روانشناسی

روانشناسی

۸۰ نفر از شرکت کنندگان در این مطالعه - که در مرکز حمله منچستر گریتر منچستر در رویال Royal انجام شد ، ۶ بار دارو یا placebo را در طول سه روز به آن‌ها دادند . در مدت ۶ ساعت پس از شروع علائم سکته ، مقدار اولیه مصرف شد .

مارکرهای التهابی در خون قبل از شروع درمان و در طول درمان بررسی شدند .

پروفسور کریگ اسمیت از دانشگاه منچستر نیز یک پزشک سکته در رویال سلطنتی است .

او گفت : " اگرچه Strokes افراد مختلف را به روش‌های مختلف تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، برای بسیاری از مردم تاثیرات مخربی بر سلامت و تندرستی طولانی‌مدت دارند .

" تورم بیش از حد پس از سکته مغزی مضر است و پیش‌بینی بدتری در بیماران را پیش‌بینی می‌کند ."

وی گفت : " ما نشان داده‌ایم که تزریق Kineret ، که در عرض شش ساعت آغاز می‌شود ، میزان تورم در بیماران را کاهش می‌دهد ."

هیلاری رینولدز ، مدیر اجرایی تحقیقات & در انجمن ضربه‌ای گفت : " این مطالعه بر شواهدی ایجاد می‌کند که کنترل IL - ۱ ( Kineret ) به کاهش التهاب و آسیب مغزی در گستره وسیعی از بیماران سکته پس از سکته کمک می‌کند . این دارو را می‌توان به سرعت و از طریق تزریق و یا از طریق یک قطره به آن‌ها داد . این به این معنی است که می‌توان از آن در تنظیمات مختلف استفاده کرد ، به عنوان مثال ، می‌تواند به طور بالقوه در آمبولانس‌ها در راه بیمارستان استفاده شود . مغز هر دقیقه ۲ میلیون سلول مغزی را در طی یک ضربه از دست می‌دهد ، بنابراین این می‌تواند یک گام بزرگ به جلو در درمان سریع و موثر سکته باشد .

تحقیقات هنوز ثابت نکرده است که این دارو می‌تواند ناتوانی بیمار را بعد از سکته کاهش دهد . با این حال ، اگر آزمایش‌ها بیشتر موفقیت‌آمیز باشند ، ما امیدواریم که این کار باعث بهبود نتایج و کیفیت زندگی افرادی شود که سکته کرده‌اند ."

تحقیقات بیشتر برای این است که ببینیم آیا Kineret یک درمان موثر برای سکته ischemic است و آیا می ‌توان آن را در کنار درمان‌های فعلی مانند داروهای busting ( thrombolysis ) انجام داد یا نه .

همان تیم تحقیق نشان داده‌است که Kineret التهاب را کاهش می‌دهد و در بیماران مبتلا به خونریزی در اطراف مغز ایمن است ، شرایطی که به as خونریزی معروف است .

برای آزمایش قاطعانه اگر Kineret پیامدهای بیمار در subarachnoid خونریزی را بهبود بخشد ، یک محاکمه ملی of در ۱۰۰۰ بیمار ، که توسط شورای تحقیقات پزشکی و موسسه ملی تحقیقات بهداشت تامین مالی می‌شود، در سال ۲۰۱۸ شروع خواهد شد .

و یک محاکمه دیگر در ۸۰ بیمار مبتلا به سکته مغزی ، معروف به intracerebral haemorrhage ، در سال ۲۰۱۸ شروع خواهد شد . این بودجه توسط موسسه ملی تحقیقات بهداشت تامین می‌شود .

این آزمایش نشان خواهد داد که اگر علائم التهاب توسط Kineret کاهش یابد و ایمنی را در intracerebral خونریزی آزمایش کند.

سیستم تصویربرداری مغز قابل‌حمل برای روشن کردن ضربات مغزی

تکنولوژی می‌تواند در یک مطالعه جدید در بیمارستان Children's آلبرتا مورد استفاده قرار گیرد .

مبدا :

دانشگاه کالگری

خلاصه :

یکی از the که امروزه در مورد جراحت در ورزش صحبت می‌کند ضربه مغزی است . با این وجود هیچ روش قابل قبولی برای ضربه زدن به ضربه مغزی وجود ندارد . دانشمندان امیدوارند که آن را تغییر دهند . آن‌ها یک سیستم تصویربرداری مغزی قابل‌حمل ایجاد کرده‌اند که از نور برای تشخیص و نظارت بر آسیب مغزی ناشی از ضربه مغزی استفاده می‌کند .

یکی از the که امروزه در مورد جراحت در ورزش صحبت می‌کند ضربه مغزی است . با این وجود هیچ روش قابل قبولی برای ضربه زدن به ضربه مغزی وجود ندارد . پروفسور ، جف دان ، محقق دانشگاه کالگری ، امیدوار است که آن را تغییر دهد. او و تیمش یک سیستم تصویربرداری مغزی قابل‌حمل ایجاد کرده‌اند که از نور برای تشخیص و نظارت بر آسیب مغزی ناشی از ضربه مغزی استفاده می‌کند . محققان و پزشکان از فن‌آوری در مطالعه آتی در بیمارستان Children's آلبرتا استفاده خواهند کرد .

این وسیله ، یک اسپکتروسکوپی نزدیک به فروسرخ ( fNIRS ) ، ارتباط بین مغز را با اندازه‌گیری سطح اکسیژن اندازه‌گیری می‌کند . وقتی که مغز خوب کار می‌کند ، مناطق اصلی در هر طرف مغز ارتباط برقرار می‌کنند و بنابراین الگوهای مشابهی از جریان خون و سطح اکسیژن در خون را دارند . محققان تغییرات سطح اکسیژن خون را نشانگر عملکرد مغز اندازه‌گیری می‌کنند . نتایج نشان می‌دهند که این الگوها پس از ضربه مغزی تغییر می‌کنند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...