روانشناسی

روانشناسی

نتایج برای شرکت کنندگان مطالعه - - که همه آن‌ها براساس این استراتژی که تیم تحقیق qDFM می‌نامد ، برای Mismatch کمی DWI - - مشابه آن‌هایی بودند که قبلا ً گزارش شده‌بودند و در ۴.۵ ساعت شاهد حرکت‌های مشاهده‌شده بودند . نویسندگان خاطر نشان می‌کنند که بیش از ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه ، حرکت‌های بیدار را تجربه کرده بودند و ظهور علایم ممکن است منجر به بیدار شدن بیماران شود . براساس این نتایج ، محققان امیدوارند که یک آزمایشی تحت کنترل دارونما را اجرا کنند که با تصویربرداری CT برای شناسایی بیماران مبتلا به سکته مغزی که می‌توانند به طور ایمن و به طور موثر با tpa درمان شوند مقایسه کند .

Schwamm که استاد عصب‌شناسی دانشکده پزشکی هاروارد است ، می‌گوید : " اگر آن مرحله ۳ موفقیت‌آمیز باشد ، منجر به تغییر الگو در روش برخورد شدید بیماران می‌شود . از آنجا که روش‌های تصویرسازی در فاز ۳ در هر اسکنر یا CT در حال استفاده قرار خواهند گرفت ، اگر نتایج آن آزمایش مثبت باشد ، این رویکرد می‌تواند بلافاصله عملی شود ."

حقه هاری می‌تواند به درمان بیماری Parkinson's کمک کند

مبدا :

انجمن شیمی آمریکا

خلاصه :

ویروس هاری به مغز آسیب می‌زند و جنون و مرگ را ایجاد می‌کند . برای رسیدن به جایی که نیاز به رفتن دارد ، ویروس باید ابتدا سیستم عصبی را فریب دهد و مانع مغز خون شود - فرآیندی که آن را مورد توجه طراحی دارو قرار می‌دهد . در حال حاضر دانشمندان راهی برای بهره‌برداری از دستگاه هاری تزریق می‌کنند تا یک داروی ضد عفونی را مستقیما ً به مغز منتقل کنند .

ویروس هاری به مغز آسیب می‌زند و جنون و مرگ را ایجاد می‌کند . برای رسیدن به جایی که نیاز به رفتن دارد ، ویروس باید ابتدا سیستم عصبی را فریب دهد و مانع مغز خون شود - فرآیندی که آن را مورد توجه طراحی دارو قرار می‌دهد . در حال حاضر دانشمندان در ACS نانو یک روش برای بهره‌برداری از دستگاه هاری تزریق می‌کنند تا یک داروی ضد عفونی را مستقیما ً به مغز منتقل کنند.

به گفته بنیاد Parkinson's ، بیماری Parkinson's ، تخریب کند سلول‌های مغزی که حرکت را کنترل می‌کند ، حدود یک میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و هیچ درمانی ندارد . در حالی که علت دقیق بیماری Parkinson's نامعلوم است ، ویژگی مشترک این بیماری تجمع آهن در نورون‌ها ، وارد کردن آسیب و مرگ سلولی است . برخی پزشکان در حال حاضر با استفاده از یک ترکیب فلزی به نام deferoxamine برای غلبه بر آهن اضافی در بیماران استفاده می‌کنند ، اما به دلیل ظرفیت محدود drug's برای وارد کردن مغز ، با آوردن عوارض جانبی جدی ، دوزهای بالا مورد نیاز هستند . برای پایین آوردن دوز موثر ، یان - Zhong چانگ ، ژین لو ، Guangjun Nie ، و همکارانش می‌خواستند از بخش کلیدی ویروس هاری برای هدایت deferoxamine به داخل مغز استفاده کنند .

glycoprotein ۲۹ بخشی از ویروس هاری است که به گیرنده سلول مغزی متصل می‌شود و از سد خونی مغزی عبور می‌کند . محققان glycoprotein ۲۹ را به یک گروه nanoparticle پر از deferoxamine متصل کردند . سپس نانوذرات آهن را به مدل‌های موشی بیماری Parkinson's تزریق کردند . میزان آهن در مغز موش افت کرد و باعث کاهش آسیب مغزی و معکوس کردن علائم بیماری بدون عوارض جانبی قابل‌توجه شد. از آنجا که تمام اجزای عامل درمانی در حال حاضر برای استفاده در کلینیک مورد تایید قرار گرفته‌اند ، محققان به دنبال آزمایش انسانی هستند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...