روانشناسی

روانشناسی

دکتر راب ویلیامز ، از گروه زیست‌شناسی و بیوشیمی افزود : " دانستن این امر برای توسعه زمانی که Alzheimer's پیشرفت می‌کند حیاتی خواهد بود و ما امیدواریم که افراد در معرض خطر آلودگی را شناسایی کرده و به درمان‌های جدید یا راه‌های پیش‌گیری از این بیماری کمک کنیم .

دکتر عمر Kassaar ، از دانشگاه بث ، اضافه کرد: " وقتی نوبت به دیابت و چاقی می‌شود ، شکر اضافی برای ما بد است ، اما این ارتباط بالقوه با بیماری Alzheimer's یک دلیل دیگر است که ما باید مصرف شکر خود را در رژیم غذایی خود کنترل کنیم ."

در سطح جهانی حدود ۵۰ میلیون نفر مبتلا به بیماری Alzheimer's هستند و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال ۲۰۵۰ به ۱۲۵ میلیون نفر افزایش یابد . هزینه اجتماعی جهانی این بیماری به صدها میلیارد دلار می‌رسد که در کنار بیماران مراقبت پزشکی به دلیل اثرات شناختی این بیماری ، به مراقبت اجتماعی نیاز دارند .

بودجه این مطالعه از سوی بنیاد پزشکی Dunhill تامین شد . مغز انسان برای این مطالعه از طریق مغز برای تحقیقات Dementia ، یک ابتکار مشترک بین جامعه Alzheimer's و موسسه تحقیقات Alzheimer's بریتانیا در ارتباط با شورای تحقیقات پزشکی ارائه شد .

انجام آزمون‌های مغزی "outsmart " سخت‌تر می‌شود .

این پژوهشگر به دنبال کشف زمانی است که ورزش‌کاران سعی می‌کنند از پروتکل‌های ضربه مغزی فرار کنند .

مبدا :

دانشگاه نبراسکا - لینکلن

خلاصه :

آزمایش ضربه مغزی بر روی زمین ورزشی به مقایسه عملکرد neurocognitive پس از مغز با نتایج آزمایش مبنا قبلی بستگی دارد . متخصصان بر این باورند که برخی از ورزش‌کاران به امید بازگشت سریع‌تر پس از جراحت به بازی ، ممکن است تست ضربه مغزی را با دادن عملکرد پایه با ظاهری بی‌اعتنا انجام دهند . یک محقق یک تکنیک آماری برای تشخیص زمانی که یک ورزش‌کار به نام sandbagging شناخته می‌شود ، ایجاد کرده‌است .

یکی از مطالعاتی که اخیرا ً از دانشگاه نبراسکا - لینکلن انجام شده‌است می‌گوید : معادله‌ای که امتیازات چندگانه چندگانه را در یک فرد ترکیب می‌کند می‌تواند باعث ایجاد یک پروتکل ضربه مغزی به چیزی بیش از یک ماموریت fool's شود .

این مطالعه به جزئیات یک روش امیدوارکننده برای اشاره به ورزشکارانی که در درجه اول ارزیابی ضربه مغزی و تشخیص شناختی بازی می‌کنند و یا impact ، یک ابزار کامپیوتری متشکل از هشت subtests که عملکرد عصب شناختی را مورد بررسی قرار می‌دهند ، می‌پردازد .

مدیریت impact در preseason به ایجاد یک اساس شناختی کمک می‌کند که در مقایسه با نتایج تست پس از ضربه مغزی، تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا و چه زمانی یک ورزش‌کار به عمل باز می‌گردد .

ضربه مغزی ناشی از ضربه زدن مغز به جمجمه معمولا ً باعث مشکلات کوتاه‌مدت می‌شود که برخی تحقیقات نشان می‌دهند ممکن است به مشکلات طولانی‌مدت مانند کاهش حافظه و افسردگی در زمانی که مغز در معرض ضربات مکرر قرار دارد ، تبدیل شود . برای کاهش خطر of ، ورزش‌کاران مبتلا به ضربات مغزی ، impact را می‌گیرند و یا یک تست مشابه برای کمک به تعیین زمانی که آن‌ها به طور کامل بهبود یافته‌اند ، انجام می‌دهند .

اما برخی ورزش‌کاران روش of را به عهده گرفته‌اند : دادن تلاش lackadaisical در آزمون مبنا برای ثبت امتیاز کم‌تر در امید بازی زودتر پس از ضربه مغزی . نویسنده اصلی ، کاترین هیگینز ، یک محقق postdoctoral با مرکز مغز ، زیست‌شناسی و رفتار در نبراسکا ، می‌گوید : " اگر سطح پایه استانداردی است که زمانی که یک ورزش‌کار به دست می‌آید ، در آزمون روان‌پزشکی عصبی و یا تفسیر داده‌ها مهارت داشته باشد ، همه گونه مسائل مربوط به بازگشت فرد به بازی براساس داده‌های پایه ضعیف وجود دارد ."

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...