن‌ها آن را " سه‌بعدی " می‌نامند ، برای - holographic سه‌بعدی با تمرکز زمانی .

Mardinly گفت : " این اوج فن‌آوری‌هایی است که محققان برای مدتی بر روی آن کار کرده‌اند ، اما در عین حال مشکلات فنی متعددی را حل کرده‌ایم تا همه آن‌ها را گردهم آوریم و در نهایت پتانسیل این فن‌آوری را درک کنیم ."

آن‌ها در حالی که فن‌آوری خود را بهبود می‌بخشند ، قصد دارند تا الگوهای واقعی فعالیت را در قشر مخ به دست آورند تا یاد بگیرند چطور احساسات و برداشت‌های خود را از طریق سیستم holographic دوباره تکثیر کنند .

پتانسیل برای تشخیص دقیق‌تر و درمان of

مبدا :

دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا

خلاصه :

بیمارانی که از آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی رنج می‌برند ، در رگ‌های خونی کوچک در مغز خود تغییراتی ایجاد کرده‌اند که محققان بر این باورند که با گستره‌ای از علائم شناختی مرتبط هستند . این یافته‌ها ممکن است به پزشکان کمک کند که انواع خاص of و درمان‌های شخصی را شناسایی کنند .

طبق یافته‌های جدیدی که در جلسه سالانه آکادمی علوم مغز و اعصاب آمریکا در سال ۲۰۱۸ ارائه شد ، بیمارانی که از آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی رنج می‌برند ، در مغزهای کوچک خود تغییراتی ایجاد کرده‌اند که محققان بر این باورند که با گستره‌ای از علائم شناختی مرتبط هستند . این یافته‌ها ممکن است به پزشکان کمک کند که انواع خاص of و درمان‌های شخصی را شناسایی کنند .

این مطالعه توسط رامون Diaz - Arrastia ، مدیر مرکز تحقیقات بالینی و بالینی دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا هدایت شد و توسط سارا Woodson ، متخصص عصب‌شناسی در مرکز پزشکی نظامی والتر رید ( چکیده # S۴۹ ) ارائه شد . ۰۰۱ ) .

دیاز - Arrastia گفت : " رابطه بین microvascular و آسیب ساختاری در TBI مزمن سال‌ها تشخیص داده شده‌است ، اما underappreciated می‌گوید : " این تحقیق یک لایه دیگر را به درک ما از TBI و روش‌های درمان بهتر بیماران می‌افزاید ، که در برخی موارد علائم TBI برای سال‌ها داشته‌است ."

این تحقیق بررسی می‌کند که آیا آسیب microvascular نقشی در برخی از مشکلات شناختی و روانشناختی دارد که در بیماران TBI با ارزیابی همبستگی بین واکنش‌پذیری خون و واکنش‌پذیری روان - - تغییری در جریان خون در مغز در پاسخ به محرک - در بیماران TBI - وجود دارد . استفاده از MRI - پیوند کارکردی - اکسیژن - اکسیژن ( BOLD ) و تصویرسازی Diffusion ( dti ) - - که با هم آن را امکان پذیر می‌سازد تا درون مغز را با جزییات بسیار ببیند - - تیم قدرت و عملکرد رگ‌های خونی کوچک را در مغز ۲۷ بیمار مزمن TBI و ۱۴ سوژه سالم ارزیابی کرد .

علاوه بر تصویرسازی ، افراد تحت هفت آزمایش روان‌پزشکی عصبی قرار گرفتند . مطالعه کنندگان مطالعه همچنین برای علائم پس از concussive با استفاده از پرسشنامه Brief Inventory - Somatic و Rivermead Post نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند که شدت علایم شناختی و احساسی مانند سردرد و افسردگی را ارزیابی می‌کند .

یافته‌ها ، تفاوت‌هایی را در چندین ناحیه مغز نشان داد که می‌تواند به معنای موقعیت‌های جدید برای روش‌های درمانی مناسب باشد . نتایج نشان‌دهنده کسری در واکنش‌پذیری cerebrovascular با بیماران TBI بود . در حالی که واکنش‌پذیری آوندی در TBI مزمن کاهش می‌یابد ، مطالعه نشان داد که واکنش‌پذیری cerebrovascular در مناطق subcortical مغز ( هیپوکامپ ، تالاموس ، تالاموس ، putamen ) با علائم post بیشتر مرتبط است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...