روانشناسی

روانشناسی

این امر باعث شد که تیم تحقیقاتی از یک پروتکل درمان با ۶ - thio - dg استفاده کند ، که قبلا ً در تحقیقات بالینی در مورد سرطان ریه در یک موسسه دیگر مورد آزمایش قرار گرفته بود. ترکیب ۶ - تولید پراکنده تولید مثل یک جز طبیعی و طبیعی در telomeres تولید می‌شود . بعد از تزریق و ورود به مغز ۶ - thio - تولید پراکنده در کروموزوم‌های سلول سرطانی ثبت می‌شوند که باعث آسیب telomere وابسته به telomerase می‌شوند .

کمبود خواب ممکن است با عامل خطر بیماری Alzheimer's مرتبط باشد .

مطالعات مقدماتی سطوح بالاتری از beta را نشان می‌دهد .

مبدا :

موسسه ملی بهداشت و درمان اعتیاد به الکل و الکل

خلاصه :

به گفته یک مطالعه جدید ، از دست دادن فقط یک شب خواب منجر به افزایش آنی در amyloid بتا می‌شود که پروتیین در مغز مرتبط با بیماری Alzheimer's است.

به گفته یک مطالعه جدید و جدید توسط محققان در موسسه ملی بهداشت، تنها یک شب از دست رفتن منجر به افزایش آنی در amyloid بتا می‌شود که پروتیین در مغز مرتبط با بیماری Alzheimer's است. در بیماری Alzheimer's ، پروتیین‌های بتا - amyloid به هم متصل شده‌اند تا plaques را تشکیل دهند که نشانه این بیماری است.

در حالی که محرومیت شدید از خواب برای بالا بردن سطح beta مغز در موش‌ها مشهور است اما در مورد تاثیر محرومیت از خواب بر روی تجمع بتا در مغز انسان کم‌تر شناخته می‌شود . این مطالعه در میان اولین کسانی است که نشان می‌دهند که خواب می‌تواند نقش مهمی در پاک‌سازی beta انسان ایفا کند .

جورج اف گفت : " این تحقیق بینش جدید در مورد اثرات بالقوه مضر فقدان خواب بر روی مغز را فراهم می‌کند و مفاهیمی برای توصیف بهتر آسیب‌شناسی بیماری Alzheimer's وجود دارد . " Koob ، Ph.D. ، رئیس موسسه ملی مصرف الکل و الکل ( NIAAA ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ، که بودجه این مطالعه را تامین کرد .

بتا - یک فراورده زائد متابولیک است که در سیال بین سلول‌های مغز وجود دارد . در این بیماری ، بتا - amyloid با هم جمع می‌شوند تا plaques را تشکیل دهند که بر ارتباط بین نورون‌ها تاثیر منفی می‌گذارد .

به رهبری دکتر احسان Shokri - Kojori و نورا د . ول کاو از آزمایشگاه NIAAA تصویر برداری عصبی ، این مطالعه در حال حاضر به صورت آنلاین در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم قرار دارد . دکتر ول همچنین مدیر موسسه ملی اعتیاد به مواد مخدر در NIH است .

محققان برای درک ارتباط احتمالی بین تجمع بتا - amyloid و خواب ، از ای پی emission ( PET ) برای اسکن مغزی ۲۰ فرد سالم ، از ۲۲ تا ۷۲ سالگی ، پس از یک شب استراحت استراحت و پس از خواب استراحت ( بیدار شدن برای حدود ۳۱ ساعت ) استفاده کردند . آن‌ها بعد از از دست دادن یک شب خواب در مناطق مغزی از جمله تالاموس و هیپوکامپ ، مناطق به ویژه در برابر آسیب در مراحل اولیه بیماری Alzheimer's ، دریافتند که بیماری beta حدود ۵ درصد افزایش پیدا می‌کند .

در بیماری Alzheimer's ، beta - amyloid حدود ۴۳ درصد از افراد مبتلا به بزرگسالان سالم را افزایش می‌دهد . مشخص نیست که افزایش بتا - amyloid در اتاق مطالعه پس از یک شب استراحت خاموش خواهد شد .

محققان همچنین دریافتند که مطالعه کنندگان مطالعه با افزایش بیشتر در beta بعد از محرومیت از خواب ، وضعیت بدتری را گزارش کردند .

با اینکه نمونه ما کوچک بود ، این مطالعه اثر منفی محرومیت از خواب بر روی بار بتا را در مغز انسان نشان داد . دکتر Shokri - گفت مطالعات آینده برای ارزیابی قابلیت تعمیم به جمعیت بزرگ‌تر و بیشتری مورد نیاز است .

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ارتباط بین اختلالات خواب و خطر Alzheimer's توسط بسیاری از دانشمندان در نظر گرفته می‌شود که " bidirectional " هستند ، چرا که بیماری beta بالا ممکن است منجر به اختلالات خواب نیز شود .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...