روانشناسی

روانشناسی

Ohayon می‌گوید : " یکی از مزایای استفاده از an بسیار نازک این است که وقتی آن را در مغز قرار می‌دهید ، می‌توانید همه رگ‌های خونی را ببینید و فیبر را هدایت کنید تا از برخورد با آن‌ها اجتناب کنید ."

محققان علاوه بر این نشان دادند که endoscope می‌توانند فعالیت‌های نورونی با جزئیات بیشتری را به دست آورند ، محققان همچنین ثابت کردند که رنگ‌های چندگانه نور را می‌توان برای تصویربرداری استفاده کرد . این قابلیت می‌تواند برای مشاهده تعاملات بین دو گروه از نورون‌ها با یک رنگ متفاوت به کار رود .

برای تصویربرداری استاندارد ، endoscope تصویر نورون‌ها را در نوک فیبر تصویر می‌کنند . با این حال ، محققان همچنین نشان دادند که the می‌تواند تا حدود ۱۰۰ میکرون برداشت شود " این بسیار مفید است زیرا وقتی فیبر وارد مغز می‌شود ، ممکن است بر عملکرد نورون‌ها بسیار نزدیک با فیبر تاثیر بگذارد ."

برخورد با خم شدن در فیبر

یکی از محدودیت‌های of این است که هر گونه انحنا در فیبر باعث از دست دادن توانایی تولید تصاویر می‌شود . اگر چه این didn't بر آزمایش‌ها توصیف‌شده در این مقاله تاثیر می‌گذارد ، چون فیبر مستقیما ً به سمت مغز نگاه‌داشته می‌شود و حل مساله خمش می‌تواند کاربرد زیادی برای این ابزار داشته باشد. گروه‌های پژوهشی مختلف بر روی انواع جدیدی از فیبرها کار می‌کنند که نسبت به خم شدن و روش‌های محاسباتی که ممکن است در زمان واقعی خم شوند ، حساسیت کمتری دارند .

Ohayon گفت : " اگر این مساله خمش می‌تواند حل شود ، به احتمال زیاد تغییر روش endoscopy ها در افراد با اجازه استفاده از endoscopes های بسیار نازک‌تر صورت می‌گیرد و ممکن است تصویربرداری را در بخش‌هایی از بدن که در حال حاضر امکان پذیر است فراهم کند ."

مصرف دارو باعث کاهش تورم در بیماران سکته شده

مبدا :

دانشگاه منچستر

خلاصه :

یک داروی ضد التهاب که به بیماران در مراحل اولیه یک سکته داده می‌شود ، توسط محققان برای کاهش تورم مضر نشان‌داده شده‌است . این دارو ، ، که دارای مجوز درمان التهاب مفصل روماتیسمی بود ، تزریق کوچکی در زیر پوست به او داده شد بدون این که به بیماران هیچ گونه واکنش‌های منفی تشخیصی داده شود .

یک داروی ضد التهاب که به بیماران در مراحل اولیه یک ضربه داده می‌شود توسط محققان دانشگاه منچستر و بنیاد رویال خدمات بهداشت و سلامت ملی برای کاهش تورم مضر نشان‌داده شده‌است .

این دارو که دارای مجوز درمان التهاب مفصل روماتیسمی می‌باشد ، تزریق کوچکی در زیر پوست به او داده شد بدون این که به بیماران هیچ گونه واکنش‌های منفی قابل‌شناسایی را بدهد .

این یکی از عوامل بیولوژیکی است که درمان را در گستره‌ای از بیماری‌ها تغییر می‌دهد .

پروتیین Interleukin - ۱ ( IL - ۱ ) بخشی از استحکامات body's است و به طور طبیعی برای مبارزه با گستره‌ای از بیماری‌ها تولید می‌شود .

با این حال ، دانشمندان در دانشگاه منچستر پیش از این نشان دادند که IL - ۱ تورم و آسیب مغزی پس از سکته را افزایش داده‌است .

Kineret با مسدود کردن اعمال IL - ۱ که به دلیل جراحت ناشی از سکته ، در بدن آزاد می‌شود ، کار می‌کند .

پژوهشگران ، که یافته‌های خود را در مجله Stroke به چاپ رسانده‌اند ، نمی‌توانند در این مرحله مطمئن شوند که کاهش التهاب بر نتایج بالینی تاثیر می‌گذارد .

این مطالعه که توسط انجمن ضربه‌ای سرمایه‌گذاری شده‌است ، تحقیقات قبلی را دنبال می‌کند که نشان می‌دهد دارویی که به عنوان درمان در داخل وریدی گفته می‌شود ، التهاب در سکته و arachnoid را کاهش می‌دهد .

یک ضربه زمانی رخ می‌دهد که جریان خون ضعیف به مغز منجر به مرگ سلول می‌شود . دو نوع اصلی سکته مغزی وجود دارد : ischemic ناشی از کمبود جریان خون و همراه با خونریزی که براثر خونریزی در مغز ایجاد می‌شود .

سکته مغزی شایع‌ترین علت ناتوانی در بزرگسالان و عامل اصلی مرگ در سراسر جهان است .

مطالعه منچستر - - یک آزمایش دوگانه دوگانه که در آن Kineret در برابر placebo تست شد - - تنها به سکته ischemic نگاه کرد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...