روانشناسی

روانشناسی

Seema Tiwari ، استادیار علوم زیستی پزشکی در دانشکده پزشکی ریورساید دانشگاه ، که آزمایشگاه او این تحقیق را تالیف کرده‌است ، گفت : " demyelination باعث آسیب به آکسون‌ها و از دست دادن سلول‌های عصبی می‌شود ، که بیش از حد بالا نیست ، و این می‌تواند علت of باشد ."

در آزمایشگاه ، Tiwari - Woodruff و تیم او demyelination را با تغذیه از مواد غذایی که حاوی cuprizone ، یک ماده با پیوند مس است که باعث آسیب به سلول‌های مغزی می‌شوند که میلین تولید می‌کنند . بعد از نه هفته غذا دادن به آن‌ها ، اکثر موش‌ها شروع به مصادره کردند .

Tiwari گفت : " بدون میلین ، آکسون‌ها آسیب‌پذیر هستند و ساختارهای blebs مانند را توسعه می‌دهند که مانع انتقال پروتیین‌های مهم و هدایت سیگنال‌های الکتریکی می‌شوند . در برخی موارد ، آسیب آکسون بزرگ می‌تواند منجر به از دست رفتن نورونی شود . در هر دو MS و مدل موشی ما ، parvalbumin interneurons آسیب‌پذیر ترند و احتمالا ً می‌میرند . این باعث می‌شود مهار حذف شود و حملات را القا کند . بنابراین ، بقا و زنده ماندن نورونی ممکن است به طور مستقیم با حمایت trophic که میلین فراهم می‌کنند ، گره خورده‌است ."

در یک مطالعه دیگر ، پس از نه یا دوازده هفته ، محققان از خوردن موش the جلوگیری کردند . oligodendrocytes شروع به repopulate مناطق demyelinated کردند و the را دست‌نخورده باقی گذاشتند اما میلین وجود ندارد . مطالعات آینده فعالیت‌های توقیف را با remyelination ارزیابی خواهند کرد .

آیا remyelination بر فعالیت صرع تاثیر می‌گذارد ؟ آیا می‌توانیم the را با مواد مخدر تسریع کنیم ؟ آیا می‌توانیم به این ترتیب نوعی آسودگی را برای بیماران MS فراهم کنیم ؟ Tiwari گفت : " ما علاقمند به پرداختن به این پرسش‌ها هستیم ."

اخیرا ً تیم او یک کمک آزمایشی از انجمن ملی Sclerosis به منظور مقایسه بافت مغزی پس از قتل از بیماران MS بدست آورد .

Tiwari گفت : " ما می‌خواهیم بدانیم که آیا این بافت‌ها چیزی را نشان می‌دهند که ما در مدل موس خود می‌بینیم . ما اکنون یک مدل موشی داریم که می‌توانیم برای تست کردن و ارائه برخی از روش‌های درمانی ، کار کنیم . در زمان توسعه ، این مواد مخدر که با هدف کاهش بیش‌فعالی و کاهش وقوع تشنج مورد استفاده قرار می‌گیرد ، می‌تواند به بیماران مبتلا به صرع نیز تعمیم یابد ."

یک اصل بدیع برای بسیج کردن نورون‌ها برای ترمیم مغز

مبدا :

دانشگاه پزشکی وین

خلاصه :

علوم اعصاب Restorative یک حوزه علمی است که به سرعت در حال پیشرفت است در حالی که ما به تدریج جامعه رو به پیری خود را در نظر می‌گیریم . نورون‌های نابالغ که در نواحی خاص مغز به سمت محل آسیب مغزی قرار دارند ، یک استراتژی جذاب برای درمان آسیب مغزی حاد و یا سکته مغزی است . یک تلاش مشترک آشکار کرده‌است که برخی از نورون‌های بالغ قادر به پیکربندی مجدد microenvironment محلی خود هستند به طوری که برای نورون‌های نابالغ به دنیا آمده برای مهاجرت گسترده مساعد باشد . بنابراین ، یک اصل مولکولی ایجاد می‌شود که به محققان اجازه می‌دهد تا بهترین ذخایر سلولی ساکن در مغز بالغ را تجهیز کنند و نورون‌های نابالغ را به مکان‌های آسیب مغزی راهنمایی کنند .

علم عصبی مصنوعی ، مطالعه برای شناسایی ابزاری برای جایگزینی نورون‌های آسیب‌دیده و بازیابی به طور دایم از دست دادن توانایی‌های ذهنی یا جسمی ، به سرعت در حال پیشرفت در زمینه علمی است که به تدریج در حال رشد جامعه رو به پیری است . نورون‌های نابالغ که در نواحی خاص مغز به سمت محل آسیب مغزی قرار دارند ، یک استراتژی جذاب برای درمان آسیب مغزی حاد و یا سکته مغزی است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...