روانشناسی

روانشناسی

بنابراین هیگینز از یک آزمایش برای تعیین اینکه آیا یک روش آماری می‌تواند بیشتر ورزش‌کاران شرکت‌کننده در تست خط پایه را شناسایی کند ، انجام دادند . این آزمایش از ۵۴ ورزش‌کار از مناطق روستایی غرب میانه خواسته‌است تا دو بار این آزمایش را انجام دهند و در عین حال بهترین تلاش خود را انجام دهند . هیگینز بعد از تجزیه و تحلیل نتایج ، چهار subtests را شناسایی کرد که بزرگ‌ترین نابرابری را در امتیازات ایجاد کردند . سپس یک معادله ایجاد کرد که امتیاز مرکب حاصل از آن subtests را بدست آورد .

ایجاد یک آستانه برای امتیاز کامپوزیت به او اجازه داد تا به درستی ۱۰۰ درصد موارد sandbagging را پیدا کند در حالی که شناسایی موارد حداکثر تلاش بیش از ۹۰ درصد زمان را نشان می‌دهد . تحقیقات قبلی حاکی از آن است که ImPACT's سیستم موجود در مورد اعتبار ، که نمرات مشکوک را بر پنج subtests مجزا نشان می‌دهد، فقط ۶۵ تا ۷۰ درصد of را شناسایی می‌کند .

هیگینز که این مطالعه را به عنوان بخشی از رساله خود انجام داده‌است ، گفت : " واضح است که پرچم‌های من ( در این مورد ) بهتر خواهند بود ، زیرا من آن‌ها را ساختم و آن‌ها را در همان نمونه آزمایش کردم .

هیگینز می‌گوید که او امیدوار است تحقیقات بیشتری بتواند رویکرد او و دیگران را ارزیابی کند که ممکن است ارزیابی ورزش‌کاران بلند دبیرستان را که سالانه ۳۰۰، ۰۰۰ ضربه ناشی از ورزش را در ایالات‌متحده متحمل می‌شوند ، بهبود بخشد .

هیگینز می‌گوید : " ما در ۱۰ سال گذشته آنقدر کار داریم که باید انجام شود - - ما بسیار بیشتر از آنچه انجام دادیم ، هستیم - - اما هنوز چیزهای بسیاری وجود دارند که ما می‌دانیم ."

مدل به توضیح این مساله کمک می‌کند که چرا بعضی از بیماران مبتلا به اسکلروز چندگانه چندگانه دچار صرع می‌شوند .

مبدا :

دانشگاه کالیفرنیا - ریورساید

خلاصه :

بیماران MS سه‌تا شش برابر بیشتر احتمال ابتلا به صرع را دارند . با استفاده از یک مدل موشی ، یک تیم از دانشمندان برای اولین بار متوجه شده‌اند که demyelination مزمن ارتباط نزدیکی با آن دارد و احتمالا ً علت آن تشنج است . یک مطالعه جدید می‌تواند منجر به توسعه مواد مخدر با هدف کاهش تشنج در sclerosis چندگانه و به طور بالقوه برای بیماران صرعی شود .

اسکلروز چندگانه ( MS ) یک بیماری خود ایمنی سیستم عصبی مرکزی است که نزدیک به ۲.۳ میلیون نفر در سراسر جهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این سیستم زمانی ایجاد می‌شود که سیستم ایمنی به پوشش محافظ دور فیبرها حمله می‌کند و غلاف میلین نامیده می‌شود. " demyelination " که به دنبال خسارت به سلول‌های عصبی بوده و باعث اختلال در تبادل اطلاعات بین مغز و بدن و نیز در خود مغز می‌شود .

در حالی که غلاف محافظ - - به عنوان ماده عایق دور یک سیم الکتریکی تصور می‌شود - - خاموش می‌شود ، علایم عصبی آهسته می‌شوند و یا متوقف می‌شوند. نتیجه نقص بینایی ، احساس و استفاده از اندام‌ها بسته به محل آسیب است . فلج دائمی زمانی رخ می‌دهد که فیبرها توسط این بیماری نابود می‌شوند .

با اینکه این کار به اندازه کافی کافی نیست ، سه تا شش برابر بیشتر به احتمال بیشتر منجر به صرع - - بیش‌فعالی غیر عادی در سلول‌های عصبی - - در مقایسه با بقیه جمعیت . با این حال ، علی‌رغم افزایش وقوع حملات در بین بیماران MS ، تحقیقات اندکی برای بررسی این که چرا آن‌ها رخ می‌دهند انجام شده‌است .

با استفاده از یک مدل موشی ، یک تیم از دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا ، ریورساید برای اولین بار متوجه شده‌است که demyelination مزمن ارتباط نزدیکی با آن دارد و احتمالا ً علت آن تشنج است . در علم عصبی مجله ، محققین به این نکته توجه دارند که نورون‌های ویژه‌ای در مغز به نام " parvalbumin interneurons " به نام " parvalbumin interneurons " ، که برای به دست کشیدن بیش‌فعالی ، مهم هستند ، تغییر داده می‌شوند و در زمانی که demyelination گسترده در قشر مخ و هیپوکامپ رخ می‌دهد ، از دست می‌روند .

یک تصویر از تحقیقات آن‌ها بر روی جلد ۳۴۶ جلد ( ۴۲۲ - ۴۲۲ ) ژورنال چاپ شده‌است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...