روانشناسی

روانشناسی

روش جدید احتمالی برای توقف سرطان مغز کودکان

گزینه‌های درمانی موثر برای قاتل اصلی کودکان مبتلا به سرطان

مبدا :

مرکز پزشکی بیمارستان Cincinnati Children's

خلاصه :

محققان از یک درمان مولکولی آزمایشی در آزمایش‌های بالینی بالینی استفاده کردند تا به طور موثر چندین نوع سرطان مغز کودکان را درمان کنند و در حال حاضر ارائه درمان برای تست بالینی کودکان را پیشنهاد می‌کنند . دانشمندان گزارش می‌کنند که این مولکول کوچک ۶ - thio - ۲ " deoxyguanosine " ( ۶ - thio - dg ) سلول‌های بنیادی سرطان مغز ناشی از سلول‌های تومور که توسط بیماران اهدا شده‌اند را آزمایش می‌کنند . محققان همچنین درمان را در مدل‌های موشی سرطان مغز کودکان مورد آزمایش قرار دادند .

محققان از یک درمان مولکولی آزمایشی در آزمایش‌های بالینی بالینی استفاده کردند تا به طور موثر چندین نوع سرطان مغز کودکان را درمان کنند و در حال حاضر ارائه درمان برای تست بالینی کودکان را پیشنهاد می‌کنند .

دانشمندان در سینسیناتی گزارش موسسه بیماری‌های خونی و خون در مجله journal سرطان مولکولی گزارش می‌دهند که در درمان مولکولی کوچک ۶ - thio - ۲ ' deoxyguanosine ( ۶ - thio - dg ) در سلول‌های بنیادی سرطان مغز ناشی از سلول‌های تومور که به دست بیماران اهدا شده‌اند . محققان همچنین درمان را در مدل‌های موشی سرطان مغز کودکان مورد آزمایش قرار دادند .

سرطان‌ها شامل pontine glioma ذاتی ( DIPG ) ، glioma درجه بالا ( HGG ) و medulloblastoma با ریسک بالا ( مگابایت ) می‌شوند .

در تست‌های آزمایشگاهی بالینی ، درمان مولکولی هدفمند از سد خونی محافظ مغز - مغز در مدل‌های موش عبور کرد - که باعث آسیب گسترده DNA در سلول‌های سرطانی و توقف یا کند شدن دو نوع سرطان مغز کودک شد . براساس گفته دانشمندان ، این روش درمانی بر سلول‌های سرطانی در حیوانات اثر نگذاشته است . فواید درمانی ۶ - thio - dg بعد از پایان درمان در حیوانات ادامه یافت .

رشید Drissi ، محقق ارشد تحقیقات در بخش غدد ، گفت : " این یافته‌ها نشان می‌دهند که ۶ - thio - dg یک روش جدید برای درمان سرطان مغز کودکان است و یک منطق برای آزمایش بالینی این درمان در کودکان مبتلا به تومور مغزی فراهم می‌کند ."

تحقیقات بیشتر نیاز است

اگرچه ۶ - thio - dg به نظر نمی‌رسد وارد سلول‌های غیر سرطانی شود ، Drissi تاکید کرد که برای اطمینان از ایمنی compound's قبل از آزمایش بالینی در بیماران ، تحقیقات بیشتری نیاز است . این مطالعات در حال انجام است .

علی‌رغم دهه‌ها تلاش تحقیقاتی و پیشرفت‌های تکنولوژیکی ، سرطان و دیگر سرطان‌ها به مقابله موثر ادامه داده‌اند .

این مطالعه نشان می‌دهد که پس از تزریق ، ۶ - thio - dg ابتدا با عبور از سد خونی مدل‌های موشی of کار کردند - - پیشرفتی قابل‌توجه که مانع اصلی درمان سرطان مغز با مواد مخدر می‌شود . مانع خون - مغز از اندام پاتوژن ها در گذر از سیستم گردش خون ، محافظت می‌کند و باعث می‌شود که آن غیرقابل‌نفوذ باشد .

حرف زدن را قطع می‌کند

این ترکیب با راه‌اندازی آسیب گسترده دی ان ای در سلول‌های سرطانی مغزی و سلول‌های بنیادی سرطان کار می‌کند . به گفته محققان ، برای انجام این کار ، این مجتمع وظیفه of بر روی کروموزوم سلول‌های سرطانی مغز را مختل می‌کند .

Telomeres توالی دی ان ای DNA را در انتهای کروموزوم‌ها تکرار می‌کنند که از ایجاد یا به حداقل رساندن ناپایداری ژنتیکی در سلول‌ها جلوگیری می‌کنند . به عنوان سن سلول‌ها ، telomeres معمولا ً کوتاه می‌شود و ناپایداری ژنتیکی به کشتن سلول‌های پیری کمک می‌کند . اما سلول‌های سرطانی در مغز به این دلیل فنا ناپذیر می‌شوند که طول telomere توسط آنزیم telomerase حفظ می‌شود و سلول‌ها را دشوار یا غیر ممکن می‌سازد .

Drissi و همکارانش در مطالعات قبلی نشان داده‌اند که ۷۳ درصد از تومور DIPG و ۵۰ درصد of دارای عیار بالا آنزیم telomerase دارند . اساسا ً، telomerase به سلول‌های سرطانی کمک می‌کند تا طول of را حفظ کنند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...