روانشناسی

روانشناسی

او گفت : " تو فقط می‌خواهی کسی به تو بگوید که تو این کار را می‌کنی . "

راسل گفت که برای تمام توجه به ورزش‌های اصلی مانند فوتبال و هاکی روی ضربات مغزی ، ورزش کردن یک " صنعت مخفی پشت صحنه است " .

" شما می‌توانید به هنرمندان نیز مانند ورزش‌کاران ورزشی فکر کنید . فوتبال در مورد برخورد است . شما می‌توانید در مورد آن در هنرهای نمایشی فکر کنید . او گفت : " آن‌ها کار خود را در جایی انجام می‌دهند که اشیا را می‌سازند ، تجهیزات را حرکت می‌دهند و اغلب در پشت صحنه کار می‌کنند جایی که it's تاریک است .

راسل به این نکته اشاره می‌کند که یک راهنمای ۲۵۱ صفحه‌ای در زمینه سلامت و امنیت در تئاتر تنها دو سوم یک صفحه در زمینه حفاظت از سرش را شامل می‌شود . او گفت که نتایج مطالعه او و Daniell's نشان داد که بسیاری از افراد مبتلا به علائم مربوط به ضربه مغزی به کار خود ادامه می‌دهند - - بسیار ترسناک هستند " در حالی که پاسخ دهندگان از سن ۱۸ سالگی بودند و اکثریت آن‌ها از طرف تولید بودند .

به سختی می ‌توان گفت که آیا این اعداد متفاوت خواهند بود یا خیر. راسل گفت : " نوجوانان هنوز در معرض خطر هستند ، به دلیل وجود کارهایی که انجام می‌دهند اما من امیدوار هستم برای افزایش تحصیل و دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی برای همه افراد حرفه‌ای و دانشگاهی به این ترتیب فرهنگ در رده‌های بالای مدارس قرار گیرد ."

چه دانش آموزان دبیرستانی ، دانش آموزان کالج و چه افراد حرفه‌ای ، راسل گفت که هر کسی که در تولید تئاتر دست داشته باشد نیاز به حفاظت از سر مناسب دارد و تاکید می‌کند که دانش آموزان در اوهایو باید این کار را انجام دهند . درمان آسیب‌های سر باید با راهنمایی از تحقیقات و تمرین‌های فعلی که در ورزش به کار گرفته می‌شوند ، انجام شود .

او گفت که کارکنان ناظر در تئاتر مانند مدیران نیاز به درک خطر بالای ضربه و نیاز به ایجاد محیطی دارند که در آن حفاظت و مدیریت مناسب مورد تاکید قرار می‌گیرد .

لازم به ذکر است که اگر یک آسیب سر دارید ، به درستی از آن مراقبت خواهد شد . راسل گفت : " این باید با همه خوب باشد و پیامدهای شدیدی می‌تواند زمانی رخ دهد که ضربات مغزی به درستی اداره نشوند . مغز از تولید یا عملکرد مهم‌تر است ."

ماهیت پیچیده ضربه مغزی

مبدا :

دانشگاه استنفورد

خلاصه :

ضربه مغزی یک مشکل بزرگ بهداشتی عمومی است اما در مورد اثرات ناشی از ضربه مغزی یا نحوه پیش‌گیری از آن اطلاع چندانی ندارد . یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مشکل پیچیده‌تر از آن چیزی است که قبلا ً تصور می‌شد .

به اندازه کافی ساده به نظر می‌رسد : گرفتن ضربه سخت به سر می‌تواند ضربه مغزی به شما بزند . اما محققان استنفورد در ۳۰ مارس در نامه‌های بررسی فیزیکی گزارش دادند که در اغلب موارد ، ارتباط چیزی جز ساده نیست .

با ترکیب اطلاعات ثبت‌شده از بازیکنان فوتبال با شبیه‌سازی‌های کامپیوتری از مغز ، تیمی که با دیوید Camarillo ، یک دستیار استاد مهندسی ، کار می‌کند ، نشان داد که ضربات مغزی و دیگر آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی در ناحیه مغز به سرعت و شدت بیشتری نسبت به مناطق اطراف به وجود می‌آیند . اما آن‌ها همچنین دریافتند که پیچیدگی مکانیکی مغز به این معنی است که هیچ رابطه مستقیمی بین bumps مختلف ، چرخش و ضربه به سر و احتمال جراحت وجود ندارد .

مهمت کورت ، یکی از fellow سابق postdoctoral در Camarillo's ، گفت : ضربه مغزی یک بیماری همه‌گیر آرام است که میلیون ‌ها نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . کورت و Kaveh Laksari ، همچنین یک fellow سابق با Camarillo ، نویسندگان برجسته این مقاله هستند . با این حال ، به گفته کورت ، دقیقا ً این که ضربات مغزی ناشی از یک راز است ، چیزی که ما سعی در انجام آن داریم ، درک the مغز در طی یک تاثیر است ."

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...