روانشناسی

روانشناسی

Diaz می‌گوید : " این یافته‌ها بر اهمیت تشخیص دقیق با tbis ها تاکید دارند تا اطمینان حاصل شود که درمان‌های مناسب برای بیماران تشخیص‌داده شده‌اند . اگر درمانی داشته باشیم که می‌تواند ضایعه ویژه‌ای برای هر بیمار را هدف قرار دهد ، ما می‌توانیم با درمان‌های مناسب و مناسب‌تر درمان بیماران را درمان کنیم . به طور کلی ، دیدگاه ما برای آینده این است که بیماران مبتلا به TBI ، و شاید حتی اختلالات دیگر ، می‌توانند عملکرد microvascular خود را به عنوان بخشی از یک ارزیابی عصبی روتین برای کمک به یافتن درمان درست برای هر بیمار ارزیابی کنند ."

ساختار مغز مرتبط با نشانه‌های سندرم پاهای بی‌قرار

مبدا :

آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا

خلاصه :

با توجه به مطالعه جدید ، افراد مبتلا به سندروم پاهای بی‌قرار ممکن است در بخشی از مغز که اطلاعات حسی را پردازش می‌کنند ، تغییراتی ایجاد کنند .

طبق مطالعه منتشر شده در ۲۵ آوریل ۲۰۱۸ ، مجله پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا ، افراد مبتلا به سندروم پاهای بی‌قرار ممکن است در بخشی از مغز که اطلاعات حسی را پردازش می‌کنند تغییراتی داشته باشند.

سندرم پاهایی بی‌قرار ، نوعی اختلال است که باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در پاها می‌شود و با یک میل مقاومت ناپذیر برای حرکت آن‌ها همراه می‌شود . اغلب اوقات در شب و در شب رخ می‌دهد و گاهی اوقات بر توانایی person's در خواب تاثیر می‌گذارد . در برخی موارد ، ورزش می‌تواند علائم را کاهش دهد . در صورتی که یک کمبود آهن وجود داشته باشد ، مکمل‌های آهنین نیز ممکن است تجویز شود . برای موارد جدی‌تر ، داروهایی هم وجود دارند ، اما بسیاری از آن‌ها عوارض جانبی جدی دارند اگر زیاد طول بکشند .

نویسنده مطالعه ، Byeong لی ، PhD ، از دانشگاه مینه سوتا در مینیاپولیس ، گفت : " مطالعه ما ، که ما معتقدیم ، اولین نمایش تغییرات در سیستم حسی با سندرم پاهایی بی‌قرار است ، نشان می‌دهد که شواهدی از تغییرات ساختاری در ناحیه حسی تنی the ، حوزه‌ای که در آن احساسات پردازش می‌شوند ، وجود دارد .

پوسته حسی تنی بخشی از سیستم حسی تنی body's است که از اعصاب و مسیرهایی ساخته شده‌است که به تغییرات درون یا بیرون بدن واکنش نشان می‌دهند . این سیستم به فرد کمک می‌کند لمس ، دما ، درد ، حرکت و موقعیت را درک کند .

این مطالعه شامل ۲۸ نفر با پاهای بی‌قرار شدید بود که به طور متوسط ۱۳ سال این اختلال را داشتند . آن‌ها در مقایسه با ۵۱ نفر از همان سن بدون بی‌نظمی مقایسه شدند . هر شرکت‌کننده یک اسکن مغزی با تصویربرداری رزونانس مغناطیسی داشت .

محققان دریافتند که افراد مبتلا به سندرم پاهای بی‌قرار ، ۷.۵ درصد کاهش در ضخامت متوسط بافت مغز در ناحیه مغز دارند که در مقایسه با افراد سالم ، احساسات را پردازش می‌کند . آن‌ها همچنین کاهش قابل‌توجهی در ناحیه مغز پیدا کردند که در آن فیبرهای عصبی یک طرف مغز را به طرف دیگر متصل می‌کنند .

لی گفت : " این تغییرات ساختاری آن را حتی بیشتر متقاعد می‌کند که علائم RLS ناشی از تغییرات منحصر به فرد در مغز هستند و یک ناحیه جدید از تمرکز را برای درک سندروم و احتمالا ً ایجاد درمان‌های جدید فراهم می‌کنند ."

او گفت که در حالی که مطالعه امکان ارتباط احتمالی بین نشانه‌ها و قسمت‌های مغز را نشان می‌دهد که اطلاعات حسی را پردازش می‌کنند ، ممکن است که این نشانه‌ها به جای آن با عملکرد ضعیف در بخش‌های دیگر سیستم حسی مرتبط باشند .

تصویر برداری ممکن است اجازه درمان ایمن بیماران مبتلا به سکته مغزی را بدهد .

Mismatch بین دو روش MRI می‌تواند وضعیت سکته زودهنگام را نشان دهد ، که اجازه استفاده از داروی busting را می‌دهد .

مبدا :

بیمارستان عمومی ماساچوست

خلاصه :

یک مطالعه ممکن است منجر به گسترش قابل‌توجهی در تعداد بیمارانی که می‌توانند بطور ایمن با تزریق وریدی درمان شوند ، منجر به کاهش قابل‌توجه بیماری اعتیاد شده و مرگ افراد واجد شرایط شده‌است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...