روانشناسی

روانشناسی

Kristine Yaffe ، نویسنده مطالعه ارشد دانشگاه کالیفرنیا ، سان‌فرانسیسکو ، مرکز پزشکی قدیمی سن فرانسیسکو ، و عضوی از آکادمی پزشکی traumatic سن فرانسیسکو ، و یک عضو آکادمی علوم اعصاب آمریکا ، گفت : " تحقیقات قبلی یک ارتباط قوی بین آسیب مغزی شدید به آسیب مغزی شدید و یک عضو آکادمی علوم اعصاب آمریکا نشان داده‌اند .

متوسط آسیب مغزی ناشی از ضربه مغزی به عنوان ضایعه آگاهی برای بیش از ۳۰ دقیقه ، تغییر آگاهی بیش از ۲۴ ساعت یا فراموشی برای بیش از ۲۴ ساعت تعریف شد . آسیب مغزی پس از ضربه به عنوان از دست دادن هوشیاری برای صفر تا ۳۰ دقیقه ، تغییر آگاهی از یک لحظه به ۲۴ ساعت یا فراموشی برای صفر تا ۲۴ ساعت تعریف شد .

محققان برای این مطالعه ، ۳۲۵، ۸۷۰ سرباز قدیمی را از سه پایگاه نظامی بهداشت کهنه ایالات‌متحده شناسایی کردند . نیمی از شرکت‌کنندگان مطالعه با یک آسیب مغزی ملایم ، متوسط یا جدی تشخیص‌داده شده‌اند و نیمی از آن‌ها آسیب ندیده‌اند . شرکت کنندگان در این مطالعه که از ۳۱ تا ۶۵ سال سن داشتند ، به دنبال میانگین ۴.۶ سال بودند . در آغاز این مطالعه ، هیچ یک از آن‌ها بیماری یا جنون نداشتند . تمامی آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه توسط یک پزشک تشخیص داده شدند .

در مجموع of نفر از شرکت کنندگان حداقل یک سال و تا ۱۲ سال پس از آغاز این مطالعه تشخیص داده شدند . متوسط زمان تشخیص ۴.۶ سال بود .

در مجموع ۱، ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان با آسیب مغزی ناشی از ضربه ، یا ۰.۵۸ درصد ، بیماری Parkinson's را توسعه دادند، در حالی که ۵۱۳ نفر از شرکت کنندگان بدون هیچ آسیب مغزی جدی و یا ۰.۳۱ درصد رشد داشته‌اند . در مجموع ۳۶۰ نفر از ۷۶، ۲۹۷ با آسیب مغزی ناشی از ضربه خفیف ، یا ۰.۴۷ درصد ، این بیماری را گسترش دادند و ۵۴۳ نفر از ۷۲، ۵۹۲ با آسیب مغزی ناشی از ضربه مغزی شدید یا ۰.۷۵ درصد ، این بیماری را توسعه دادند .

بعد از این که محققان برای سن ، جنسیت ، نژاد ، تحصیلات و دیگر شرایط سلامتی مثل دیابت و فشار خون بالا تنظیم شدند ، آن‌ها دریافتند که افراد مبتلا به آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی شدید ۸۳ درصد افزایش داشته‌اند و افرادی که آسیب مغزی شدید داشته‌اند ، دارای ۵۶ درصد افزایش خطر بیماری Parkinson's بوده‌اند .

محققان همچنین دریافتند که افراد مبتلا به هر شکلی از آسیب مغزی ناشی از بیماری Parkinson's به طور متوسط دو سال زودتر از آسیب مغزی ناشی از ضربه مغزی تشخیص داده شدند .

Raquel سی ، نویسنده مطالعه پیش رو، گفت : " این مطالعه بر اهمیت پیش‌گیری از ضربه ، پی‌گیری بلند مدت افراد مبتلا به ضربه مغزی ، و نیاز به مطالعات آینده برای تحقیق در صورت وجود عوامل خطر بالقوه برای بیماری Parkinson's که پس از ضربه مغزی پس از ضربه مغزی رخ می‌دهد ، تاکید می‌کند ." در حالی که مطالعه ما به سربازان قدیمی نگاه می‌کرد ، ما معتقدیم که نتایج ممکن است پیامدهای مهمی برای ورزش‌کاران و عموم مردم داشته باشند ."

یکی از محدودیت‌های این مطالعه این بود که کده‌ای پزشکی برای شناسایی افراد مبتلا به آسیب مغزی ناشی از ضربه و برخی موارد ممکن است از دست رفته باشد . علاوه بر این ، آسیب مغزی ناشی از ضربه روحی ممکن است در افرادی که در نبرد به سر می‌برند ، مورد استفاده قرار گیرد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...